Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Rotgriep.
Grote kans trouwens dat het bij mij wat minder hevig is dan bij jullie omdat ik de griepprik heb gehad, is die toch nog ergens goed voor geweest.

autootjequote:

Beterschap Lovely!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegeven
Enniehouw, ik zit nu aan een soepstengel samen met Koen, heb de oppaskinderen gisteravond al afgebeld dus rustig dagje vandaag

duckiequote:

gfquote:

wokquote:

Beterschap voor jullie beidenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt was het gewoon de vis... Koen zat ook nog vol met slijm en hoest snachts ook nog veel, kan best zijn dat hij daarom heeft overgegeven
Enniehouw, ik zit nu aan een soepstengel samen met Koen, heb de oppaskinderen gisteravond al afgebeld dus rustig dagje vandaag
 .
.  .
.

nog net in de top 20quote:

Jep je hoort 2 verschillende groepen, de buikgriep en diegene met enorm veel hoesten koorts en spierpijn (echt een klassieke griep)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie beiden.
En sowieso is het wel een rotgriep die nu heerst, ik hoor van meer mensen dat ze er behoorlijk last van hebben, een collega van me had daardoor een erg korte jaarwisseling.

Of FOK! heeft ook de griep bij jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
biw
Op het werk ook brakke layout, iets zegt me dat ik wat verneukt heb in de instellingen

achter de wolkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Er is ook lekker veel van de zonsverduistering te zien he?

Wieso ???quote:
Ja echt he?quote:

.. na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en achter de maan schijnt de zon.

Damn....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het ook... ik kan ook niet zo goed tegen vissticks, dus die crispino was geen goed plan en die was juist zo lekker
[..]
uhm nahja Koen heeft 2 keer overgegeven en is dus daarna wel weer gaan slapen
En ik heb op de bank geslapenwant boven geen wc

Thnxquote:

Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt mijn vraag niet beantwoord

heb het al opgelostquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of FOK! heeft ook de griep bij jou.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |