Ik ben ook ziekig en slap, maar ben gewoon bezig om mijn anime-collectie wat uit te breiden of te vervangen met HD-versies...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet meechattneWant, ik ben ziek. Ik kan niet eens een hele anime aflevering kijken zonder halverwege te moeten pauzeren om te gaan slapen... Ik ben zielig
.
Kom nou, je bent otaku of geen otaku!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet meechattneWant, ik ben ziek. Ik kan niet eens een hele anime aflevering kijken zonder halverwege te moeten pauzeren om te gaan slapen... Ik ben zielig
.
Ik begin altijd hier http://www.yesasia.com/global/en/home.html met zoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand waar je anime merchandise kan bestellen ?
Op onze meet moeten we allemaal een otaku's united shirt dragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom nou, je bent otaku of geen otaku!
Beterschap
quote:
Ik heb 2 weken antibiotica gehad en ben daarna met spoed opgenomen in het ziekenhuis en heb daar een week tussen oude mannen en vrouwen moeten liggen. Ben nu een maand thuis en na 1 ep van anime ben ik helemaal kapot. En ik dacht dat het altijd de mannen waren die zich aanstelden....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
Op onze meet moeten we allemaal een otaku's united shirt dragen.
Met 1 of andere foute animechick eronder. Bijvoorbeeld die bizarre screens uit asura cryin'
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 2 weken antibiotica gehad en ben daarna met spoed opgenomen in het ziekenhuis en heb daar een week tussen oude mannen en vrouwen moeten liggen. Ben nu een maand thuis en na 1 ep van anime ben ik helemaal kapot. En ik dacht dat het altijd de mannen waren die zich aanstelden....
Op zondag met spoed naar de huisartsenpost omdat het vrij duidelijk niet echt een griepje was. Het was een longontsteking ruim 2 weken aan de antibiotica waarvan na een week dubbele dosis en toen dus na ruim twee weken antibiotica op donderdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Na een week mocht ik van de arts naar huis maar was ik niet beter en moest daar rekening mee houden. En damn ben ik een paar keer met m'n neus op de feiten gedrukt!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Blaasontsteking hier. Ieder kwartier zeiken tijdens het bier drinken
Sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Op zondag met spoed naar de huisartsenpost omdat het vrij duidelijk niet echt een griepje was. Het was een longontsteking ruim 2 weken aan de antibiotica waarvan na een week dubbele dosis en toen dus na ruim twee weken antibiotica op donderdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Na een week mocht ik van de arts naar huis maar was ik niet beter en moest daar rekening mee houden. En damn ben ik een paar keer met m'n neus op de feiten gedrukt!!!
Waarom wordt iedereen ziek?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Blaasontsteking hier. Ieder kwartier zeiken tijdens het bier drinken
als je ze nog kan vinden, dan moet je de subs van Kuro-Hana downloaden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Wat is een goeie qualitysub voor Deathnote? Onder dreiging van Asc ga ik m denk ik toch maar binnenhalen ergens dit weekend
Beterschap! en dan kijk je hem toch in 2 etappes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Xaryna het volgende:
.
Dat is wel heel erg cru, verwacht je een monster immuunsysteem te hebben na Bangladesh, krijg je ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen ziek?!
Ik was ook al ziek, ik had toen ik terugkwam uit Bangladesh een voedselvergiftiging. Niet uit Bangladesh, nee, maar van de Burger King in Qatar......
Gelukkig 18 uur overstap dus daarna nog zo'n 7 uur uit kunnen zieken..
Het was toch wel een toffe anime, als je in ieder geval het hentai gedeelte negeerde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |