quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben mijn knutselboeken aan het doorspitten naar ideeën.
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.quote:
Ik had je voor ik dit las al een PM gestuurd dat ik echt wel rustig aan deed.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op knutselen.startpagina.nl heb je ook nog wel dingen.
Maar probeer ook rustig aan te doen he![]()
ik zeg niksquote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had je voor ik dit las al een PM gestuurd dat ik echt wel rustig aan deed.
hopen dat het gezellig wordtquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.
Doe jij scrappen?
gaat het doorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso komen, en degene die mee gaat modden is gek van aftappen dus ik denk dat die er al is als we open gaan.
Doe jij scrappen?
Uhm nou ik was er mee bezig en wil er zeker mee door, mooie boeken voor de jongens makenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe jij scrappen?
Jaaaaaaaa!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat het door
GefeliciteerdOp zich hou ik wel van freubelen
Alleen laatste tijd erg weinig tijd voor. Maar ik kom zeker langs
Leuk, misschien doe je nog wel ideeën op.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
En gefeli, had ik nog niet gezegd, denk wel dat dat gaat lopen
dan zal je er inderdaad even uit moetenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even douchen en aankleden.
Geen zin in maar ik moet om 2 uur in de sportschool zijn
En ik moet nog water en wc papier halen
maar het is zo lekker warm in bedquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan zal je er inderdaad even uit moeten
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dag niet sporten is niet zo erg (dat doe ik al 7665 dagen), maar toiletpapier is toch wel erg handig.
.
hey goedemorgenquote:
O daar ben ik dan op zeker te vindenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk, misschien doe je nog wel ideeën op.
En dankje, dat denk/hoop ik ook!
DRAUS !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is zo lekker warm in bed
okquote:
ik ken het, nog half uur tot de pauzequote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
Morgen Bos
Nou ik ga weer werken, geen zin maar het moet
ik had ze allemaal al uitgepaktquote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Thx voor je presentNu heb ik ze allemaal
Nu nog schaatsen, lichtjes en pinecones
voor diegene die verder zijn, krijgen we nou nog een doel om kadootjes te sparen? Zo nee dan kan ik ze uit gaan pakken
Ja een beetje, maar ik voel me nog steeds angstig en zoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mogguh Bos!
Toch nog kunnen slapen?
jah ga ik vanavond ook maar is doenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ze nu ook allemaal uitgepakt en de kerstboom weggegooid
En nu ga ik echt uit bed
uit bed gaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ga ik vanavond ook maar is doen
nee, kerstboom slopenquote:
en vanavond weer terug in bed, met hopelijk meer slaapquote:
herkenbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe gelijk ijn sportkleding aan... na de hond uitlaten ga ik weer half onder de dekens liggen....
Ik hoef toch nergens heen tot 10 vor 2
succesquote:
ik denk dat het voor die knappe man nog lastiger isquote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is lastig niet constant te staren naar de knappe man schuin tegenover me in de trein.
Gewoon een vraag! Kan toch!quote:
kijkt hij terug ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is lastig niet constant te staren naar de knappe man schuin tegenover me in de trein.
Nee hij kijkt naar zijn laptop en zijn vriendinquote:
Kan ook gewoon een vriendin zijn. Of zijn zus.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hij kijkt naar zijn laptop en zijn vriendin.
Versier die vrouw... weet je gelijk of het zijn vriendin is én je raakt meteen aan de babbelquote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hij kijkt naar zijn laptop en zijn vriendin.
Dan wilt die meid hem dalijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Versier die vrouw... weet je gelijk of het zijn vriendin is én je raakt meteen aan de babbel
Geen idee. Opeens waren we bij t station en waren onze wegen gescheiden...quote:
Ahwquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Opeens waren we bij t station en waren onze wegen gescheiden...
Heb je al gemaild?quote:
ja vannacht, maar hij is afwezig tot (en met) woensdag helaas.quote:
O dat is vervelend, even volhouden. Kun je zelf geen contact opnemen met de psychiater?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja vannacht, maar hij is afwezig tot (en met) woensdag helaas.
MIsschien dat ik dadelijk even de leiding bel, maar ik denk niet dat die iets voor me kunnen doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat is vervelend, even volhouden. Kun je zelf geen contact opnemen met de psychiater?
Maar dan weten ze wel dat het even iets minder gaat. En dat lijkt me toch wel belangrijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien dat ik dadelijk even de leiding bel, maar ik denk niet dat die iets voor me kunnen doen.
Ja, dat is wel weer zo..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dan weten ze wel dat het even iets minder gaat. En dat lijkt me toch wel belangrijk.
Waar gaat dit over? Of weet ik dat al?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff niet zo slim bezig
Dat weet je alquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Of weet ik dat al?
dat is niet slimquote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff niet zo slim bezig
Dat dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dan weten ze wel dat het even iets minder gaat. En dat lijkt me toch wel belangrijk.
Hoiquote:
hier ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Damn mijn hoofd is nog zwaar in vakantie stand, ik kan niet op gang komen
werd jij vanochtend ook al zo heerlijk op tijd wakker met je Desire?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Problemen wekfunctie iPhone niet verholpen
Ik moest lachen
jaja, Iphone is o zo gaafquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Ik moest lachen
Joahquote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
werd jij vanochtend ook al zo heerlijk op tijd wakker met je Desire?
Ik heb geen vakantie gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Damn mijn hoofd is nog zwaar in vakantie stand, ik kan niet op gang komen
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Ik moest lachen
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Of nee ik heb onder een steen geleefd, en zet me wekker op mijn iphone gewoon, en dan kom ik te laat op me werk en kan ik mijn iphone de schuld geven
ik heb hem net getest.... en me wekker ging gewoon af.quote:
hehequote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem net getest.... en me wekker ging gewoon af.
Dus ik denk dat het probleem verholpen is
damn kan ik morgen weer niet uitslapen
doet me herinneren dat ik voor maart een week vrij moet nemenquote:
dan kom ik net op mn werkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
zo wekker gezet voor morgen
[ afbeelding ]
Je hebt geen snooze?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
zo wekker gezet voor morgen
[ afbeelding ]
jawel... maar dat werkt niet bij mijquote:
is iphone hequote:
Het huis, verven en dan het weekend ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Ga je lekker luieren of ga je wat leuks doen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel... maar dat werkt niet bij mijIk ben te suf om te schuiven op mijn foon. sluit drukken is makkelijker
Ga jij het weekend verven ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Het huis, verven en dan het weekend ook
1 simpele tip... niet doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
... ik kaasschaafde zo een stuk vel van mijn vinger
.
Ja het gaat niet uit zichzelfquote:
ik ga ook aan de klus hier...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Het huis, verven en dan het weekend ook
welke kleur wordt het weekend ?quote:
auwquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
... ik kaasschaafde zo een stuk vel van mijn vinger
.
Een simpele opmerking... grapjasquote:
daar ben ik de hele kerstvakantie zoet mee geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga ook aan de klus hier...
Slaapkamer leeghalen
Het bed staat al in het kleine kamertje...
Computer en alle andere troep even op zolder stallenen als het helemaal leeg is.....
...... dan slopendat is het leukst
hehe, de moordende kaasschaafquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga een nieuwe kaasschaaf kopen. Dit onding heeft het op me gemunt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef iBenny het volgende:
Mijn nek is echt helemaal naar de kloten
Naar links draaien en buigen kan wel, maar naar rechts is het echt een probleem
quote:
wordt de hele dag links afslaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef iBenny het volgende:
Mijn nek is echt helemaal naar de kloten
Naar links draaien en buigen kan wel, maar naar rechts is het echt een probleem
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een simpele opmerking... grapjas!!1!
Boks.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik heb behoefte aan wat gezelligheid
jij bent ook nog aan het klussenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik de hele kerstvakantie zoet mee geweest
tdronequote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
hoi
boks terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
boks terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het tdronequote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
hoi
succes met je goede voornemenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het tdrone
En dag![]()
Ik ga richting de sportschool![]()
Maar het moet moet moet! Eraf die kilo's
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
boks terugDie boksopmerking staat in mijn top vijf mooiste FOK!momenten... En het was niet eens op FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij was eerst ook nog serieus bedoeldquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die boksopmerking staat in mijn top vijf mooiste FOK!momenten... En het was niet eens op FOK!.
wij moesten een huurhuis casco leeg opleveren.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent ook nog aan het klussen
Pfff we zijn bijna klaar geloof ik
De grote slaapkamer word 2 slaapkamersEn we moeten in totaal 3 slaapkamers opknappen.
1 kamer wordt de slaapkamer
1 kamer wordt mijn computerkamer
1 kamer wordt neutraal ingericht, en zodra ik zwanger ben, moeten we alleen nog de meubels kopen
Dan is de eerste verdieping klaar. En dat willen we in mei af hebben
En dan in het najaar de zolder verbouwen. Dat wordt een gamingroom, en een gedeelte washok
162 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
krijg net mail van de baas, heb 162 uur over van vorig jaar
Kan ik laten uitbetalen of hardware voor kopen.
Als hardware voor mezelf is, geen probleemmaar anders laat ik die 162 uur mooi uitbetalen
uhuh, en toch is er echt 15 cm afquote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het valt nog best mee eigenlijk
jah we mogen maar 200 uur meenemen, ik heb 362quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
162 uurdat is een maandsalaris
gewoon laten uitbetalen zou ik zeggen
Gewoon uit laten betalen, als je er dan hardware van wil halen kun je dat toch alsnog doenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah we mogen maar 200 uur meenemen, ik heb 362
ligt er aan hoe voordelig die hardware is via zijn werk natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon uit laten betalen, als je er dan hardware van wil halen kun je dat toch alsnog doen?
jah iddquote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon uit laten betalen, als je er dan hardware van wil halen kun je dat toch alsnog doen?
en wat zijn salaris is...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan hoe voordelig die hardware is via zijn werk natuurlijk
de rechtgeaarde nerd heeft altijd betere en meer hardware nodigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
en wat zijn salaris is...
en of hij die hardware nodig heeft
maar denk uitbetaling wordtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de rechtgeaarde nerd heeft altijd betere en meer hardware nodig
En als je homo bent?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de rechtgeaarde nerd heeft altijd betere en meer hardware nodig
quote:
Zeroquote:
ollaquote:
quote:
Ik zit op de fiets en kan dus 2 dingen te gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
en toen ben je maar omgedraaid of zit je op je foon?
KIJK UIT EEN PAALTJE!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op de fiets en kan dus 2 dingen te gelijk
Ik zitten dus fietsend te internetten
Naisquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat je iPhone na het bed niet ook de grond gaat ontdekkenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent ook schyzofreend ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gallonquote:
jij of die ander ?quote:
welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
hoi graseter
je onderschrift klopt niet meer
ga vies hijgen dan kunnen er 2 dingen gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden
Shit een oude tak zit te flirten, hallo ik ben hetero hoor
Gutverdumme
misschien voor een keer johquote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden
Shit een oude tak zit te flirten, hallo ik ben hetero hoor
Gutverdumme
Gelukkig ben ik geen nerd.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga vies hijgen dan kunnen er 2 dingen gebeuren
1. ze raakt opgewonden en je weet zeker dat ze flirt
2. ze knapt af en vind je eng
[..]
welkom terugquote:
Beestquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
270 calorien verbrand in een half uurtje
Nu hardlopen
succesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hardlopen
Chocoquote:
heb je nog naar die vrouw gehijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hardlopen
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je nog naar die vrouw gehijgt
hallon CC
hallol graasveterquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Graseter het volgende:
Apple SC#374: Feliz Navidapple
Hallo mte graseter
het is egt gezelig in het apple topic
greotjes Graseter
En zijn ze er allemaal optijd ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Graseter het volgende:
Apple SC#374: Feliz Navidapple
Hallo mte graseter
het is egt gezelig in het apple topic
greotjes Graseter
hoi zrekoquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
hallol graasveter
ik ben geen homo
greotjens aan de kat
Kusjens Zero.
okidoki grgrquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
hoi zreko
ik ook neit
groetjens trug
[..]
iFail, beter gebruik je je mac als wekker.quote:
Symbianquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
iFail, beter gebruik je je mac als wekker.
wat een faalgastenquote:
toedels en tot vanavondquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Kally het volgende:
Zo klaar, apotheek geweest, kindjes halen en boodschappen
wedden dat die er zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een faalgasten
ok dat als excuus nemen terwijl het gisteren al bekend was
Tot zo, succes.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Kally het volgende:
Zo klaar, apotheek geweest, kindjes halen en boodschappen
Hoi Sjeffriequote:
Ik heb er een perfecte app voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
iFail, beter gebruik je je mac als wekker.
iWekker?quote:
Ik ben er nu juist ffquote:
De man met de hamerquote:
maar je ging weer dacht ik ?quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je ging weer dacht ik ?
maar goed, ik ga wel. mn auto starten en weer richting huis
Rij voorzichtigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je ging weer dacht ik ?
maar goed, ik ga wel. mn auto starten en weer richting huis
door die derpderp heb ik nu aids aan mijn ogen, bedanktquote:
Geen probleem, doet het nog iets goeds!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
door die derpderp heb ik nu aids aan mijn ogen, bedankt
dat vind ik niet zo prettig om te horen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, doet het nog iets goeds!
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo prettig om te horen.
aids is een enge ziekte!quote:
Echt niet! Een van de leukste ziektes die er zijn, krijg je vooral via SEX, gore harde viezze smerige SEX.quote:
hihi je zei sexquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet! Een van de leukste ziektes die er zijn, krijg je vooral via SEX, gore harde viezze smerige SEX.
krijg je daar geen pijn van aan je plasser?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet! Een van de leukste ziektes die er zijn, krijg je vooral via SEX, gore harde viezze smerige SEX.
Welnee lekker geilquote:
quote:
Living on the edgequote:
O hoi Bartquote:
Uitermate jaquote:
Wat is er mis met homo's dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
ze zeggen dat apple voor homo's zijn.
stomp ze!
voor jou graseter:quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
ze zeggen dat apple voor homo's zijn.
stomp ze!
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor jou graseter:
Ik ben apple fanboy geworden...
Als HIV een topic was...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor jou graseter:
quote:
Maar ik vond apple al geweldig voordat ik het had.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor jou graseter:
ja? niks mis mee, maar ja ik ben dan ook geen homofoobquote:
NOU WAT ERG. BOOOOOOOOHBOHBOHBOH.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
erik is mod en patrique heeft een voet fetish.
En jij jankt om tietenpics, same differencequote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
erik is mod en patrique heeft een voet fetish.
quote:
Of duwt zijn stijfje tegen je stuitjequote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja dat is wel errug, ik wou rustig slapen. ZIT ER IEMAND AAN JE VOETEN!
Care.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja dat is wel errug, ik wou rustig slapen. ZIT ER IEMAND AAN JE VOETEN!
Dat doe ik, daar is niets mis mee.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Of duwt zijn stijfje tegen je stuitje
jawel, maar dat leer je nog welquote:Op maandag 3 januari 2011 15:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat doe ik, daar is niets mis mee.
quote:
Ja.quote:
Omdat matige layout.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef crv het volgende:
Waarom kan ik niet kwoten vanaf mijn aaifoon
ik kan wel kwooten met mijn aaipoot dus ik denk dat het aan jou ligtquote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef crv het volgende:
Waarom kan ik niet kwoten vanaf mijn aaifoon
Mijn kwoot en edit deden net ook lastig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan wel kwooten met mijn aaipoot dus ik denk dat het aan jou ligt
oh dan zal het wel daaraan liggen want ik had het over gisteren..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn kwoot en edit deden net ook lastig.
Je kan zeuren wat je wilt ik zeg toch niks.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh dan zal het wel daaraan liggen want ik had het over gisteren..
ik weet denk ik weer waarvoor ik de note heb Lutte
dat het om het posten van een hyves wasquote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kan zeuren wat je wilt ik zeg toch niks.Maar wat denk je dan?
Omdat je je in de dag vergist had? Het is toch opgelost!!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
shitzooi. Gelukkig kwam ieman van de leiding langs. Ik dacht eigenlijk dat ik morgen mijn huistaak had, maar bleek dus vandaag te zijn Kon dus wel even mijn verhaal kwijt.. Maar toch voel ik me weer extreem rot nu..
Nee, niet omdat ik me vergist had, het is ook ws niet mijn fout geweest. Maar toch iedere keer als ik mijn hart ga luchten bij iemand, lucht het niet op, maar maakt het me diep somber..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat je je in de dag vergist had? Het is toch opgelost!!En je hebt even kunnen praten, dat is helemaal fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |