dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
Maar verder geweldigal waait de rook van moerdijk deze kant op...
Leuk...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Ernemmertje het volgende:
Voel me eindelijk bijna weer in de wolken! Heerlijk gevoel, dit keer genieten ervan! Hopelijk mag ik deze man wel heel erg gelukkig maken! En laten genieten van mijn warmte en liefde![]()
En dat ik mag genieten van zijn warmte en liefde
Steenworp afstand van de efteling (kaatsheuvel)quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusal zit ik er nu nog wel n stukje vandaan... Waar zit jij ergens?
ketsheuvelquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Steenworp afstand van de efteling (kaatsheuvel)jij dan?
Het waait trouwens naar het oosten als ik het nieuws moest geloven.
Je weet inderdaad hoe de mensen hier het noemen! Ach ja ramen en deuren gesloten houden dan maarquote:
ja idd, maar ik denk dat het op n afstandje al n stuk minder gevaarlijks is dan bijv voor mensen in dordt ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je weet inderdaad hoe de mensen hier het noemen! Ach ja ramen en deuren gesloten houden dan maar
Ja ik woon in kaatsheuvel dus ik weet automatisch dit soort dingen, heb 2 paddestoelen als speakers in mijn huiskamer en een laaf op mijn balkonquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, maar ik denk dat het op n afstandje al n stuk minder gevaarlijks is dan bijv voor mensen in dordt ofzo![]()
en door jou wil ik nu naar de wintereftelingdie is er nog wel ff toch he?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja ik woon in kaatsheuvel dus ik weet automatisch dit soort dingen, heb 2 paddestoelen als speakers in mijn huiskamer en een laaf op mijn balkon
Maar zo ver ik weet gaat hij van maart weer over in de normale efteling, dus je hebt nog een maandje of 2(waarom weet ik dit...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |