Gefeest, heel hard. Ehmmm heel veel tijd in platenstore's gespendeerd (maar ik heb slechts 6 cd's gekohct want heb geen platenspelerquote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan? of heb je alleen maar gezopen?
johquote:Op maandag 3 januari 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan iedereen een platenspeler aanraden! Die dingen zijn briliant
Nah ik heb maar één club gezien. Wel de meest cracktent waar ik ooit ben geweest trouwensquote:
okquote:Op maandag 3 januari 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan iedereen een platenspeler aanraden! Die dingen zijn briliant
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 3 januari 2011 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gefeest, heel hard. Ehmmm heel veel tijd in platenstore's gespendeerd (maar ik heb slechts 6 cd's gekohct want heb geen platenspeler) ehmm nagellak gekocht. In het Neues Museum smileys gezocht in hierogliefen. Party gemacht. Gechillt. Nog meer party gemacht. Gelopen door Berlijn. Metro. GELACHEN ECHT FUCKING VET. En ik kende zegmaar niemand en het waren allemaal groepjes die samenkwamen maar het voelde alsof iedereen elkaar al jaren kende en ja. Het waren de tofste mensen.
Ja wow echt, het was zo tof. In tijden niet zo goed geslapen terwijl er de hele nacht muziek door het huis heen dreunde en ik op een dunne matras op de grond lag zonder kussen, gewoon omdat ik zo ontspannen was. Kom ik hier (thuis dus), retechill bed, slaap ik gelijk weer kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusMaar je hebt je vermaakt en gefeest, altijd goed!
Thnx, Noortjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Succes morgen Roeltjeee met wat je ook gaat doen
Wat voor iets ga je eigenlijk doen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx, Noortje. Werken. Voor het eerst sinds half maart
Vanaf 1 januariquote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef -Hans- het volgende:
TMF = Comedy Central? wtf. Dacht dat TMF pas eind maart zou verdwijnen achter de decor.
AHHH supervet man.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx, Noortje. Werken. Voor het eerst sinds half maart
Wtf vanaf heden dus al. Kl*te! Keek ook niet heel vaak TMF, maar toch.. Zo af en toe wel eventjes. Op de 31e nog een of andere TMF Dance top 10 gezien die ze volgens mij de hele avond ook hebben herhaaldquote:Op maandag 3 januari 2011 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf 1 januariNiet dat ik TMF keek, maar nu heb ik twee keer comedy central, inmiddels alweer verwijdert maar het gaat om het idee
Bij je aerobics op zaterdagochtend?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
fuu tmf is chill om op te zetten als achtergrond ding x(
Finance & control professional. Interim management op gebied van finance dus. Breed gebied van opdrachten (kan opzetten van kostprijssysteem zijn, maar ook tijdelijke vervanging van een controller bijvoorbeeld).quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat voor iets ga je eigenlijk doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |