SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazeker uno momentowaarom huil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPijt mequote:
Jazeker uno momentoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ik hou nog wel van je hoorquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
waarom huil je?
Ze ging huilen als ze niet de lapo had..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie lapo
Jazeker uno momento* Trevland troost KlinkerbotsingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik hou nog wel van je hoorje kon het niet weten!
okok, geduld is een schone zaak!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt lastig. GEEF ME TIJD VOOR DE OP PLZ
Komt wel goed hoor schatje!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt lastig. GEEF ME TIJD VOOR DE OP PLZ
ligt eraan waarmee je wacht.quote:
Alladinnnnquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat heb ik goed geslapen haha. Hello everyonee
morgequote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat heb ik goed geslapen haha. Hello everyonee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |