Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
in het ziekenhuis en het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet naar huis kan.
whats up then?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
in het ziekenhuis en het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet naar huis kan.
Sterkte hoop dat alles goed komt met je ! Beterschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Doe er dan wat aan jonguh! Blijven zitten in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand vooruit geholpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me nog nooit zo alleen en verlaten gevoeld. Zou ik dan echt zo weinig betekenen voor mensen? Echt, ik wil niet weer zo lang alleen zijn. Ik wil me weer geliefd voelen.
![]()
Af en toe vraag ik me echt oprecht af wat ik hier in vredesnaam nog doe?
Shitquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Het gaat van kwaad naar ergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me nog nooit zo alleen en verlaten gevoeld. Zou ik dan echt zo weinig betekenen voor mensen? Echt, ik wil niet weer zo lang alleen zijn. Ik wil me weer geliefd voelen.
![]()
tsja... ik vind mn leven ook niet zo een feest. Of ik nou wel of geen slingers ophangquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |