Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik ben geduldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie kan zo snel de lijst van fok stelletjes niet vinden
En dan spammen jullie in de tussentijd weer het topic vol
zo vroeg alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog 10 minuten en ga dan ook slapen
Ja, de vakantie is helaas voorbij en ik moet om 6.15 weer opstaanquote:
ik ben gewoon goedquote:
nope die moeten handmatig worden aangepastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm dacht dat de usericons in de OP dynamisch waren
Ja, kan inderdaad niets negatiefs bedenken of zeggenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 224 suikertaartje
02. 208 Stuart
03. 179 Ladylike
04. 177 goldfinger1963
05. 167 Trevland
06. 130 MPG
07. 129 LovelyLady
08. 121 pgrferrari
09. 104 wel.o.k
10. 080 Koen66
11. 072 DaMart
12. 071 Muck
13. 059 john-frusciante
14. 052 Barretje80
15. 051 Giertje
16. 043 Ajacied422
17. 042 Fha
18. 041 Toekito
19. 029 Rockiejj
20. 028 MaleDuck
Reeks-statistieken!
dacht al, k zie nog een kerstbalkoenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope die moeten handmatig worden aangepast
* john-frusciante pakt de bokshandschoenen voor WOKquote:
quote:
oweee dat gaat foutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante pakt de bokshandschoenen voor WOK
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die mag nou even komen knuffelen
whehehe ja, ik hoor het ze nog zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij moeten geen kat...... gelukkig is sonny lievv
bedoel je deze misschien Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef Ladylike het volgende:
hier staan sowieso wel fok stelletjes
FOK en Fokrelaties
wij houden ook niet van katten ... maar wel van sonny'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij moeten geen kat...... gelukkig is sonny lievv
jaaaaaaaaa diequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bedoel je deze misschien Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
hij zou hier moeten verwilderenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja, ik hoor het ze nog zeggen
trusten stuartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Stuart het volgende:
Now I lay me down to sleep
I pray the Lord my soul to keep
if I die before I wake
I pray for God my soul to take
Dat is jullie eigen schuldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zou hier moeten verwilderen
truste Stuartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Stuart het volgende:
Now I lay me down to sleep
I pray the Lord my soul to keep
if I die before I wake
I pray for God my soul to take
ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de vakantie is helaas voorbij en ik moet om 6.15 weer opstaan
Die is wel behoorlijk verouderd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bedoel je deze misschien Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
heb je nog wat op te biechten?quote:
vandaag nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee jij moet TOT 6.15 arbeiten
en terechtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige zijn bekend, maar staan nog niet in de lijst. Andere houd ik gewoon stil.
Truste Koenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bij jou is het thank god it's sunday
trusten koenquote:
nou maak je ons wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige zijn bekend, maar staan nog niet in de lijst. Andere houd ik gewoon stil.
zou de befteling ook tellenquote:
duurde langquote:
Oeh ja dan hebben ze er nog wel eentje toe te voegenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou de befteling ook tellen![]()
![]()
Vervelend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou maak je ons wel nieuwsgierig
Die klopt nietquote:
ben je niet thuisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:28 schreef Ladylike het volgende:
zo maar eens naar huis gaan, tis ineens laat
MEVROUW GF is geeneens een userquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou de befteling ook tellen![]()
![]()
vertel mij watquote:
quote:
Nee, vandaag weer eens nietquote:
oja de kleine heeft nog vakantiequote:
kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
MEVROUW GF is geeneens een user
EDIT: pfff
trusten MPGquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Top 100 van maandag 3 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 302 Stuart
08. 269 goldfinger1963
15. 224 suikertaartje
19. 205 Trevland
23. 182 Ladylike
27. 162 pgrferrari
31. 150 Symphonic
41. 132 MPG
41. 132 LovelyLady
57. 116 Koen66
63. 113 MaleDuck
72. 104 wel.o.k
met mij welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het zal nooit iets met die lijst worden qua JF
smakelijk LLquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:37 schreef Ladylike het volgende:
ik ga uitloggen, koekje bedekken met chocoboter en dan naar huis
mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik vandaag gemaakt./trots.
en ik teveelquote:
jullie zijn nog niet naar huisquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie zijn nog niet naar huis
laters dan kerelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar ik drink me pilsje nog op en dan zijn we ook weg
euh nee, hier stond de halve finale (opgenomen) op dus morgen zal ik de finale zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
JF heb je toevallig net die 9 darter gezien van Lewis?
is een hele mooie wedstrijd nouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh nee, hier stond de halve finale (opgenomen) op dus morgen zal ik de finale zien![]()
ja maar ik wil het topic niet doodmakenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een hele mooie wedstrijd nou
latersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar ik wil het topic niet doodmaken![]()
maar ik moet naar huismiss tot straks
beterschap lovelyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:12 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mompelt iets met buikgriep![]()
sterktequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:12 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mompelt iets met buikgriep![]()
nope hier doet alles het primaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:06 schreef Toekito het volgende:
is bij jullie de lay-out van het forum ook stuk?
dan ligt het aan de verbinding van de buurman denk ik.quote:
al een idee hoe laat ongeveer?? 19.00? 20.00? 21.00?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ligt het aan de verbinding van de buurman denk ik.
Ja wel goed hoor. ff dagje werken en dan bij jou meubels halen
toekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:06 schreef Toekito het volgende:
is bij jullie de lay-out van het forum ook stuk?
barquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
morguh...
ik geloof dat ik vannacht aan de andere kant van de wereld ben uitgekomen, sjezus wat heb ik diep geslapen!
en pfff.. wat is het dan lastig om het bed uit te gaan..
dus.. zo maar eens een poging wagen..
hoest met de rest van de KSC bewoners??
moet tot zes uur werken en dan naar de chauffeur dus gok zo'n half 8 misschien 8 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al een idee hoe laat ongeveer?? 19.00? 20.00? 21.00?
hey hey barquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
morguh...
ik geloof dat ik vannacht aan de andere kant van de wereld ben uitgekomen, sjezus wat heb ik diep geslapen!
en pfff.. wat is het dan lastig om het bed uit te gaan..
dus.. zo maar eens een poging wagen..
hoest met de rest van de KSC bewoners??
Ja zal ik doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek![]()
ligt aan je verbinding![]()
bel kpn ff
internet is goedkoper dan bellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:18 schreef cablegunmaster het volgende:
vind het wel grappig hoeveel Reallife geneuzel erop internet plaats vindterwijl de telefoon ook kan.
vis zou kunnen maar dan moet je vandaag opknappenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:14 schreef LovelyLady het volgende:
brak... Zelf op de bank geslapen vanwege dat de wc dan lekker dichtbij is. Koen heeft 2 keer flink overgegeven en is gelukkig weer gaan slapen.
En of het nou buikgriep is of dat mijn maag en die van Koen niet zo goed tegen vis kunnen. Ik weet het niet
"goedemorgen KPN wat kan ik voor u doen?quote:
zoals wat??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:18 schreef cablegunmaster het volgende:
vind het wel grappig hoeveel Reallife geneuzel erop internet plaats vindterwijl de telefoon ook kan.
quote:
Op de wifi zitten en dan je buren bellen als het Internet eruit ligt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"goedemorgen KPN wat kan ik voor u doen?
"ja hallo met toek hier, ik heb problemen met mijn verbinding."
"oh menneer wat is uw adres?"
"blijdorp 1 "
"meneer , wij hebben geen aansluiting bekend op blijdorp 1
nee dat klopt, maar de aansluiting van mijn buren op blijdorp 2 ....
Je baas zal maar achter fok komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zoals wat??
zoals dat LL zich niet lekker voelt??
dan moet ze gewoon 20 mensen gaan bellen om te zeggen dat ze zich niet lekker voelt??
dan is fok! makkelijker..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"goedemorgen KPN wat kan ik voor u doen?
"ja hallo met toek hier, ik heb problemen met mijn verbinding."
"oh menneer wat is uw adres?"
"blijdorp 1 "
"meneer , wij hebben geen aansluiting bekend op blijdorp 1
nee dat klopt, maar de aansluiting van mijn buren op blijdorp 2 ....
van het hek?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:21 schreef Toekito het volgende:
[..]denk als ik KPN bel dat ze meteen ophangen, die hebben liever dat Youp belt
meestal zit ie er voor..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je baas zal maar achter fok komen
lief... Mijn maag rommelt nog... Dus ik wil het bij de thee latenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vis zou kunnen maar dan moet je vandaag opknappen
* wel.o.k maakt geroosterd boterhammetje met suiker en thee voor lovelylady
nee, van : #quote:
hij weet mijn nick en weet dat ik hier zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan eet ik de boterham wel opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:22 schreef LovelyLady het volgende:
lief... Mijn maag rommelt nog... Dus ik wil het bij de thee laten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
meestal zit ie er voor..
anyway.. op werk mag ik idd niet echt fokken.. maar het is mijn digitale sigaret
Blij dat ik eigen baas ben....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij weet mijn nick en weet dat ik hier zit
Zoiets had ik ook verwacht namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
echt??
die van mij wordt hysterisch etc.. "dat soort dingen doe je niet op het werk " blablabla.
ik NEEM pauze..:pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan eet ik de boterham wel op
[..]
stiekem in de pauze?
zolang mijn werk er niet onder lijdt mag ik zelfs op mijn kop aan het gebouw gaan hangen e.d.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt??
die van mij wordt hysterisch etc.. "dat soort dingen doe je niet op het werk " blablabla.
ohh.. wij grappen altijd dat het goed is dat wij op de 1e verdieping zitten.. als het ons teveel word krijgen we niet de neiging om uit het raam te springen omdat dat toch niks uit zou maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang mijn werk er niet onder lijdt mag ik zelfs op mijn kop aan het gebouw gaan hangen e.d.
werkse en tot vanavondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. wij grappen altijd dat het goed is dat wij op de 1e verdieping zitten.. als het ons teveel word krijgen we niet de neiging om uit het raam te springen omdat dat toch niks uit zou maken...
ohh.. en mijn baas vind dat ik niet genoeg doe, nouja te weinig, maar hij vergeet even dat hij 20 jaar meer ervaring heeft..en dat het daarom niet altijd zo snel gaat bij mij als bij hem..
goed...
nu douchen en aankleden.. weer fijn werken!![]()
tot vanmiddag/vanavond!
houden we jou spam-tempo aan loop je nog te klagen...........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
En ik kan ook niet een avondje vroeg gaan slapen, of jullie zijn de volgende ochtend alweer 3 topics verder.
* wel.o.k schuift pakje zware shag naar DaMartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:39 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Op tijd naar bed gaan heeft mijn hoofd goed gedaan, nu mijn longen nog...
Samenvatting: Je mist niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
En ik kan ook niet een avondje vroeg gaan slapen, of jullie zijn de volgende ochtend alweer 3 topics verder.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
houden we jou spam-tempo aan loop je nog te klagen...........
Dat is mijn tempo helemaal nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
houden we jou spam-tempo aan loop je nog te klagen...........
Ik denk dat ik toch voor de andere optie ga, en dat is mijn afspraak bij de huisarts over 20 minuten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift pakje zware shag naar DaMart
hier, komt het lekker los van
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar omdat je er niet wasHOAX!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toek zit op jouw wifi mee te liftenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:56 schreef Koen66 het volgende:
good grief wat is internet hier sloom..... eens uitzoeken wat er aan de hand is....
goeie WiFi, haalt R'dam vanaf Almerequote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek zit op jouw wifi mee te liften
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek zit op jouw wifi mee te liften
werk ze toekquote:
pringels hackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goeie WiFi, haalt R'dam vanaf Almere
wokquote:
nou ja, vroegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokben gewoon vroeg wakker
als je om 3 uur naar bed gaat welquote:
Stiekem, vandaag 4 a 5 uur slaapquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je om 3 uur naar bed gaat wel![]()
vanmiddag boodschappen doen en de club dweilen dan heb ik het morgen lekker rustig
misschien dat ik straks nog wel even terug kruipquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stiekem, vandaag 4 a 5 uur slaap.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
misschien dat ik straks nog wel even terug kruip
ftw eigen baasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik mag niet , ik moet zo weg namelijk
Oud-Feyenoorder Coen Moulijn overledenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/24(...)ulijn-overleden.html
Sympquote:
symquote:
oh noesssquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
We hebben een R
We hebben een O
We hebben een N
We hebben een C
We hebben een H
We hebben een I
We hebben een T
We hebben een I
En we hebben een S.
Lichte bronchitis dus.
beter nog van nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Als je trek hebt in koffie, is dat een goed teken?
Mijn maag zegt echter: doe nog maar ff niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
![]()
We hebben een R
![]()
We hebben een O
![]()
We hebben een N
![]()
We hebben een C
![]()
We hebben een H
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een T
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een S
![]()
Lichte bronchitis dus.
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
dat is minder DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
![]()
We hebben een R
![]()
We hebben een O
![]()
We hebben een N
![]()
We hebben een C
![]()
We hebben een H
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een T
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een S
![]()
Lichte bronchitis dus.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
![]()
We hebben een R
![]()
We hebben een O
![]()
We hebben een N
![]()
We hebben een C
![]()
We hebben een H
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een T
![]()
We hebben een I
![]()
We hebben een S
![]()
Lichte bronchitis dus.
Ach, dan heb ik die ook weer gehad voor dit jaarquote:
dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is ook wel weer zo....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik die ook weer gehad voor dit jaar.
Maar even een weekje aankijken, voordat de dokter medicijnen geeft. Hij vermoedt dat het viraal is, dus dan hebben antibiotica toch geen zin.
Heb al thee opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een goed teken![]()
maar ik zou even rustig beginnen met een bak thee denk ik
Goed plan, die ga ik ook maar eens maken en dan weer werken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een goed teken![]()
maar ik zou even rustig beginnen met een bak thee denk ik
behalve een naampje niks opgeschoten dus....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik die ook weer gehad voor dit jaar.
Maar even een weekje aankijken, voordat de dokter medicijnen geeft. Hij vermoedt dat het viraal is, dus dan hebben antibiotica toch geen zin.
beide weer aan het opknappen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo....
Hier is Koen inmiddels uit bed, best vrolijk maar hij hoeft ook nog ff niks
[..]
Heb al thee op
Straks nog maar een bakkie met een cracker ofwat
Nou ja, ik weet wat het is en wat ik kan doen: extra astmamedicijnen nemen. Eigenlijk een bevestiging van wat ik al vermoedde dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behalve een naampje niks opgeschoten dus....
had de vis bronchitis?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide weer aan het opknappen dus![]()
ik verdenk de vis
quote:
Maar het gaat de goede kant op dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo....
Hier is Koen inmiddels uit bed, best vrolijk maar hij hoeft ook nog ff niks
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk het ook... ik kan ook niet zo goed tegen vissticks, dus die crispino was geen goed plan en die was juist zo lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide weer aan het opknappen dus![]()
ik verdenk de vis
uhm nahja Koen heeft 2 keer overgegeven en is dus daarna wel weer gaan slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het gaat de goede kant op dus.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
uhm nahja Koen heeft 2 keer overgegeven en is dus daarna wel weer gaan slapen
En ik heb op de bank geslapenwant boven geen wc
Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Rotgriep.
Grote kans trouwens dat het bij mij wat minder hevig is dan bij jullie omdat ik de griepprik heb gehad, is die toch nog ergens goed voor geweest.
autootjequote:
Beterschap Lovely!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegeven
Enniehouw, ik zit nu aan een soepstengel samen met Koen, heb de oppaskinderen gisteravond al afgebeld dus rustig dagje vandaag
duckiequote:
gfquote:
wokquote:
Beterschap voor jullie beidenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegeven
Enniehouw, ik zit nu aan een soepstengel samen met Koen, heb de oppaskinderen gisteravond al afgebeld dus rustig dagje vandaag
nog net in de top 20quote:
Jep je hoort 2 verschillende groepen, de buikgriep en diegene met enorm veel hoesten koorts en spierpijn (echt een klassieke griep)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie beiden.
En sowieso is het wel een rotgriep die nu heerst, ik hoor van meer mensen dat ze er behoorlijk last van hebben, een collega van me had daardoor een erg korte jaarwisseling.
Of FOK! heeft ook de griep bij jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
biw
Op het werk ook brakke layout, iets zegt me dat ik wat verneukt heb in de instellingen
achter de wolkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Er is ook lekker veel van de zonsverduistering te zien he?
Wieso ???quote:
Ja echt he?quote:
.. na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en achter de maan schijnt de zon.
Damn....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het ook... ik kan ook niet zo goed tegen vissticks, dus die crispino was geen goed plan en die was juist zo lekker
[..]
uhm nahja Koen heeft 2 keer overgegeven en is dus daarna wel weer gaan slapen
En ik heb op de bank geslapenwant boven geen wc
Thnxquote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt mijn vraag niet beantwoord
heb het al opgelostquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of FOK! heeft ook de griep bij jou.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paracetamol in je computer gepropt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ben zakelijk geirriteerd....
heb m'n brood al allemaal op dus....
comfort food
MPGquote:
Dat is niet fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef Koen66 het volgende:
comfort food
bosquote:
nee gewoon met een hamer op slaan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paracetamol in je computer gepropt?
giertjequote:
Of Micro...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
Bij de huisarts hingen in de wachtkamer geboortekaartjes... waaronder eentje van mensen die hun kind Chip hebben genoemd... dan vraag ik me af hoe ze hun andere kinderen noemen... Dale of Pinda?.
zakelijk geirriteerd??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef Koen66 het volgende:
comfort food
pinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
Bij de huisarts hingen in de wachtkamer geboortekaartjes... waaronder eentje van mensen die hun kind Chip hebben genoemd... dan vraag ik me af hoe ze hun andere kinderen noemen... Dale of Pinda?.
Mu(n)ckquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Nu eerst nog een paar uurtjes schommelen in bed
Ik heb niet gezien wat de achternaam is, maar het zou wel heel lullig zijn als zijn achternaam De Muynck is... Chip de Muynckquote:
flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Nu eerst nog een paar uurtjes schommelen in bed
* pgrferrari vangt snot op met een zakdoekjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh*insert hoest/snotter/nies-smiley*
enferquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
nog niet echt beter dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ben op een andere manier ziek.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
KSC is nog steeds een ziekenboeg
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, maar ben op een andere manier ziek.
ik heb ook nergens last vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
*zit fris en fruitig zonder afkickingsverschijnselen op kantoor!*
ik ben niet ziekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
KSC is nog steeds een ziekenboeg
muckquote:
enferquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
eens! ik ook niet...quote:
heheheh..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eens! ik ook niet...
Maar het is al wel vaker de KlachtSC geweest
ik las et ja op de FPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hooguit beetje bedroefd dat er een Oer-Feyenoorder overleden is. Verder gaat het goed!
wie???quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hooguit beetje bedroefd dat er een Oer-Feyenoorder overleden is. Verder gaat het goed!
oh, issie dood?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
00:15quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, issie dood?
Ik heb nog geen nieuws gezien
haal ze muckquote:
failquote:
quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Enfermera het volgende:
*proest daar ging me koffiequote:
iddquote:
nee niet die, deze held: De beste speler ooit van Feyenoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Moulijn?
daar heb ik nog les van gehad
Ik kreeg ineens inspiratiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest daar ging me koffie
ik merkte hetquote:
Hehequote:
XDquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari vangt snot op met een zakdoekje![]()
GFquote:
Nee, helaas niet. Had het gehoopt maar niet dus. Blijf morgen ook nog maar ff thuis helaas.. Ben lange tijd niet zo ziek geweestquote:
He bah, jij ook ziek?quote:
Wokjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
enfer![]()
* wel.o.k koopt aandelen zakdoekjes en tissues
Sterktequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer strijken, dan is het maar weg ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |