Maak je mijn hok morgen ook schoon ? Betaling in naturaquote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
Wat kan ik toch vreemde voldoening halen uit opruimen enzo
Voel me beter dan vanmiddag
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maak je mijn hok morgen ook schoon ? Betaling in natura
quote:
Beidenquote:
quote:
i know exactly the way you feel... Helpt misschien geen ruk dat ik dat zeg om je beter te laten voelen maar tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo onrustig, machteloos, alleen en verdrietig.
Dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Daalder82 het volgende:
Ik word gek van mijn (over)gevoeligheid...
Wees blij. Ik wilde dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef zyx1981 het volgende:
Pfff, ik zie donderdag voor het eerst mijn schoonouders!
Ach, daar zullen mijn vlinders me wel doorheen slepen ^^
ik heb begrepen dat ze een fokker is dus ze leest toch alles wat je schrijft. Als ze je dan nog niet wil zien of verder met je wilt lijkt het me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees blij. Ik wilde dat ik dat kon zeggen.![]()
OT: Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat ik haar echt leuk vind, dat ik het echt zo fijn vind om met haar te zijn en dat ik haar echt mooi vind en dat ik haar bovenal de tofste vrouw op aarde vind als zij het niet wil horen?
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat ze een fokker is dus ze leest toch alles wat je schrijft. Als ze je dan nog niet wil zien of verder met je wilt lijkt het me duidelijk.
OT: verwarming zo hoog en nog koud brrr
De uitkomst is hetzelfde, ben ik bang..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.
Ik weet het niet, ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde, ben ik bang..
Voor nu in ieder geval wel. En je leeft nu, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het echt niet.
Twijfelt ze?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.
Wazzaaaap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Het begon zo goed...
Alleen, compleet belachelijk, naiëf, ugh
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wazzaaaap?
(Sorry daarvoor.)
Ontopic: goed, lekker in mn zennetje!
Donderdag is op hun uitnodigingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twijfelt ze?
@zyx, leuk joh! Spannend en wie had dat gedacht, dat je zo hard van stapel zou lopen.
OT: ik voel me prima.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Donderdag is op hun uitnodiging
We lopen samen hard van stapel(waarbij ik haar vaak genoeg voorop laat... dan kan ik zien of het ook echt haar tempo is). Het is een etentje om haar verjaardag btw
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij en verwend, want heb een nieuwe laptop. Gebruiksklaar gemaakt door m'n vriend en er staat nog geen grote chaos aan bestanden op (nu nog zo houden). Verder is m'n nieuwe tas onderweg vanuit Engeland, dus die zal deze of volgende week wel komen.
ik ben er voor je als je er klaar voor bent he..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef candygirl het volgende:
ik zal er maar wennen dat dit gevoel
de eerste tijd zo blijft
ik weet het ,maar ben zo moe van alles! en druk! en is allemaal zo verwarrend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben er voor je als je er klaar voor bent he..![]()
OT: uitgeslapen
snap t wel...maar wilde effe dat je t wist...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik weet het ,maar ben zo moe van alles! en druk! en is allemaal zo verwarrend.
als ik er echt over praat word het nog meer werkelijkheid ofzo
ken t... Zou zeggen: leg de laptop eerst ff weg....quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Net flink zitten janken... nu nogal 'licht ontvlambaar', in staat om de hele fucking klerezooi hier te slopen. 1 verkeerde opmerking en ik ontplof.
Even tot 10 tellen labiele muppetquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Net flink zitten janken... nu nogal 'licht ontvlambaar', in staat om de hele fucking klerezooi hier te slopen. 1 verkeerde opmerking en ik ontplof.
quote:
What up?quote:
dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
Maar verder geweldigal waait de rook van moerdijk deze kant op...
Leuk...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Ernemmertje het volgende:
Voel me eindelijk bijna weer in de wolken! Heerlijk gevoel, dit keer genieten ervan! Hopelijk mag ik deze man wel heel erg gelukkig maken! En laten genieten van mijn warmte en liefde![]()
En dat ik mag genieten van zijn warmte en liefde
Steenworp afstand van de efteling (kaatsheuvel)quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusal zit ik er nu nog wel n stukje vandaan... Waar zit jij ergens?
ketsheuvelquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Steenworp afstand van de efteling (kaatsheuvel)jij dan?
Het waait trouwens naar het oosten als ik het nieuws moest geloven.
Je weet inderdaad hoe de mensen hier het noemen! Ach ja ramen en deuren gesloten houden dan maarquote:
ja idd, maar ik denk dat het op n afstandje al n stuk minder gevaarlijks is dan bijv voor mensen in dordt ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je weet inderdaad hoe de mensen hier het noemen! Ach ja ramen en deuren gesloten houden dan maar
Ja ik woon in kaatsheuvel dus ik weet automatisch dit soort dingen, heb 2 paddestoelen als speakers in mijn huiskamer en een laaf op mijn balkonquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, maar ik denk dat het op n afstandje al n stuk minder gevaarlijks is dan bijv voor mensen in dordt ofzo![]()
en door jou wil ik nu naar de wintereftelingdie is er nog wel ff toch he?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja ik woon in kaatsheuvel dus ik weet automatisch dit soort dingen, heb 2 paddestoelen als speakers in mijn huiskamer en een laaf op mijn balkon
Maar zo ver ik weet gaat hij van maart weer over in de normale efteling, dus je hebt nog een maandje of 2(waarom weet ik dit...)
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
in het ziekenhuis en het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet naar huis kan.
whats up then?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
in het ziekenhuis en het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet naar huis kan.
Sterkte hoop dat alles goed komt met je ! Beterschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Doe er dan wat aan jonguh! Blijven zitten in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand vooruit geholpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me nog nooit zo alleen en verlaten gevoeld. Zou ik dan echt zo weinig betekenen voor mensen? Echt, ik wil niet weer zo lang alleen zijn. Ik wil me weer geliefd voelen.
![]()
Af en toe vraag ik me echt oprecht af wat ik hier in vredesnaam nog doe?
Shitquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Het gaat van kwaad naar ergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me nog nooit zo alleen en verlaten gevoeld. Zou ik dan echt zo weinig betekenen voor mensen? Echt, ik wil niet weer zo lang alleen zijn. Ik wil me weer geliefd voelen.
![]()
tsja... ik vind mn leven ook niet zo een feest. Of ik nou wel of geen slingers ophangquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
![]()
en om die onderzoeken moet je nu in t ziekenhuis blijven of bedoel je dat je er min of meer elke dag wel bent? iig sterkte en beterschap! Rug is wel gevoelig. Bij elke beweging..quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Miam het volgende:
voor de mensen die nog niet op de hoogte waren;
ik heb al een aantal maanden aanhoudende rugklachten (onderrug met uitstraling door
linkerbeen) het is ontzettend pijnlijk. zowel bij beweging als tijdens het zitten/liggen.
gebruik veel medicatie, fysio, e.d. maar het lijkt allemaal weinig te helpen.
huisarts gaf aan dat het waarschijnlijk ischias is, maar er worden nu vraagtekens bij
gezet, mede omdat de situatie zelfs nu onveranderd is.
ben nu in de fase beland dat er allerlei onderzoeken gaande zijn,
er werd vanmiddag gesproken over slijtage in de ruggenwervel.. maar dit is nog niet
bevestigd.
zijn jullie weer op de hoogte.
oja, en het gaat slecht dus.
hoe lang heb je met haar gehad dan? Dat gevoel dat ze geen donder om je gegeven hebt... is dat ook niet meer dat je jezelf op zit te fokken? Dat kan ook... En dat verward je. Want is het waar wat je denkt of is het toch anders?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef RealZeus het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat ze geen moer om me gegeven heeft. Ik was blijkbaar niet meer dan een leuk tussendoortje. Ik gaf haar aandacht en liefde en blijkbaar had ze dat even nodig ofzo.
Ik wil verdomme echt iemand om van te houden, niet iemand die gelijk weer weg rent om wat voor reden dan ook.![]()
En het ergste van alles: ik zou haar nog zo graag terug willen.
Heb je er ook een bult zitten? In je rug bedoel ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Miam het volgende:
voor de mensen die nog niet op de hoogte waren;
ik heb al een aantal maanden aanhoudende rugklachten (onderrug met uitstraling door
linkerbeen) het is ontzettend pijnlijk. zowel bij beweging als tijdens het zitten/liggen.
gebruik veel medicatie, fysio, e.d. maar het lijkt allemaal weinig te helpen.
huisarts gaf aan dat het waarschijnlijk ischias is, maar er worden nu vraagtekens bij
gezet, mede omdat de situatie zelfs nu onveranderd is.
ben nu in de fase beland dat er allerlei onderzoeken gaande zijn,
er werd vanmiddag gesproken over slijtage in de ruggenwervel.. maar dit is nog niet
bevestigd.
zijn jullie weer op de hoogte.
oja, en het gaat slecht dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |