Trustenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
nou, en nu ga ik echt naar bed!
dag lekkere punnikers van me!
Trustenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
Jij hebt het gespam tijdens SR10 van Dago en Waalwijker dan ook niet meegemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dus? Gaat iedereen er als 'n dolle bovenop springen?
Het gaat hier over een fucking internetforum.......
* Jannekje7kan zich hier echt niet druk om maken
quote:Peter_Rehwinkel Stadjer uit Beijum komt naar me toe: zelfs de telefooncel stond er nog na oudjaar!
12 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Trustequote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
Deze was niet zo spannend hoorquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
You at?quote:
Volgens mij issie al overgewaaidquote:
Ik ook, kan me nog iets met katjes herinneren. En de modstrike was ook gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze was niet zo spannend hoor, ik heb leuker meegemaakt
.
Hehe dat was wel de grootste volgens mijquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij issie al overgewaaid![]()
[..]
Ik ook, kan me nog iets met katjes herinneren. En de modstrike was ook gezellig
Ja, het lijkt nu weer rustig te zijn gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij issie al overgewaaid![]()
[..]
Ik ook, kan me nog iets met katjes herinneren. En de modstrike was ook gezellig
Dan MOET het ook wel echt een mooie dag zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Tweede keer dat ik Beautiful Day hoor op 3FM.
Wmb nog niet vaak genoegquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Tweede keer dat ik Beautiful Day hoor op 3FM.
Nou en dat was het zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan MOET het ook wel echt een mooie dag zijn
Zoekt ze een nieuw baasje dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef hole1988 het volgende:
ik ben trouwens benieuwd wie Hanneke overneemt vanaf vandaag
dat id bij Radio en TV altijd zoquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Grappig dat bij 3FM de dag pas om 6 uur begint
quote:
ze is klaar met de DJ school. Er komt dus een nieuwequote:
quote:
de gidsen beginnen toch ook allemaal om 06:00 al dan niet 07:00quote:
Ben je nu iets aan het uitlokken?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of heb jij nog een irritatie puntje wat je met ons wilt delen?
Het is me iig. nog nooit zo opgevallen..quote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de gidsen beginnen toch ook allemaal om 06:00 al dan niet 07:00
Neuh, dit was het welquote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of heb jij nog een irritatie puntje wat je met ons wilt delen?
Kan niet anders, het is wel verdacht stil...quote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht binnen een half uur een berichtje in med. dat er een paar users zijn gebanned.
Meld t dan ff in dit topic, ik kijk daar nooitquote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht binnen een half uur een berichtje in med. dat er een paar users zijn gebanned.
Roel, Pino, Rock.. Allemaal 'ineens' verdwenen. Dat belooft weinig goeds.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet anders, het is wel verdacht stil...
Sgoed! Kijk er eigenlijk ook nooit. Moet er echt even om denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Meld t dan ff in dit topic, ik kijk daar nooit
Of we zitten in zo'n hele enge film. Brrrquote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, Pino, Rock.. Allemaal 'ineens' verdwenen. Dat belooft weinig goeds.
Roel zei al niet veel en ook niks om gebanned te worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, Pino, Rock.. Allemaal 'ineens' verdwenen. Dat belooft weinig goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |