Duidelijk ja, alle kutjeugd is overgestapt naar Twitter.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
#kutschool en WIL NIET NAAR SCHOOL zijn trending topicDuidelijk.
Ik las het en ik hoorde hetquote:
Echt? En dat noemt zich 3fmfan...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las het en ik hoorde hetDat is ook de eerste keer dat ik die mama appelsap hoor
Ik probeer mama appelsaps te vermijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt? En dat noemt zich 3fmfan...
welke?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef JD_SLR het volgende:
Wow, ik word dus net gebeld door 3FM met het bericht dat ze vanavond m'n plugplaat gaan draaien. Ik mag dus even gaan babbelen met Corton, leipe shit!![]()
Tofquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef JD_SLR het volgende:
Wow, ik word dus net gebeld door 3FM met het bericht dat ze vanavond m'n plugplaat gaan draaien. Ik mag dus even gaan babbelen met Corton, leipe shit!![]()
Ja, vanavond op 3FMquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
TofKunnen wij 't al ergens beluisteren?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef JD_SLR het volgende:
Och, kan Sharid wel even naar wcquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Tof, welke plaat? Toch niet zo'n 3rdRock schreeuwplaat?
Klinkt leuk, ken ze nog nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef JD_SLR het volgende:
Nee niet zo'n schreeuwplaat, hooguit een beetje aan het einde. Maar daar moet een gezond mens wel tegen kunnen denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |