Jij postcrossed?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
zo postcrossing kaart gemaakt straks maar eens versturen
quote:
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]is toch harstikke leuk! Ik moet ook een kaartje versturen, maar mijn kaarten en postzegels liggen op het werk
Maakt niet uit joh, dat is wel het laatste waar je je zorgen om moet maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:thanks lutte, ik had even geen zin om een topic te openenn, Sorry
Ik heb postzegelsvoorraadje en kaarten bestel ik bij artunlimited.nl dus ook wel een voorraadje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagd
ik ken een liedje van ze uit guitar hero metallica dat was wel okquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar een cd van Alice in Chains (net gekocht), klinkt wel lekker. Beetje rock ala Pearl Jam in het tijdperk TEN. Mag ook wel want ze komen uit de zelde grunge stroming.
KPNquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef crv het volgende:
Wat een laaielichters van de kpn
zit aan mijn bellimiet dus dacht ff een belkaart te gebruiken
Paar minuutjes <5 5 euro![]()
Succes!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
Ik geef het door.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Dat kind van Will Smith mag sterven van mij.
en WIll Smith zelf?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Lutjequote:
Daar ben ik al de hele dag mee bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
whehehe, ze laten je niet gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele dag mee bezig
Vanmorgen om 8:30 thuis weggegaan, gaat alles een keer goed bij de NS zit ik in de wacht op schiphol
Airport 2quote:
Jij welquote:
ik ookquote:
is ie al aan het roken ?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef crv het volgende:
ook nog eens een gate-change
Gaat lekker, kist is er al wel, hopenlijk houden ze deze wel heel
Ga erbij liggenquote:
Vanaf hoe laat zit je er?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef crv het volgende:
Nou voor 2e keer ingechecked nu wachten op boarding
Nee wel boontjesquote:
Wasda?quote:
Ja pff wat doet het?quote:
Jezus, ach klote zeg, hier een kus van mijquote:
veel vertragingquote:
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iets met plekken waar je bent geweest blabla.
Hey Sociosquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
ICE is leuk, ik zat samen met patje duitse radio te luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
Hoe is het? Lang niet gezienquote:
Goeie. Was laatst nog met ICE naar München Hbf.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Graseter het volgende:
ICE is leuk, ik zat samen met patje duitse radio te luisteren.
Ja maar als je al vanaf 10 uur zit te wachten om naar huis te gaan ben je het wel zat denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef Socios het volgende:
[..]
53 minuten door een prachtig landschap zonder tussenstops. Mooi treinreisje.
Hier goedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Bimager, met jou dan?
Klopt, ik was in staking, hè!
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.quote:
Eet ze creeziequote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eten
Tot ergens in de loop van de avond
Neuh ik heb Gowalla en Gowalla Spot Map heb ze allebei gedaanquote:
Ik ben al gewend aan die nieuwequote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.
Ik vond hem ook aids maar ben er aan gewend.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden. Omdat men per se de `nieuwe layout´ er doorheen moest drukken. Ik was lang niet de enige die hier vel op tegen was. Gelukkig heb ik inmiddels wel weer de FOK!silver header en wordt er door anderen gewerkt aan de rest van de terugkeer van de FOK!silver layout.
De nieuwe werkt juist superquote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nogmaals eet zequote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De nieuwe werkt juist super
maar goed ik ging eten
quote:
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Graseter het volgende:
Ik vond hem ook aids maar ben er aan gewend.
Volgende week ben je gewendquote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.
Ok.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik niet. Ik gebruik 'm nu gedwongen ruim een week en vind het helemaal niets.
Funky town? tutututututututututu.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er toch goede muziek gemaakt voor mijn geboorte
Ik luister nu naar het album One of these nights van de Eagles..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Funky town? tutututututututututu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |