Jij postcrossed?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
zo postcrossing kaart gemaakt straks maar eens versturen
quote:
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]is toch harstikke leuk! Ik moet ook een kaartje versturen, maar mijn kaarten en postzegels liggen op het werk
Maakt niet uit joh, dat is wel het laatste waar je je zorgen om moet maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:thanks lutte, ik had even geen zin om een topic te openenn, Sorry
Ik heb postzegelsvoorraadje en kaarten bestel ik bij artunlimited.nl dus ook wel een voorraadje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagd
ik ken een liedje van ze uit guitar hero metallica dat was wel okquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar een cd van Alice in Chains (net gekocht), klinkt wel lekker. Beetje rock ala Pearl Jam in het tijdperk TEN. Mag ook wel want ze komen uit de zelde grunge stroming.
KPNquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef crv het volgende:
Wat een laaielichters van de kpn
zit aan mijn bellimiet dus dacht ff een belkaart te gebruiken
Paar minuutjes <5 5 euro![]()
Succes!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
Ik geef het door.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Dat kind van Will Smith mag sterven van mij.
en WIll Smith zelf?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Lutjequote:
Daar ben ik al de hele dag mee bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
whehehe, ze laten je niet gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele dag mee bezig
Vanmorgen om 8:30 thuis weggegaan, gaat alles een keer goed bij de NS zit ik in de wacht op schiphol
Airport 2quote:
Jij welquote:
ik ookquote:
is ie al aan het roken ?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef crv het volgende:
ook nog eens een gate-change
Gaat lekker, kist is er al wel, hopenlijk houden ze deze wel heel
Ga erbij liggenquote:
Vanaf hoe laat zit je er?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef crv het volgende:
Nou voor 2e keer ingechecked nu wachten op boarding
Nee wel boontjesquote:
Wasda?quote:
Ja pff wat doet het?quote:
Jezus, ach klote zeg, hier een kus van mijquote:
veel vertragingquote:
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iets met plekken waar je bent geweest blabla.
Hey Sociosquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
ICE is leuk, ik zat samen met patje duitse radio te luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
Hoe is het? Lang niet gezienquote:
Goeie. Was laatst nog met ICE naar München Hbf.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Graseter het volgende:
ICE is leuk, ik zat samen met patje duitse radio te luisteren.
Ja maar als je al vanaf 10 uur zit te wachten om naar huis te gaan ben je het wel zat denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef Socios het volgende:
[..]
53 minuten door een prachtig landschap zonder tussenstops. Mooi treinreisje.
Hier goedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Bimager, met jou dan?
Klopt, ik was in staking, hè!
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.quote:
Eet ze creeziequote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eten
Tot ergens in de loop van de avond
Neuh ik heb Gowalla en Gowalla Spot Map heb ze allebei gedaanquote:
Ik ben al gewend aan die nieuwequote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.
Ik vond hem ook aids maar ben er aan gewend.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.
De nieuwe werkt juist superquote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nogmaals eet zequote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De nieuwe werkt juist super
maar goed ik ging eten
quote:
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Graseter het volgende:
Ik vond hem ook aids maar ben er aan gewend.
Volgende week ben je gewendquote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.
Ok.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.
Funky town? tutututututututututu.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er toch goede muziek gemaakt voor mijn geboorte
Ik luister nu naar het album One of these nights van de Eagles..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Funky town? tutututututututututu.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
For the record, bij gebrek aan bouillonblokje is het niet bijzonder aan te raden om cup-a-soup in de smaak tomaat bij je risotto te gooien...
For the record, bij gebrek aan bouillonblokje is het niet bijzonder aan te raden om cup-a-soup in de smaak tomaat bij je risotto te gooien...
wtf hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien had ik er citroenpeper bij moeten mikken. En knoflook.
Oh, en een hoge hoed.
Lekker is niet het goede woord.quote:
Niet bijzonder.quote:
Ik speelde altijd Lemmings op de NES.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Lemmingen zijn een beschermde diersoort
Nog geneukt?quote:
jaaaaaaaaa, vond hij ook (tenminste, dat zegt iequote:
doe je goedquote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, een lekkere latino/indo mix
Ahwquote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neen erik, ik ga voor liefde..
wel gezoend, trouwens
Maar van zoenen word je niet zwanger.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Midden in t park, allebei doodsbang
sssttttt dat weten de lezeressen van de Viva nog niet...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar van zoenen word je niet zwanger.
Tofquote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa, vond hij ook (tenminste, dat zegt iemaar we whatsappen nu nog volop, dus k ga dr maar van uit
) en zien elkaar deze weer nog een keer.. hij ziet er alleen best jong uit..
Vertel...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Graseter het volgende:
I call in Benny, Crazy-M or DeZwabber.
eerst drie keer aan m'n lamp wrijvenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Graseter het volgende:
Wrom mag hij dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerst drie keer aan m'n lamp wrijven
quote:
Hoe selecteer ik met jQuery een div met een class in een iFrame.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerst drie keer aan m'n lamp wrijven
Nee, maar mensen, gaybashers.. en sowieso houden we er allebei niet van om hand in hand, of te zoenen in t openbaar.. (waren dan ook in een rustig stuk park, waar geen mensen te bekennen wasquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar van zoenen word je niet zwanger.
Ik ook.. Zaterdag is hij in Delfzijl, maarja, dan ben ik gewoon aan het werk.. ik baal !quote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel leuk dat het leuk was, Patrique. Dat vind ik echt
.
Heb je in Delfzijl veel last van gaybashers?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar mensen, gaybashers.. en sowieso houden we er allebei niet van om hand in hand, of te zoenen in t openbaar.. (waren dan ook in een rustig stuk park, waar geen mensen te bekennen was)
Geen idee.. maar we waren in de grote boze stad Groningenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je in Delfzijl veel last van gaybashers?
Hoe geef ik hem dan CSS mee?quote:
1 | $('#naamvanjeiframe').contents().find('#naamvanjediv').html().css('display', 'none'); |
volgens mij kun je .html() weghalenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe geef ik hem dan CSS mee?![]()
[ code verwijderd ]
Ah. Nou, de burgemeester van Groningen is homoseksueel, dus dat zit vast wel goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. maar we waren in de grote boze stad Groningen
Crazy-m Reporting in for HQquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Graseter het volgende:
No Sirquote:
Dan moet ik moeite gaan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
probeer eens of je wel de div class kan vinden van een andere pagina als je die in je iframe gooit?
gewoon simpel pagina'tje maken om te proberen
Ja, maar er wonen ook genoeg marokanen etc in groningen..quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Nou, de burgemeester van Groningen is homoseksueel, dus dat zit vast wel goed.
quote:
kan je het niet instellen bij google?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Graseter het volgende:
http://www.bartbergmans.com/new/
Dat linkje onder google maps moet weg!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Midden in t park, allebei doodsbang
neequote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je het niet instellen bij google?
dat gezichtje is trouwens meesterlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Graseter het volgende:
http://www.bartbergmans.com/new/
Dat linkje onder google maps moet weg!
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gezichtje is trouwens meesterlijk
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
kally, help graseter eens met zijn jquery
ik dacht al...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu hebben we het verhuist naar de zaterdag
Wut?Wut?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
kally, help graseter eens met zijn jquery
Als ik je kon slaan zou ik dat nu doen, aangezien dat niet gaat, negeer ik je verderquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik je kon slaan zou ik dat nu doen, aangezien dat niet gaat, negeer ik je verder
Dat had ik gedaan alleen dan wordt het kaartje kleiner en gaat het linkje gewoon lekker meeeee.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
je kan zeker niet sneaky dat frame inkorten ?
Nee, ik was gewoon blij voor jequote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn haar ligt weer in de prullenbak
het mijne ook, een paar handen volquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn haar ligt weer in de prullenbak
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik toch!
Als we sex hebben gehad, zal ik foto's sturen!
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neeuh... gewoon van wat vers lauwwarm zaad!
Hier nietquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen op de auto's blijft het liggenop straat niet gelukkig.
Ik ga naar bed. Weltrusten allemaal
Truste moppiequote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen op de auto's blijft het liggenop straat niet gelukkig.
Ik ga naar bed. Weltrusten allemaal
quote:
Slaap lekker Creeziequote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga ook slapen
morgen wederom vroeg dag
Dank u mevrouw, u ook alvastquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga ook slapen
morgen wederom vroeg dag
quote:
ja ik mocht niet in de iframe van google.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aha, gewoon overflow hidden gedaan in je CSS of mis ik iets?
Ik heb er al twee te pakken.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
ach ja LUtte heeft al minimaal haar eerste door het slotje heen-post al gehad
Okee, ik had dat gelukkig niet, voordat ik blauw werd, Daarna wel zo nu en dan.quote:
Mazzel bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik had dat gelukkig niet, voordat ik blauw werd, Daarna wel zo nu en dan.
Ja anders had ik al iets verraden voordat het zover was.quote:
haha dat kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja anders had ik al iets verraden voordat het zover was.
Ik heb trouwens wel een keer een TT lopen wijzigen voordat ik echt mod was.
Mag niet hè.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja anders had ik al iets verraden voordat het zover was.
Ik heb trouwens wel een keer een TT lopen wijzigen voordat ik echt mod was.
Foutje kan gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag niet hè.
Ik ben alleen twee keer per ongeluk door een slotje gegaan, vond ik niet zo leuk.
O ja het WK-forum was te vroeg opengegaan door een foutje van een FA. Waardoor ik al moest modden voordat ik zichtbaar blauw was.quote:
Oke spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja het WK-forum was te vroeg opengegaan door een foutje van een FA. Waardoor ik al moest modden voordat ik zichtbaar blauw was.Was ik even helemaal vergeten.
Dus was al fanatiek aan het noten en sluiten en editten. Want toen was het in VBL- (en WK) in om veel baggertopics te openen om de mods te ontgroenen. .
NIemand die het ziet, dus de VBL-modjes vonden het wel prima. Want toen was die functie er nog niet, dat alle mods kunenn zien hoe vaak de tt is gewijzigd.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag niet hè.
Ik ben alleen twee keer per ongeluk door een slotje gegaan, vond ik niet zo leuk.
Maakt niet zoveel uit toch? Het is al bekend dat je mod bent, dus verraden kun je jezelf niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag niet hè.
Ik kreeg meteen commentaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit toch? Het is al bekend dat je mod bent, dus verraden kun je jezelf niet meer.
Dat was wel lachen.quote:
WEl raar want bij jou staat/stond gewoon op het open forum dat j mod gaat worden, dus dan mag het wel wat mij betreft.quote:
Ooh, die vonden het ook niet erg, het was een gewone user. Genaamd Dagonet.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl raar want bij jou staat/stond gewoon op het open forum dat j mod gaat worden, dus dan mag het wel wat mij betreft.
We zijn netjes ontopic SC staat voor Sjoco creativiteit en waar hebben we het over..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Graseter het volgende:
Zullen we even ontopic blijven jongens?
Okee, ex FA enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, die vonden het ook niet erg, het was een gewone user. Genaamd Dagonet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |