Je bent half manquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk het niet !![]()
Of ben ik nu geen vrouw/meisje meer
Hihihihihihiquote:
Je moet House gaan kijken, vele malen beterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je bent half manIk heb eerste 4 seizoenen op dvd
quote:
Schat, je weet dat ik geen half man bent, hoe kun je me zo zo hoenoemjedat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je bent half manIk heb eerste 4 seizoenen op dvd
HOUSE daarentegen kijk ik wellllllquote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet House gaan kijken, vele malen beter
Zelfde drama maar dan veeel leuker
Weet ik niet, was een random smiley !~quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
Toch vind ik House leuker!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
House is altijd hetzelfde verhaal
Persoon wordt ziek, ze stellen 800 diagnoses en allemaal verkeerd en vijf minuten voor het einde weten ze het opeens en wordt de persoon beter.
Grey's
Ja dat is waar, maar toch blijft de humor geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
House is altijd hetzelfde verhaal
Persoon wordt ziek, ze stellen 800 diagnoses en allemaal verkeerd en vijf minuten voor het einde weten ze het opeens en wordt de persoon beter.
Grey's
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even stofzuigen, doei schatjesnzzs![]()
![]()
![]()
Dooeeeiiquote:
Succesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Dooeeeii
Dan ga ik wel met mezelf slowchatten![]()
I'm so ugly, that's okayquote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
I'm so horny,
but that's ok,
'cause my will is good
Sunday morning is everydayquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm so ugly, that's okay
'Cause so are you
Whehehe toen ik dat las, zong hij hetquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sunday morning is everyday
For all I care
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Hopelijk vergeet Symph dit topique te sluiten!
zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe toen ik dat las, zong hij het!!! Wat een timing.
[..]
Ja, morgen is het kusjesdag, dus dus daar past dit topic wel goed bij , of niet dan?![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |