NINJA!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:41 schreef o.us het volgende:
NEE WEER DIT HE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DOET DIT DAAROM HEB IK DIT NIET GELEZEN VOORMIJN EIGEN VEILIGHEID EN DIE VAN HENK EN INGRID
tuin-ieren ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:44 schreef Weissman het volgende:
Ik ben een fanboy van tuinen. Voortuinen, achtertuinen...
waarom maat?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo heb ik ook zo'n fanboy op het vliegveld gezien, werd door de douane apart genomen om zijn fanboy gedrag te verklaren en zijn fanboy apparaat in te leveren + nog extra te betalen.
het is retor-barbiequote:Op maandag 3 januari 2011 08:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga maar met raptorby praten die heeft er ook zo'nlast van.
alleen als ze kunnen zien dat je het daar gekocht hebt tochquote:Op maandag 3 januari 2011 08:57 schreef RitseB het volgende:
Geniet maar nu het nog kan, straks mag je het prijsverschil dubbel en dwars gaan terug betalen, als je eenmaal in Nederland met dat ding aankomt.
Zelfs dan niet. Je mag echt heel veel belastingvrij invoeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
alleen als ze kunnen zien dat je het daar gekocht hebt toch
Ze hadden die kerel die ik zag dus gepakt door eerst te vragen: Waar heeft u deze gekocht? waarop hij antwoordde: in Nederland. En toen keken ze nog een keer naar het apparaat omdat schijnbaar op de 5-toets een dollar teken stond. En toen vroegen ze het nog een keer en toen gaf ie toe het in Zuid Oost Azië gekocht te hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Je mag echt heel veel belastingvrij invoeren.
Niet echtquote:Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Je mag echt heel veel belastingvrij invoeren.
zelfde site:quote:Op maandag 3 januari 2011 09:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet echt![]()
http://www.douane.nl/part(...)age-05.html#P75_4960
430 max
quote:Persoonlijke bagage zijn alle gebruiks- en verbruiksgoederen zonder handelskarakter die de reiziger bij de douane kan aangeven. Het betreft alleen goederen bestemd voor persoonlijk gebruik van de reiziger of voor gebruik door leden van het gezin of bestemd om als geschenk te worden aangeboden. Er mag geen sprake zijn van een commercieel karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |