abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:10:53 #226
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90844632
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Net zoals cocaine en heroine niet te vergelijken zijn met alcohol.
Inderdaad, drugs kan je niet vergelijken met drugs.
O)))
pi_90844636
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ja, het is een complot. :W
Maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:12:16 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_90844690
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef PKRChamp het volgende:
Een verbod op moorden helpt ook niet tegen moorden, zullen we dat dan ook maar legaliseren?
Het lijkt me een uitstekend idee om de voor- en nadelen van het verbod op moorden tegen het licht te houden.

Denk je dat na legalisatie iedereen massaal aan het massa-moorden slaat? Bewijs dat maar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90844740
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus alle gevallen in het artikel wat ik zojuist heb gepost is allemaal onzin? _O- :W :')
Nee, maar er wordt niet bij vermeld dat er ook alcohol in het spel was en dat dat ten strengste wordt afgeraden als je paddo's gebruikt. Maar je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt en praat alleen maar de gebruikelijke fabeltjes na.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_90844745
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:57 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

We weten allemaal wat er is gebeurd in Amsterdam en zo zullen er wel meer gevallen zijn. En nee ik heb het nooit gebruikt omdat ik geen zin heb om te gaan hallicuneren.
Nog even en je pleit voor een verbod op games omdat er wel eens gevallen zijn geweest waarin een scholier geďnspireerd werd door GTA. :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:15:48 #231
pi_90844848
quote:

[..]

Het was idd een complot. De gezondheidsraad adviseerde Klink om paddo's niet te verbieden, er was een half jaar een propaganda campagne (vol leugens, zoals die Fransman en de hond, dat gesprongen meisje dat nooit is opengesneden om idd te constateren dat ze paddo's had gebruikt, die dronken Deen op de camping die vooral en in de eerste plaats stom dronken was. En aan het eind een verbod.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_90844850
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, maar er wordt niet bij vermeld dat er ook alcohol in het spel was en dat dat ten strengste wordt afgeraden als je paddo's gebruikt. Maar je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt en praat alleen maar de gebruikelijke fabeltjes na.
Dat is het punt niet, het gaat erom dat het verboden is omdat het gevaarlijk is. Mischien niet als je het alleen gebruikt maar in combinatie met alcohol kan het mischien heel anders uitpakken. Heel terecht dan dat het verboden word om paddo`s te gebruiken.
pi_90844888
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, het gaat erom dat het verboden is omdat het gevaarlijk is. Mischien niet als je het alleen gebruikt maar in combinatie met alcohol kan het mischien heel anders uitpakken. Heel terecht dan dat het verboden word om paddo`s te verbieden.
Nee. Een psychiatrische stoornis in combinatie met paddo's is gevaarlijk.
pi_90844899
quote:

[..]

Dat is het punt niet, het gaat erom dat het verboden is omdat het gevaarlijk is. Mischien niet als je het alleen gebruikt maar in combinatie met alcohol kan het mischien heel anders uitpakken. Heel terecht dan dat het verboden word om paddo`s te verbieden.
Er valt niet te praten tegen zoveel domheid.

Als jouw redenatie gevolgd zou worden, zou alcohol morgen verboden zijn. In 99% van alle geweldsincidenten in het weekend is er alcohol in het spel. Hoezo ongevaarlijk? En dan hebben we het alleen nog maar over de geweldsincidenten, als we alle andere alcoholproblemen er bij betrekken dan sloeg de schaal heel erg zwaar door en niet in het voordeel van alcohol
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:17:18 #235
pi_90844908
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus alle gevallen in het artikel wat ik zojuist heb gepost is allemaal onzin? _O- :W :')
De meeste wel. En daar is indertijd ook aandacht aan besteedt. Maar Klink had blijkbaar meer aan panische stemmers zoals jij, dan aan goede wetgeving voor het land.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:17:53 #236
pi_90844929
quote:

[..]

Dat is het punt niet, het gaat erom dat het verboden is omdat het gevaarlijk is.
Dat is onzin. Alcohol is pas gevaarlijk.
pi_90844943
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het lijkt me een uitstekend idee om de voor- en nadelen van het verbod op moorden tegen het licht te houden.

Denk je dat na legalisatie iedereen massaal aan het massa-moorden slaat? Bewijs dat maar.
Mogadishu? Totale anarchie en kijk maar wat er gebeurt die kijken niet op een dode meer of minder.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:19:02 #238
pi_90844981
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Mogadishu? Totale anarchie en kijk maar wat er gebeurt die kijken niet op een dode meer of minder.
Dat los je niet op met een verbod. Ga maar naar Mogadishu om moord te verbieden, kijken of het helpt. Volgens mijn kan je net zo goed drugs proberen te verbieden. :')
pi_90845080
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat los je niet op met een verbod. Ga maar naar Mogadishu om moord te verbieden, kijken of het helpt. Volgens mijn kan je net zo goed drugs proberen te verbieden. :')
Verbieden en handhaven helpt wel degelijk. Hoe jullie redeneren kun je het nut van regels en een functionerend politieapparaat ter discussie stellen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:23:03 #240
pi_90845150
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Verbieden en handhaven helpt wel degelijk.
Doe het dan, GA DAN.
quote:
Hoe jullie redeneren kun je het nut van regels en een functionerend politieapparaat ter discussie stellen.
Dat doe ik dan ook dagelijks. Omdat ik, in tegenstelling tot jou, mijn mening niet laat bepalen door mijn voorkeuren, of het nou drugs zijn, of moraal, of economie.
pi_90845152
quote:

[..]

Zo ongeveer, ja.

http://www.psy.nl/index.p(...)ttnews[tt_news]=1542
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:25:49 #242
pi_90845261
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo ongeveer, ja.

Valt het je ook niet op dat de argumentatie van de verbieders steeds wanhopiger wordt?
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 18:26:15 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90845284
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Verbieden en handhaven helpt wel degelijk. Hoe jullie redeneren kun je het nut van regels en een functionerend politieapparaat ter discussie stellen.
de vraag is of de voordelen afwegen tegen de nadelen

moeten we ons goed functionerend politieaparaat wel inzetten om die paar drugsdoden (extra) per jaar te voorkomen en hoe goed lukt ze dit uberhaupt op dit moment met het gedoogbeleid en alles?

wegen de voordelen van het verbod op tegen de nadelen van de criminalisatie?

ik denk dat we de politie beter in kunnen zetten dan op drugsgebruikers jagen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_90845434
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Valt het je ook niet op dat de argumentatie van de verbieders steeds wanhopiger wordt?
:Y

En het ergste is nog dat het geen fuck uit maakt. Een minister die tegen beter weten in een verbod op paddo's er doorheen jaagt? Boeiend, daar pakken ze toch maar een dusdanig kleine groep mee dat je er geen haan naar zult horen kraaien. :')_!
pi_90845489
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

de vraag is of de voordelen afwegen tegen de nadelen

moeten we ons goed functionerend politieaparaat wel inzetten om die paar drugsdoden (extra) per jaar te voorkomen en hoe goed lukt ze dit uberhaupt op dit moment met het gedoogbeleid en alles?

wegen de voordelen van het verbod op tegen de nadelen van de criminalisatie?

ik denk dat we de politie beter in kunnen zetten dan op drugsgebruikers jagen
Dit is natuurlijk de hamvraag en als we eerlijk naar het probleem kijken kun je niet anders dan concluderen dat de voordelen op het verbod op drugs in de verste verte niet opwegen tegen de nadelen die het met zich meebrengt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:31:03 #246
pi_90845494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:Y

En het ergste is nog dat het geen fuck uit maakt. Een minister die tegen beter weten in een verbod op paddo's er doorheen jaagt? Boeiend, daar pakken ze toch maar een dusdanig kleine groep mee dat je er geen haan naar zult horen kraaien. :')_!
Dus moet je het op geld gooien. We moesten toch 18 miljard bezuinigen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:31:54 #247
pi_90845527
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
de nadelen niet opwegen tegen de nadelen
Jij ziet alleen maar nadelen. O+ Mag ik je aanraken?
pi_90845565
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo ongeveer, ja.

Het feit alleen al dat er van de zes incidenten toch al bekend is dat er in vier gevallen paddo`s zijn gebruikt rechtvaardigd voor mij dit verbod. Dat er geen autopsie is gedaan vind ik niet zo relevant want men zal het wel op een andere manier hebben vastgesteld dat het om psychedelische drugs ging getuigenverklaringen bijvoorbeeld.
pi_90845584
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij ziet alleen maar nadelen. O+ Mag ik je aanraken?
je weet wel wat ik bedoel :D

Je bent geen vrouw dus liever niet. Ik heb het niet zo op vreemde kerels die aan me willen zitten :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:35:14 #250
pi_90845645
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het feit alleen al dat er van de zes incidenten toch al bekend is dat er in vier gevallen paddo`s zijn gebruikt
Betekend dat er gelogen wordt, dat er propaganda bedreven word en 35.000 drugsdoden betekenen dat het verbod een enorm financieel en maatschappelijk drama is en jij als een hysterische gelovige je voorkeuren met geweld aan iedereen opdringt.

In feite ben je een terrorist. Ze zouden je op moeten sluiten, massamoordenaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')