Neen, Nilesquote:
Stalkerquote:
Hoi Hoiquote:
Ja maar hij is van Frasier tochquote:
Sorry dat ik weg wasquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, sinds grote aap weg is, is er iets los geslagen in mn hoofd![]()
dat wel jaquote:
JEUUUJ BAASquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Sorry dat ik weg was![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
Welkom terugquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
Sorry lievviequote:
Hoooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik weer![]()
WIE DOET DAT NOU NOG TEGENWOORDIG, NIET ZO HATEN HEYYYYquote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
pff, onprofessioneel, zoek gewoon een leuke chick/hunk in het echte leven ofzo!
Ikkuh!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WIE DOET DAT NOU NOG TEGENWOORDIG, NIET ZO HATEN HEYYYY
Jij bent zo oldskool.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ikkuh!
of ben ik nou hopeloos verouderd
IK HEB ALLEENSTAANDE MAMA'Squote:
Toch liefde voor je mamaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn moeder heeft facebook gemaakt. FML
ALLEENSTAANDE MAMA'S FTWquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent zo oldskool.
[..]
IK HEB ALLEENSTAANDE MAMA'S
eeeh kan je gratis inschrijven !!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
pff, onprofessioneel, zoek gewoon een leuke chick/hunk in het echte leven ofzo!
Dat vind ik heel lief van zequote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
eeeh kan je gratis inschrijven !!
Wat zoek je danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Voor een serieuze relatie ,valt me dan wel weer tegen
Dat zoek ik helemaal niet
Mijn moeder weet niet dat ik Facebook heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
mijn moeder weet niet wat Facebook ísquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet dat ik Facebook heb.
Wow XDquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn moeder weet niet wat Facebook ís
onee, ze weet het toch wel, maar ze is niet zo geïnteresseerd in computers en internet enz.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow XD
Mijn vader heeft facebook
Mijn moeder heeft ook Hyves.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow XD
Mijn vader heeft facebook
Mijne Hyves en Twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijne normaal ook niet, maar nu heeft ze een Nokia C6 aangeschaft en daarop kan je apps en weet ik veel downloaden en die zit nu alleen maar met dr foon te spelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onee, ze weet het toch wel, maar ze is niet zo geïnteresseerd in computers en internet enz.
Ik dacht dat Sym gezegd had dat deze vanavond sowieso dicht gingquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar nu weer over lievde praten jullie weten zelluf straks gaan ze dit topicje sluiten
SSSSHT WIJZIG HET NU.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sym gezegd had dat deze vanavond sowieso dicht ging
Nooooquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja, dat was waar ook jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
JaLeugens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar, ik wou net je UI uit de OP halen !quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, dan post ik ook maar weer is
You wouldn'tquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wou net je UI uit de OP halen !
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows
quote:
quote:
Misschien is Sym wel liefquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
n
[..]
oja, dat was waar ook ja
Nou, nog maar even genieten zolang het nog kan, dan maar!
joepiequote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, dan post ik ook maar weer is
die was ook in Love Actuallyquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |