Genieten!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben er hier nog singles goede voornemens gemaakt?
Ja, en hopelijk dat bewegen ook. Alleen kan ik mijn oordoppen nergens vinden en ik wil straks even op de fiets naar mijn vader.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarin zet je komende week al een belangrijke stap![]()
De zon schijnt hier.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
zodra het weer wat beter wordt gaan we daar weer mee beginnen!
Als je dat een voornemen kunt noemen.. ja.quote:
Ach, het leed van de wereld!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef RealZeus het volgende:
En kan de AH die touwtjes eens beter vast maken aan de theezakjes? Het is me nou al twee keer gebeurd vandaag dat het zakje er af flikkerde.
Leukquote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
http://pl.an/scyjtcvooral ook ff in 3d bekijken
Ja, ik kan ook wel ergere dingen bedenken maar die wil ik eigenlijk niet meer in dit topic posten.quote:
Nice MeMo!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
http://pl.an/scyjtcvooral ook ff in 3d bekijken
dat klopt, maar het moet nog wel ietsjes warmer worden voordat ik weer op de mountainbike stap..quote:
en waar zou je aan onderdoor moeten gaan dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat een voornemen kunt noemen.. ja.
Mijn vader woont hier zo'n 12 kilometer vandaan en ik denk dat ik zo toch echt op de fiets ga.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:45 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
dat klopt, maar het moet nog wel ietsjes warmer worden voordat ik weer op de mountainbike stap..
Als je een QR-code als avatar hebt mag er wel wat interessanters in staan.quote:
Oef, een hoop ellende, laten we het daar op houden.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
en waar zou je aan onderdoor moeten gaan dan?
succes! wel handschoenen aan doenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn vader woont hier zo'n 12 kilometer vandaan en ik denk dat ik zo toch echt op de fiets ga.
het spijt me...quote:Op zondag 2 januari 2011 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je een QR-code als avatar hebt mag er wel wat interessanters in staan..
Het is mijn hobby ook niet, maar het moet gewoon. Ik beweeg echt te weinig. Ik zit nog te bedenken of ik ga zwemmen of fitnessen.quote:
Aaaah, zielig!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
Shit, mn kat heeft een wondje op z'n kint beestje heeft nog nooit wat gehad.
Dat was ik ook echt wel van plan.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:48 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
succes! wel handschoenen aan doen
[..]
Je moet doen wat je leuk vind. Als je het niet leuk vind, ga je toch niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is mijn hobby ook niet, maar het moet gewoon. Ik beweeg echt te weinig. Ik zit nog te bedenken of ik ga zwemmen of fitnessen.
Hij heeft gewoon gevochten, dat kan gebeuren.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
Shit, mn kat heeft een wondje op z'n kint beestje heeft nog nooit wat gehad.
Hmm, hij heeft er geen last van volgens mij, ik kon er iig aan zitten zonder dat die kwaad werd. Ik weet alleen niet waar het vandaan komtquote:
Ik wil iets doen wat het snelst resultaat oplevert. Als ik dat merk motiveert dat me ook meer.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet doen wat je leuk vind. Als je het niet leuk vind, ga je toch niet.
zwemmen is wel leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet doen wat je leuk vind. Als je het niet leuk vind, ga je toch niet.
Waarmee? Met een kussen?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gevochten, dat kan gebeuren.
Ow, dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee? Met een kussen?Hij komt alleen op het balkon
Ga dan fitnessen met een goed schema. Al enkele mensen bij ons gezien die echt geniaal resultaat hebben gehaald in 5 weken tijdquote:Op zondag 2 januari 2011 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil iets doen wat het snelst resultaat oplevert. Als ik dat merk motiveert dat me ook meer.
misschien met een vogelquote:Op zondag 2 januari 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee? Met een kussen?Hij komt alleen op het balkon
Ik zal aankomende week eens informeren. De komende maand zit ik toch weer thuis dus dan kan ik mooi elke dag heen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan fitnessen met een goed schema. Al enkele mensen bij ons gezien die echt geniaal resultaat hebben gehaald in 5 weken tijd
Je wil gewoon een betere conditie? Dan moet je gewoon gaan fitnessen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil iets doen wat het snelst resultaat oplevert. Als ik dat merk motiveert dat me ook meer.
Bewegen geeft sowieso (positieve) energie dus het is altijd een goed idee!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en als ik daarbij afval is het leuk, maar dat ga ik niet als doel stellen. Het eten smaakt me altijd veel te lekker. Al ga ik wel proberen wat minder te snaaien.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wil gewoon een betere conditie? Dan moet je gewoon gaan fitnessen.
Nou, de laatste keer dat ik naar de sportschool ging merkte ik weinig verschil eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Bewegen geeft sowieso (positieve) energie dus het is altijd een goed idee!
Ik moet ook weer meer bewegen, mn bierbuik begint ernstige vormen aan te nemen.
Is goed jong.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
MB ik reageer straks ff, nu eerst mn schoonmaak woede ff uitbuiten
Alleen daarna is het een kwestie van volhouden en op gewicht blijven.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan fitnessen met een goed schema. Al enkele mensen bij ons gezien die echt geniaal resultaat hebben gehaald in 5 weken tijd
Je gewicht heeft toch altijd wel een invloed op je conditie.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en als ik daarbij afval is het leuk, maar dat ga ik niet als doel stellen. Het eten smaakt me altijd veel te lekker. Al ga ik wel proberen wat minder te snaaien.
Mocht je nog wat woede over hebben zo dan mag je hier wel ff langskomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
MB ik reageer straks ff, nu eerst mn schoonmaak woede ff uitbuiten
Daar wil je wel mee spelen zeker?quote:
Kom maar een keer deze kant op, ik stuur mijn ouders wel weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Myraela
Wanneer gaan we samen met z'n 2tjes een film avond houden ?
Deal!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom maar een keer deze kant op, ik stuur mijn ouders wel weg.
Verhuizen,hardlooptraining verder opbouwen,minder roken,meer genieten v wat ik heb,en minder fokken.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben er hier nog singles goede voornemens gemaakt?
Verhuizen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Verhuizen,hardlooptraining verder opbouwen,minder roken,meer genieten v wat ik heb,en minder fokken.
Woede genoeg hier, alleen niet wb opruimenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je nog wat woede over hebben zo dan mag je hier wel ff langskomen.
Klopt, maar minder bewegen dan ik al deed kan niet, dus ik denk dat het sowieso effect gaat hebben op beide.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gewicht heeft toch altijd wel een invloed op je conditie.
IN je gezicht nog welquote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly's piemel heb ik al in mijn gezicht gehad, dus hij telt niet meer.
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangebodenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly's piemel heb ik al in mijn gezicht gehad, dus hij telt niet meer.
Ja, nouja. Zijn broek werd naar beneden getrokken terwijl die voor me stond. Altijd tof, die FOK!meets.quote:
Want ze hapte niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangeboden
Niet alleen myr toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangeboden
Of hij was niet slapquote:
Gelukkig niet, anders miste ik een stuk fallusquote:
Mwoah, de broek is wel uit gegaan een paar keer, maar de boxer bleef nog wel aanquote:
Ik hoop voor je dat er geen foto's van zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders miste ik een stuk fallus
[..]
Mwoah, de broek is wel uit gegaan een paar keer, maar de boxer bleef nog wel aanAlleen Huppel trok mijn boxer zomaar naar beneden, en ik was kachel dus had het amper door
Er zijn wel wat foto's gemaakt, maar niet van het piemel incidentquote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er geen foto's van zijn
Jij woont in Schubbenkutterinteeltdorpveenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet echt,maar alles behalve een kutdorp
Wiens bips?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn wel wat foto's gemaakt, maar niet van het piemel incident
Op de Fokmeet bij Huppel in Emmen is het allemaal begonnen. Die foto staat op mijn fobo
Bips1.jpg
Yup...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont in Schubbenkutterinteeltdorpveen
Jup, daar viel het best meequote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In het zwembad heb ik me nog wel ingehouden toch ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup, daar viel het best mee
Wat er daarvoor bij eze is voorgevallen weet ik niet, wat een striemen op je rug zeg
Enjoy RZquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het meer bewegen gaat aanvang nemen, ik ga even naar mijn vader op de fiets.
Latersquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het meer bewegen gaat aanvang nemen, ik ga even naar mijn vader op de fiets.
Auwquote:Op zondag 2 januari 2011 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik stond voor de kluisjes te wachten op een vrij kluisje, en Huppel sloop achter me, en besloot om 10 lange nagels in mijn huid te drukken, en me eens te vernederen
succes en geniet ervanquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb een dagpauwoog op m'n kamerquote:Op zondag 2 januari 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, het is ook even 2 dagen boven nul en de zon schijnt en prompt vliegt hier de eerste vette bromvlieg door het raam naar binnen
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
Yay, verlof gekregen om naar de tandarts te kunnen volgende week
De tandarts volgens mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?
Tandarts niet. Tenzij anders geregeld in 't contract.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?
Dunno. Maar het staat nu in mn rooster.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Als je part time en of in ploegendienst werkt hoeft dat nietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?quote:
Dan ben je gewoon ziekquote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?
Oh echt wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf er moeilijk over zou doen eerlijk gezegd.
Er zijn zat bedrijven waar je niet eens fatsoenlijk op vakantie kan omdat je gewoon weg geen vrij mag vragen. Dus zo raar is het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf er moeilijk over zou doen eerlijk gezegd.
"Hoi baas, ik moet over 2 weken even een uurtje vrij zijn om naar de tandarts te gaan." en dan ontploft ie en dreigt met ontslag?quote:
Als je kapot gaat van de pijn ben je er te lang mee blijven zitten.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |