Sunday morning is everydayquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm so ugly, that's okay
'Cause so are you
Whehehe toen ik dat las, zong hij hetquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sunday morning is everyday
For all I care
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Hopelijk vergeet Symph dit topique te sluiten!
zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe toen ik dat las, zong hij het!!! Wat een timing.
[..]
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?![]()
![]()
quote:
en hoe smaakte het?quote:
Ik wist niet dat jij ook wat wouquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je niet eens met mij gedeeld.../lege maag heeft
goede redenquote:
Moet ik alles voorkauwen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen ?
Nee maar je had het me wel kunnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij welquote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik nu wel de lapo? Of komt er dan weer zo'n hater![]()
IK HOOR VUURWERK!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook liefquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok jij bent liev. Ik vind jou liev.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehehe sorry. Ok opnieuw:
IK WIST DAT IK LIEV BEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |