Ik zeg niet dat alle goeie chicks lelijke ouders hebben. Ik zeg dat lelijke ouders toch spange dochters kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar je gaat nu wel in de tegen de lelijke ouders-theorie van Lakitu (die ik zelf niet zo ondersteun weliswaar)
Ik vind de Lakitu-theorie wel fascinerend. Maarja ouders zijn sowieso lelijk want die zijn vaak wel ouder dan 16.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar je gaat nu wel in de tegen de lelijke ouders-theorie van Lakitu (die ik zelf niet zo ondersteun weliswaar)
oja. ik weet het niet, ik zie de ouders nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle goeie chicks lelijke ouders hebben. Ik zeg dat lelijke ouders toch spange dochters kunnen hebben.
Dit leek mij ook een mogelijke oplossing. Maar niet alleen lelijk, gewoon kots. Kijk eens in de tram om je heen hoe veel kankerlelijke ouderen er zijn. Alsnog, goeie dochters.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de Lakitu-theorie wel fascinerend. Maarja ouders zijn sowieso lelijk want die zijn vaak wel ouder dan 16.
Weet je ook niet van zusjes van vrienden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oja. ik weet het niet, ik zie de ouders nooit
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Behalve Zeeuws.
Of nee wacht, ben daar ook weleens bij mensen op de boerderij geweest, maar die praatten toen wsl geen dialect.
de fagquote:
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit leek mij ook een mogelijke oplossing. Maar niet alleen lelijk, gewoon kots. Kijk eens in de tram om je heen hoe veel kankerlelijke ouderen er zijn. Alsnog, goeie dochters.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijn. En dan bedoel ik 12 - 25
echt walgelijk. Die moeten juist iets aan zichzelf doen
quote:
sowieso 70 procent van de mensen kun je al weggooien door uiterlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kankerlelijke ouderen? Weet je hoeveel kankerlelijke jongeren er zijn. En dan bedoel ik 12 - 25
echt walgelijk. Die moeten juist iets aan zichzelf doen
lolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maarja uiterlijk is ook niet alles hoor. Het kan pas echt iets moois worden als het innerlijk mooi is.
laat m ook pics van je ogen zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Brioni het volgende:
Sky, ik kan je mijn dialect laten horen.
de gayness is high in deze reactiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Brioni het volgende:
Sky, ik kan je mijn dialect laten horen.
ach, uiterlijk is zo vergankelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sowieso 70 procent van de mensen kun je al weggooien door uiterlijk
DING DING je hebt gewonnenquote:
KILLING STREAKquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
DING DING je hebt gewonnen!
Je prijs is één tegoedbon voor wolvendagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |