Helaas heb ik niets meer...quote:Heb je die stickers toevallig nog? Als je een foto zou hebben zou dat enorm helpen met het zoeken, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Bakakame het volgende:
Terwijl ik een beetje aan 't rondzoeken was, ontdekte ik dat Montana Jones ook uit 1994 is en óók een anime is
Needless to say, ik vond Montana érg leuk
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1233
En een beetje 'n vreemde anime:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7439Dat montana was zoooo kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en de film duurt 30 min ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gundam 00 film gekeken, tot 25 min voor het einde een erg goede film.
Ik heb seizoen één die van Frostii gekeken. Seizoen twee heb ik uitsluitend die van CoalGuys gekeken, maar vooral omdat hij de enige was die het elke week weer klaar had staan. Behalve die ene week toen GG het ff over had genomen voor hem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Bakakame het volgende:
En een beetje 'n vreemde anime:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7439''He uses rape as his weapon''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeeeeey........
Hmm... Ik wil liever dat ze iets verder gaan met het verhaal waar ze stoptequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:57 schreef SleepSub het volgende:
Nou jongens, vergeet HOTD OVA maar, dat wordt een en al fanservice...![]()
![]()
Laat ik een tip geven: Strand
Nu weet iedereen waar de OVA over zal gaan
Season 1 , moet je gewoon de blu-ray van downloaden die op THORanime staat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Dat plaatje is van blood+? Ziet er cool uitquote:
De tekst linksonderin was een hint?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat plaatje is van blood+? Ziet er cool uit
3x3 Eyes!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Bionical het volgende:
Ik spaarde vroeger stickers van een anime, en nu wil ik die anime zien
De stickers spaarde ik in 1994-1995 dus de anime zal ook van rond die tijd moeten zijn.
Ik weet alleen niet meer hoe het heet!
Ik weet wel dat op elk stickerpakje een boy stond met een rood shirt, gehavend gezicht, zo'n ninjaband om zijn hoofd en een zwaard, en dat ie volgens mij een chick aan het beschermen was.
Enkele stickers die ik mij kan herinneren, die de screenshots van de anime zijn:
- Een man in een jas die een pistool richt, die pistool is een combinatie van een revolver en een .9 mm
- Een vrouw in een witte mooie jurk met een raar geel stickertje in haar linkerzak
- Een halfnaakte vrouw die aan haar tepels vastzat aan een machine, ja ik weet het het is geen hentai maar dat herinner ik mij dus
Op de achterkant stond iets met MangA op dacht ik, maar het is geen manga (strip) want het waren screenshots uit anime. De anime met den aam manga heb ik doorgespit en geen ervan voldoet aan de beschijving...
Weet iemand welk anime ik bedoel? Ik wil het zo graag zien
Ziet er goed uitquote:
Ik heb dus gewoon keihard over die tekst heen gekekenquote:
Weet je zeker dat het 94/95 was? Want van die tijd ken ik 3 animes: AKIRA, Slayersen Guyver.quote:De tekst linksonderin was een hint?
Bionical: in Nederland is een VHS/DVD bedrijf dat MANGA heet en anime uitgeeft/verspreid (is trouwens een Frans bedrijf dat ook in Nederland actief is).
99% kans dat je daar een VHS band van hebt gezien want dat was in die tijd zo ongeveer het enige bedrijf waar je anime van kon vinden in videotheken. Dit was meen ik hun logo:
[quote]manga-logo.jpg
That's it! It's him!quote:3x3 Eyes!?
Ziet er leuk uit, deze komt ook in mijn must-see lijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Bionical het volgende:
Waarom lukt het uploaden van plaatjes nooit
[ afbeelding ]
Dat is dus 3x3 Eyes, zoals ik eerder al aangaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Bionical het volgende:
Waarom lukt het uploaden van plaatjes nooit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is dus 3x3 Eyes, zoals ik eerder al aangaf.
Wat heb ik gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
De oude garde wordt vervangen? Ach het houd het tempo erinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een nieuwe mensen opeens in dit topic. En slowchatten dat ze doen
Formaliteiten. Slaap is over rated.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds ik slaap na de drank bedoel je
Ouderdom kicks in....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds ik slaap na de drank bedoel je
Ik meen het, heel Nederland zou eigenlijk die serie moeten kijken, maar ik begin maar bij iedereen in dit topic. Prachtige serie, goede character design, zeer goed verhaal en een nog mooiere setting (steam punkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ouderdom kicks in....Maar bedacht me net dat jouw slowchat flink is afgenomen, shame on you! Als straf moet je me vertellen welke subs ik moet gebruiken voor Deathnote.
En om Frag een plezier te doen ga ik ook overwegen om Last Exile te kijken. Zijn we daar ook weer vanaf
Steampunk he? Damn, dat ben ik niet meer tegengekomen sinds ik ben gestopt met het spelen van RPG's op de SNESquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ik meen het, heel Nederland zou eigenlijk die serie moeten kijken, maar ik begin maar bij iedereen in dit topic. Prachtige serie, goede character design, zeer goed verhaal en een nog mooiere setting (steam punk)
Ja ik lobby voor die serieeen van de eerste die ik zag en de enige die ik op DVD gekocht heb.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ouderdom kicks in....Maar bedacht me net dat jouw slowchat flink is afgenomen, shame on you! Als straf moet je me vertellen welke subs ik moet gebruiken voor Deathnote.
En om Frag een plezier te doen ga ik ook overwegen om Last Exile te kijken. Zijn we daar ook weer vanaf
http://www.archonia.com/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand waar je anime merchandise kan bestellen ?
Bij ons in het zwembad liggen de baantjes voor het oprapen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Steampunk he? Damn, dat ben ik niet meer tegengekomen sinds ik ben gestopt met het spelen van RPG's op de SNES![]()
Weet iemand waar ik zo snel een baan vandaan kan trekken?
Ik zou eerder proberen om wat leuke chinese webshops te vinden die veel van die leuke anime-meuk hebben...quote:
Ik ben ook ziekig en slap, maar ben gewoon bezig om mijn anime-collectie wat uit te breiden of te vervangen met HD-versies...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet meechattneWant, ik ben ziek. Ik kan niet eens een hele anime aflevering kijken zonder halverwege te moeten pauzeren om te gaan slapen... Ik ben zielig
.
Kom nou, je bent otaku of geen otaku!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet meechattneWant, ik ben ziek. Ik kan niet eens een hele anime aflevering kijken zonder halverwege te moeten pauzeren om te gaan slapen... Ik ben zielig
.
Ik begin altijd hier http://www.yesasia.com/global/en/home.html met zoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand waar je anime merchandise kan bestellen ?
Op onze meet moeten we allemaal een otaku's united shirt dragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom nou, je bent otaku of geen otaku!
Beterschap
quote:
Ik heb 2 weken antibiotica gehad en ben daarna met spoed opgenomen in het ziekenhuis en heb daar een week tussen oude mannen en vrouwen moeten liggen. Ben nu een maand thuis en na 1 ep van anime ben ik helemaal kapot. En ik dacht dat het altijd de mannen waren die zich aanstelden....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
Op onze meet moeten we allemaal een otaku's united shirt dragen.
Met 1 of andere foute animechick eronder. Bijvoorbeeld die bizarre screens uit asura cryin'
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 2 weken antibiotica gehad en ben daarna met spoed opgenomen in het ziekenhuis en heb daar een week tussen oude mannen en vrouwen moeten liggen. Ben nu een maand thuis en na 1 ep van anime ben ik helemaal kapot. En ik dacht dat het altijd de mannen waren die zich aanstelden....
Op zondag met spoed naar de huisartsenpost omdat het vrij duidelijk niet echt een griepje was. Het was een longontsteking ruim 2 weken aan de antibiotica waarvan na een week dubbele dosis en toen dus na ruim twee weken antibiotica op donderdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Na een week mocht ik van de arts naar huis maar was ik niet beter en moest daar rekening mee houden. En damn ben ik een paar keer met m'n neus op de feiten gedrukt!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Blaasontsteking hier. Ieder kwartier zeiken tijdens het bier drinken
Sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Op zondag met spoed naar de huisartsenpost omdat het vrij duidelijk niet echt een griepje was. Het was een longontsteking ruim 2 weken aan de antibiotica waarvan na een week dubbele dosis en toen dus na ruim twee weken antibiotica op donderdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Na een week mocht ik van de arts naar huis maar was ik niet beter en moest daar rekening mee houden. En damn ben ik een paar keer met m'n neus op de feiten gedrukt!!!
Waarom wordt iedereen ziek?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Blaasontsteking hier. Ieder kwartier zeiken tijdens het bier drinken
als je ze nog kan vinden, dan moet je de subs van Kuro-Hana downloaden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Wat is een goeie qualitysub voor Deathnote? Onder dreiging van Asc ga ik m denk ik toch maar binnenhalen ergens dit weekend
Beterschap! en dan kijk je hem toch in 2 etappes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
.
Dat is wel heel erg cru, verwacht je een monster immuunsysteem te hebben na Bangladesh, krijg je ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen ziek?!
Ik was ook al ziek, ik had toen ik terugkwam uit Bangladesh een voedselvergiftiging. Niet uit Bangladesh, nee, maar van de Burger King in Qatar......
Gelukkig 18 uur overstap dus daarna nog zo'n 7 uur uit kunnen zieken..
Het was toch wel een toffe anime, als je in ieder geval het hentai gedeelte negeerde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
wtfquote:
tokyoshoto is een goede, met dank aan WDNquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan Gosick nog niet vinden op mijn normale BT-site helaas....
tokyotoshoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan Gosick nog niet vinden op mijn normale BT-site helaas....
Eh, wij zijn naar 't langste strand ter wereld geweest daar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg cru, verwacht je een monster immuunsysteem te hebben na Bangladesh, krijg je dit
Wat is daar eigenlijk allemaal te zien? lijkt me wel een apart vakantie land
Zou ik mogen vragen waarom in je ze in het Duits hebt her kekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef SleepSub het volgende:
Ik heb alle Naruto episodes in het Japans en duits gezien...
Ik heb alle One Piece episodes in het Japans en duits gezien...
Wil je nu beweren dat ik geen leven heb?
Ik ben nu eenmaal met de duitse taal opgevoed, dusja, en ja, kijk ze nog steeds in het Duits en in het Japansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom in je ze in het Duits hebt her keken
Zou ik mogen vragen hoe oud jij bent? Omdat anime kijken een vrije tijds besteding is, kom je met deze post binnenwippen en klinkt het alsof het een verplichting bij jou is om alles te MOETEN zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef Bionical het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, ik zou hier eigenlijk patent op kunnen aanvragen maar ik deel het wel met jullie
Ik wilde in 4 maanden alle afleveringen van Naruto, Bleach en One Piece uitkijken en up to date zijn, exclusief fillers. Dat was 2 jaar terug.
Met een normaal tempo zou dat bijna 500 aflevering zijn als je de fillers uitsluit in totaal, elk 20 minuten, dan ben je al gauw 10.000 minuten kwijt, en ik heb een leven, wat nu?
Toen ontdekte ik het versneld afspelen van VLC
Heel simpel, als je de '[' knop indrukt, dan wordt het met o.1x snelheid meer afgespeeld. Dus van 1.00x (normale snelheid) kan je het kijken op 1.10x en zelfs meer, vanaf 1.30x beginnen pas piepstemmetjes te komen, maar dit valt reuze mee, het is echt geen chipmunks!
Dit kan men zelfs nog sneller doen dat men zelfs gewend raakt aan 2-3x de normale snelheid, als je maar snel kan lezen. Het is echt niet dat je wat sfeer mist hoor
En mocht je bang zijn om dat toch te missen, dan kan IEDEREEN op 1.10x kijken, met GEEN zichtbaar verschil. Ja, een aflevering van 20 minuten loopt dan inderdaad 2 minuten eerder af zonder dat je het merkt, niet heel boeiend, maar neem 10% van 10.000 minuten en je bespaart 1000 minuten van je leven die je kan uitgeven aan ander anime
Van de 1000 afleveringen die je kijkt, bespaar je er 100!!
Dat is mijn geheim om EN een leven te hebben, EN een boel anime te kijken
Bijzonder, maar vind het best coolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal met de duitse taal opgevoed, dusja, en ja, kijk ze nog steeds in het Duits en in het Japans
Als hij zo door gaat haalt hij mijn praktisch 8 jaar anime kijken in in 2 maandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen hoe oud jij bent? Omdat anime kijken een vrije tijds besteding is, kom je met deze post binnenwippen en klinkt het alsof het een verplichting bij jou is om alles te MOETEN zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als hij zo door gaat haalt hij mijn praktisch 8 jaar anime kijken in in 2 maandenHeb je last exile al gezien?
Waarom zou je stoppen, ik heb er in ieder geval geen last van. Heb hem trouwens niet gezien, is ie leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zoek nog steeds epische animes. Macross frontier is in ieder geval niet van het epische, maar wel vermakelijk (en meer vrouwelijk gericht).
Als je van "Bakemonogatari" en magic girls houdt, is Madoka Magica wel iets...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef Frag_adder het volgende:
Oh hoe zijn de andere nieuwe series (naast Gosick) tot nu toe trouwens?
quote:
Hahaha, je moet wel oppassen met sommige amv's. Ze kunnen a) enorme spoilers bevatten en b) de serie soms vetter doen laten lijken dan het eigenlijk is. Is in het geval van jouw GitS AMV niet zo, want t is met recht een klassiek goeie serie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef Mempex0 het volgende:
Gosick lijkt trouwens een beetje op 'Dance in the vampire bund', of ben ik dat. Hij ziet er trouwens wel leuk uit, komt ook in mijn 'must-see' lijst. Morgen moet ik trouwens van 12 tot 5 werken
. Dus kan ik niet de hele dag de Ghost in the Shell kijken, ik verheug me er wel erug op
. En naast het zien van deze amv ben ik helemaal verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |