Helaas heb ik niets meer...quote:Heb je die stickers toevallig nog? Als je een foto zou hebben zou dat enorm helpen met het zoeken, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Bakakame het volgende:
Terwijl ik een beetje aan 't rondzoeken was, ontdekte ik dat Montana Jones ook uit 1994 is en óók een anime is
Needless to say, ik vond Montana érg leuk
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1233
En een beetje 'n vreemde anime:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7439Dat montana was zoooo kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en de film duurt 30 min ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gundam 00 film gekeken, tot 25 min voor het einde een erg goede film.
Ik heb seizoen één die van Frostii gekeken. Seizoen twee heb ik uitsluitend die van CoalGuys gekeken, maar vooral omdat hij de enige was die het elke week weer klaar had staan. Behalve die ene week toen GG het ff over had genomen voor hem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Bakakame het volgende:
En een beetje 'n vreemde anime:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7439''He uses rape as his weapon''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeeeeey........
Hmm... Ik wil liever dat ze iets verder gaan met het verhaal waar ze stoptequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:57 schreef SleepSub het volgende:
Nou jongens, vergeet HOTD OVA maar, dat wordt een en al fanservice...![]()
![]()
Laat ik een tip geven: Strand
Nu weet iedereen waar de OVA over zal gaan
Season 1 , moet je gewoon de blu-ray van downloaden die op THORanime staat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Dat plaatje is van blood+? Ziet er cool uitquote:
De tekst linksonderin was een hint?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat plaatje is van blood+? Ziet er cool uit
3x3 Eyes!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Bionical het volgende:
Ik spaarde vroeger stickers van een anime, en nu wil ik die anime zien
De stickers spaarde ik in 1994-1995 dus de anime zal ook van rond die tijd moeten zijn.
Ik weet alleen niet meer hoe het heet!
Ik weet wel dat op elk stickerpakje een boy stond met een rood shirt, gehavend gezicht, zo'n ninjaband om zijn hoofd en een zwaard, en dat ie volgens mij een chick aan het beschermen was.
Enkele stickers die ik mij kan herinneren, die de screenshots van de anime zijn:
- Een man in een jas die een pistool richt, die pistool is een combinatie van een revolver en een .9 mm
- Een vrouw in een witte mooie jurk met een raar geel stickertje in haar linkerzak
- Een halfnaakte vrouw die aan haar tepels vastzat aan een machine, ja ik weet het het is geen hentai maar dat herinner ik mij dus
Op de achterkant stond iets met MangA op dacht ik, maar het is geen manga (strip) want het waren screenshots uit anime. De anime met den aam manga heb ik doorgespit en geen ervan voldoet aan de beschijving...
Weet iemand welk anime ik bedoel? Ik wil het zo graag zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |