Maak je mijn hok morgen ook schoon ? Betaling in naturaquote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
Wat kan ik toch vreemde voldoening halen uit opruimen enzo
Voel me beter dan vanmiddag
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maak je mijn hok morgen ook schoon ? Betaling in natura
quote:
Beidenquote:
quote:
i know exactly the way you feel... Helpt misschien geen ruk dat ik dat zeg om je beter te laten voelen maar tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo onrustig, machteloos, alleen en verdrietig.
Dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Daalder82 het volgende:
Ik word gek van mijn (over)gevoeligheid...
Wees blij. Ik wilde dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef zyx1981 het volgende:
Pfff, ik zie donderdag voor het eerst mijn schoonouders!
Ach, daar zullen mijn vlinders me wel doorheen slepen ^^
ik heb begrepen dat ze een fokker is dus ze leest toch alles wat je schrijft. Als ze je dan nog niet wil zien of verder met je wilt lijkt het me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees blij. Ik wilde dat ik dat kon zeggen.![]()
OT: Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat ik haar echt leuk vind, dat ik het echt zo fijn vind om met haar te zijn en dat ik haar echt mooi vind en dat ik haar bovenal de tofste vrouw op aarde vind als zij het niet wil horen?
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat ze een fokker is dus ze leest toch alles wat je schrijft. Als ze je dan nog niet wil zien of verder met je wilt lijkt het me duidelijk.
OT: verwarming zo hoog en nog koud brrr
De uitkomst is hetzelfde, ben ik bang..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.
Ik weet het niet, ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde, ben ik bang..
Voor nu in ieder geval wel. En je leeft nu, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het echt niet.
Twijfelt ze?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is helaas niet zo simpel als het hier soms klinkt.
Wazzaaaap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Het begon zo goed...
Alleen, compleet belachelijk, naiëf, ugh
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wazzaaaap?
(Sorry daarvoor.)
Ontopic: goed, lekker in mn zennetje!
Donderdag is op hun uitnodigingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twijfelt ze?
@zyx, leuk joh! Spannend en wie had dat gedacht, dat je zo hard van stapel zou lopen.
OT: ik voel me prima.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Donderdag is op hun uitnodiging
We lopen samen hard van stapel(waarbij ik haar vaak genoeg voorop laat... dan kan ik zien of het ook echt haar tempo is). Het is een etentje om haar verjaardag btw
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij en verwend, want heb een nieuwe laptop. Gebruiksklaar gemaakt door m'n vriend en er staat nog geen grote chaos aan bestanden op (nu nog zo houden). Verder is m'n nieuwe tas onderweg vanuit Engeland, dus die zal deze of volgende week wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |