SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazeker uno momentowaarom huil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPijt mequote:
Jazeker uno momentoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ik hou nog wel van je hoorquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
waarom huil je?
Ze ging huilen als ze niet de lapo had..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie lapo
Jazeker uno momento* Trevland troost KlinkerbotsingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik hou nog wel van je hoorje kon het niet weten!
okok, geduld is een schone zaak!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt lastig. GEEF ME TIJD VOOR DE OP PLZ
Komt wel goed hoor schatje!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt lastig. GEEF ME TIJD VOOR DE OP PLZ
ligt eraan waarmee je wacht.quote:
Alladinnnnquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat heb ik goed geslapen haha. Hello everyonee
morgequote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Geduld is een mooie zaak, maar het heeft nog nooit een haan een ei helpen leggen.quote:
Jij ook goedemorgen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Maar hij is al zo leuk.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ga ervandoor doeiiii ,
Doeeeeeiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Haha ja sowieso goudvissenquote:
Dankje!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is dit alvast voor wat je hebt gedaan
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OKE OP IS KLAAR, WAT DO U FINK GUYS??
Hoi,quote:
OK want anders haal ik je er uitquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
opzich
Zal wel beloven in de buurt te blijven dan
Hoi.quote:
no problemoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi,![]()
[..]
OK want anders haal ik je er uit
bjoetiefol!quote:
Wat weet je niet wat betekent?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
weet niet wat dat betekent maar klinkt goed
Ja wel, maar.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat weet je niet wat betekent?
Mag ik er ook in?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jullie mensen nog dingen hebben voor de OP, zeg het even!
Is er nog gewoon hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG WAAAAAAAAAAAAR IS DE OP HEEN?!?!??!?!
Dank jequote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG WAAAAAAAAAAAAR IS DE OP HEEN?!?!??!?!
Ik keek twee keer en toen kreeg ik steeds Nog niet klaarquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik keek twee keer en toen kreeg ik steeds Nog niet klaar
maar nu zie ik hem ook gelukkig, was even een faalmoment
Kan je me waarschuwen als Jan Kooijman er uit ligt dan kan ik rustig kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo.
Wie is de Mol 2011! Vanaf Donderdag 6 Januari!
Whehehequote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je me waarschuwen als Jan Kooijman er uit ligt dan kan ik rustig kijken.
Jan Kooijmanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je me waarschuwen als Jan Kooijman er uit ligt dan kan ik rustig kijken.
tot zoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jan Kooijman
Ik moet ervandoor![]()
tot zo schatjes
Dag Visquote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jan Kooijman
Ik moet ervandoor![]()
tot zo schatjes
Jij vindt hem ook slecht, wat liefquote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jan Kooijman
Ik moet ervandoor![]()
tot zo schatjes
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan Kooijman is overrattedddddMaar ook wat liefde voor hem omdat we niemand buitensluiten
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan Kooijman is overrattedddddMaar ook wat liefde voor hem omdat we niemand buitensluiten
tot zo!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben even een serietje kijken![]()
Tot strax
[ afbeelding ]
Aww grouphugquote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben even een serietje kijken![]()
Tot strax
[ afbeelding ]
Ik heb er nog een paar, wil je?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo.
Laatste oliebol van dit jaar achter de kiezen
Nahh, heb al geen honger meerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, wil je?
Relax mangquote:
Ik voel met hier zo thuis.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook halloquote:
Die opa is leuker.quote:
wtfquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht eerst geert wilders!!!!!!!!!1
Niles Crane.quote:
Frasier!quote:
Neen, Nilesquote:
Stalkerquote:
Hoi Hoiquote:
Ja maar hij is van Frasier tochquote:
Sorry dat ik weg wasquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, sinds grote aap weg is, is er iets los geslagen in mn hoofd![]()
dat wel jaquote:
JEUUUJ BAASquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Sorry dat ik weg was![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
Welkom terugquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
Sorry lievviequote:
Hoooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
WIE DOET DAT NOU NOG TEGENWOORDIG, NIET ZO HATEN HEYYYYquote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
pff, onprofessioneel, zoek gewoon een leuke chick/hunk in het echte leven ofzo!
Ikkuh!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WIE DOET DAT NOU NOG TEGENWOORDIG, NIET ZO HATEN HEYYYY
Jij bent zo oldskool.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ikkuh!
of ben ik nou hopeloos verouderd
IK HEB ALLEENSTAANDE MAMA'Squote:
Toch liefde voor je mamaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn moeder heeft facebook gemaakt. FML
ALLEENSTAANDE MAMA'S FTWquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent zo oldskool.
[..]
IK HEB ALLEENSTAANDE MAMA'S
eeeh kan je gratis inschrijven !!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
pff, onprofessioneel, zoek gewoon een leuke chick/hunk in het echte leven ofzo!
Dat vind ik heel lief van zequote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
eeeh kan je gratis inschrijven !!
Wat zoek je danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Voor een serieuze relatie ,valt me dan wel weer tegen
Dat zoek ik helemaal niet
Mijn moeder weet niet dat ik Facebook heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
mijn moeder weet niet wat Facebook ísquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet dat ik Facebook heb.
Wow XDquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn moeder weet niet wat Facebook ís
onee, ze weet het toch wel, maar ze is niet zo geïnteresseerd in computers en internet enz.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow XD
Mijn vader heeft facebook
Mijn moeder heeft ook Hyves.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow XD
Mijn vader heeft facebook
Mijne Hyves en Twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijne normaal ook niet, maar nu heeft ze een Nokia C6 aangeschaft en daarop kan je apps en weet ik veel downloaden en die zit nu alleen maar met dr foon te spelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onee, ze weet het toch wel, maar ze is niet zo geïnteresseerd in computers en internet enz.
Ik dacht dat Sym gezegd had dat deze vanavond sowieso dicht gingquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar nu weer over lievde praten jullie weten zelluf straks gaan ze dit topicje sluiten
SSSSHT WIJZIG HET NU.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sym gezegd had dat deze vanavond sowieso dicht ging
Nooooquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jaquote:
oja, dat was waar ook jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
JaLeugens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar, ik wou net je UI uit de OP halen !quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, dan post ik ook maar weer is
You wouldn'tquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wou net je UI uit de OP halen !
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows
quote:
quote:
Misschien is Sym wel liefquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
n
[..]
oja, dat was waar ook ja
Nou, nog maar even genieten zolang het nog kan, dan maar!
joepiequote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, dan post ik ook maar weer is
die was ook in Love Actuallyquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows
door die lieve Symph, maar hij sluit 'm vanavond wel weerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het verplaatst was
Ja maar dan ipv Love Christmasquote:
klwopt, en met zo'n enge gastquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
door die lieve Symph, maar hij sluit 'm vanavond wel weer
quote:
Oohooooooh, Jokkebrok!quote:
Ja Bill Nighyquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zie je wel
lywjnmk
ntb
euh.. enz..
zeggen tegen de juffrouw!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zomaar liegt hijWat moet ik doen?
Metallicaquote:
JA DAT DOE IK !!!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet naar de tekst luisterenOf lezen
Ik ben de juf jwz!quote:
Kusje opquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg er een traan in mn oog van Sperzieboontje
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
* Trevland geeft Klinkerbotsing een stevige knuffelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Awwquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Klinkerbotsing een stevige knuffel![]()
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Allemaal lieve mensjes hier , ik kan het niet vaak genoeg zeggenJe weet zelf heel goed !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doei, eet smakelijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moet eten, lievertz!
Tot vanavond!![]()
![]()
Doeiiii tot vanavond denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moet eten, lievertz!
Tot vanavond!![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moet eten, lievertz!
Tot vanavond!![]()
![]()
Ja !quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit topic is bijna omgedoopt tot "Post hier liefdesliedjes" topic
DOEI DOEI KUSJE!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moet eten, lievertz!
Tot vanavond!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moest ik om lachenquote:
Hier moest ik ook om lachen:quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hier moest ik ook om lachen:
[ afbeelding ]
Is ook liefde
TOON! Whehehe ik dacht er helemaal niet over naquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toon![]()
![]()
![]()
Sorry schat
Ik heb het met je te doen, maar ik kan je helaas op geen manier helpen
In het echt heet ik geen Toon hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TOON! Whehehe ik dacht er helemaal niet over nawhehe
En ja das waar
Hoe danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het echt heet ik geen Toon hoor
Nee snap ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het echt heet ik geen Toon hoor
Dat.quote:
Hahahaha die babyquote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga maar raden
[ afbeelding ]
Hmm, zo gaat het een lange avond wordenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hahahaha die baby![]()
![]()
Oke 1e poging: Piet
Wim, Willem, Wouter!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, zo gaat het een lange avond worden
Het begint met de W
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef StijnDa het volgende:
WouterIK BEN ONDEKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wim? Willem? Wietse? Wubbe? Wout(er)?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, zo gaat het een lange avond worden
Het begint met de W
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef StijnDa het volgende:
WouterHOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, even kijken wat het laatste berichtje wasquote:Op zondag 2 januari 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPERZIEBOONTOON, waarom PM jij mij niet meer?!![]()
![]()
Wouter Jansen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN JE ACHTERNAAM HEEFT EEN J !!!!!!!!!!!!!!
Klopt, het is de laatste letter, maar die ga ik niet geven als je het niet erg vindtquote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN JE ACHTERNAAM HEEFT EEN J !!!!!!!!!!!!!!
Nee snap ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, het is de laatste letter, maar die ga ik niet geven als je het niet erg vindt
Echt fabeltastischquote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee snap ikGoed dat ik het onthouden heb he
![]()
En anders openen we nieuwe !quote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben eten en filmpje kijken.
Hoop dat hij nog open is als ik terugkom !
Doeiiiiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef StijnDa het volgende:
Kthnxbai lolquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind het tijd voor wat vrouwelijk schoon
NEEN, we houden dit topic netjes!quote:
Ho, stiekem toch gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
NEEN, we houden dit topic netjes!
Jij verdient een pak slaag !quote:
Mooi liedquote:
Hallo, jij staat nu ook in de OP.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij verdient een pak slaag !
Waar ga je me slaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij is niet zo lekker hoor,quote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat mannelijk schoon dan ook.
Ik vroeg "Waar" niet "waarom"quote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik je het verbood te posten!
Jawellll Justin Chambersquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hij is niet zo lekker hoor,
OH sorry ik ben moe denk ik, ik ga jou slaan op plekken waarvan jij niet wist dat je die hadquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vroeg "Waar" niet "waarom"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAquote:![]()
Ja en ja! Ik volg het al vanaf de eerste afleveringquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is die niet van Greys anatomy? Wat elk meisje/vrouw kijkt?
Ik kijk het niet !quote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is die niet van Greys anatomy? Wat elk meisje/vrouw kijkt?
Weet ik niet, post is picsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk het niet !![]()
Of ben ik nu geen vrouw/meisje meer
Je bent half manquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk het niet !![]()
Of ben ik nu geen vrouw/meisje meer
Hihihihihihiquote:
Je moet House gaan kijken, vele malen beterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je bent half manIk heb eerste 4 seizoenen op dvd
quote:
Schat, je weet dat ik geen half man bent, hoe kun je me zo zo hoenoemjedat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je bent half manIk heb eerste 4 seizoenen op dvd
HOUSE daarentegen kijk ik wellllllquote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet House gaan kijken, vele malen beter
Zelfde drama maar dan veeel leuker
Weet ik niet, was een random smiley !~quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
Toch vind ik House leuker!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
House is altijd hetzelfde verhaal
Persoon wordt ziek, ze stellen 800 diagnoses en allemaal verkeerd en vijf minuten voor het einde weten ze het opeens en wordt de persoon beter.
Grey's
Ja dat is waar, maar toch blijft de humor geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
House is altijd hetzelfde verhaal
Persoon wordt ziek, ze stellen 800 diagnoses en allemaal verkeerd en vijf minuten voor het einde weten ze het opeens en wordt de persoon beter.
Grey's
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even stofzuigen, doei schatjesnzzs![]()
![]()
![]()
Dooeeeiiquote:
Succesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Dooeeeii
Dan ga ik wel met mezelf slowchatten![]()
I'm so ugly, that's okayquote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
I'm so horny,
but that's ok,
'cause my will is good
Sunday morning is everydayquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm so ugly, that's okay
'Cause so are you
Whehehe toen ik dat las, zong hij hetquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sunday morning is everyday
For all I care
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Hopelijk vergeet Symph dit topique te sluiten!
zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe toen ik dat las, zong hij het!!! Wat een timing.
[..]
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?![]()
![]()
quote:
en hoe smaakte het?quote:
Ik wist niet dat jij ook wat wouquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je niet eens met mij gedeeld.../lege maag heeft
goede redenquote:
Moet ik alles voorkauwen ?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen ?
Nee maar je had het me wel kunnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij welquote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik nu wel de lapo? Of komt er dan weer zo'n hater![]()
IK HOOR VUURWERK!!!!
Jij bent ook liefquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok jij bent liev. Ik vind jou liev.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehehe sorry. Ok opnieuw:
IK WIST DAT IK LIEV BEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |