Ziet er goed uitquote:
Ik heb dus gewoon keihard over die tekst heen gekekenquote:
Weet je zeker dat het 94/95 was? Want van die tijd ken ik 3 animes: AKIRA, Slayersen Guyver.quote:De tekst linksonderin was een hint?
Bionical: in Nederland is een VHS/DVD bedrijf dat MANGA heet en anime uitgeeft/verspreid (is trouwens een Frans bedrijf dat ook in Nederland actief is).
99% kans dat je daar een VHS band van hebt gezien want dat was in die tijd zo ongeveer het enige bedrijf waar je anime van kon vinden in videotheken. Dit was meen ik hun logo:
[quote]manga-logo.jpg
That's it! It's him!quote:3x3 Eyes!?
Ziet er leuk uit, deze komt ook in mijn must-see lijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Bionical het volgende:
Waarom lukt het uploaden van plaatjes nooit
[ afbeelding ]
Dat is dus 3x3 Eyes, zoals ik eerder al aangaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Bionical het volgende:
Waarom lukt het uploaden van plaatjes nooit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is dus 3x3 Eyes, zoals ik eerder al aangaf.
Wat heb ik gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
De oude garde wordt vervangen? Ach het houd het tempo erinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een nieuwe mensen opeens in dit topic. En slowchatten dat ze doen
Formaliteiten. Slaap is over rated.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds ik slaap na de drank bedoel je
Ouderdom kicks in....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds ik slaap na de drank bedoel je
Ik meen het, heel Nederland zou eigenlijk die serie moeten kijken, maar ik begin maar bij iedereen in dit topic. Prachtige serie, goede character design, zeer goed verhaal en een nog mooiere setting (steam punkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ouderdom kicks in....Maar bedacht me net dat jouw slowchat flink is afgenomen, shame on you! Als straf moet je me vertellen welke subs ik moet gebruiken voor Deathnote.
En om Frag een plezier te doen ga ik ook overwegen om Last Exile te kijken. Zijn we daar ook weer vanaf
Steampunk he? Damn, dat ben ik niet meer tegengekomen sinds ik ben gestopt met het spelen van RPG's op de SNESquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ik meen het, heel Nederland zou eigenlijk die serie moeten kijken, maar ik begin maar bij iedereen in dit topic. Prachtige serie, goede character design, zeer goed verhaal en een nog mooiere setting (steam punk)
Ja ik lobby voor die serieeen van de eerste die ik zag en de enige die ik op DVD gekocht heb.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ouderdom kicks in....Maar bedacht me net dat jouw slowchat flink is afgenomen, shame on you! Als straf moet je me vertellen welke subs ik moet gebruiken voor Deathnote.
En om Frag een plezier te doen ga ik ook overwegen om Last Exile te kijken. Zijn we daar ook weer vanaf
http://www.archonia.com/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand waar je anime merchandise kan bestellen ?
Bij ons in het zwembad liggen de baantjes voor het oprapen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Steampunk he? Damn, dat ben ik niet meer tegengekomen sinds ik ben gestopt met het spelen van RPG's op de SNES![]()
Weet iemand waar ik zo snel een baan vandaan kan trekken?
Ik zou eerder proberen om wat leuke chinese webshops te vinden die veel van die leuke anime-meuk hebben...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |