Jij postcrossed?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
zo postcrossing kaart gemaakt straks maar eens versturen
quote:
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]is toch harstikke leuk! Ik moet ook een kaartje versturen, maar mijn kaarten en postzegels liggen op het werk
Maakt niet uit joh, dat is wel het laatste waar je je zorgen om moet maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:thanks lutte, ik had even geen zin om een topic te openenn, Sorry
Ik heb postzegelsvoorraadje en kaarten bestel ik bij artunlimited.nl dus ook wel een voorraadje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagd
ik ken een liedje van ze uit guitar hero metallica dat was wel okquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar een cd van Alice in Chains (net gekocht), klinkt wel lekker. Beetje rock ala Pearl Jam in het tijdperk TEN. Mag ook wel want ze komen uit de zelde grunge stroming.
KPNquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef crv het volgende:
Wat een laaielichters van de kpn
zit aan mijn bellimiet dus dacht ff een belkaart te gebruiken
Paar minuutjes <5 5 euro![]()
Succes!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
Ik geef het door.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Dat kind van Will Smith mag sterven van mij.
en WIll Smith zelf?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Graseter het volgende:
Lutjequote:
Daar ben ik al de hele dag mee bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
whehehe, ze laten je niet gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele dag mee bezig
Vanmorgen om 8:30 thuis weggegaan, gaat alles een keer goed bij de NS zit ik in de wacht op schiphol
Airport 2quote:
Jij welquote:
ik ookquote:
is ie al aan het roken ?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef crv het volgende:
ook nog eens een gate-change
Gaat lekker, kist is er al wel, hopenlijk houden ze deze wel heel
Ga erbij liggenquote:
Vanaf hoe laat zit je er?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef crv het volgende:
Nou voor 2e keer ingechecked nu wachten op boarding
Nee wel boontjesquote:
Wasda?quote:
Ja pff wat doet het?quote:
Jezus, ach klote zeg, hier een kus van mijquote:
veel vertragingquote:
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef crv het volgende:
En dan moet ik ook nog met de trein van zurich naar basel
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iets met plekken waar je bent geweest blabla.
Hey Sociosquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
ICE is leuk, ik zat samen met patje duitse radio te luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Is toch leuk? Keuze uit ICE en EC. Nul stops erbij.
Hoe is het? Lang niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |