Deal!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom maar een keer deze kant op, ik stuur mijn ouders wel weg.
Verhuizen,hardlooptraining verder opbouwen,minder roken,meer genieten v wat ik heb,en minder fokken.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben er hier nog singles goede voornemens gemaakt?
Verhuizen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Verhuizen,hardlooptraining verder opbouwen,minder roken,meer genieten v wat ik heb,en minder fokken.
Woede genoeg hier, alleen niet wb opruimenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je nog wat woede over hebben zo dan mag je hier wel ff langskomen.
Klopt, maar minder bewegen dan ik al deed kan niet, dus ik denk dat het sowieso effect gaat hebben op beide.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gewicht heeft toch altijd wel een invloed op je conditie.
IN je gezicht nog welquote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly's piemel heb ik al in mijn gezicht gehad, dus hij telt niet meer.
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangebodenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly's piemel heb ik al in mijn gezicht gehad, dus hij telt niet meer.
Ja, nouja. Zijn broek werd naar beneden getrokken terwijl die voor me stond. Altijd tof, die FOK!meets.quote:
Want ze hapte niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangeboden
Niet alleen myr toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk, en ik heb daar mijn excuses voor aangeboden
Of hij was niet slapquote:
Gelukkig niet, anders miste ik een stuk fallusquote:
Mwoah, de broek is wel uit gegaan een paar keer, maar de boxer bleef nog wel aanquote:
Ik hoop voor je dat er geen foto's van zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders miste ik een stuk fallus
[..]
Mwoah, de broek is wel uit gegaan een paar keer, maar de boxer bleef nog wel aanAlleen Huppel trok mijn boxer zomaar naar beneden, en ik was kachel dus had het amper door
Er zijn wel wat foto's gemaakt, maar niet van het piemel incidentquote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er geen foto's van zijn
Jij woont in Schubbenkutterinteeltdorpveenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet echt,maar alles behalve een kutdorp
Wiens bips?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn wel wat foto's gemaakt, maar niet van het piemel incident
Op de Fokmeet bij Huppel in Emmen is het allemaal begonnen. Die foto staat op mijn fobo
Bips1.jpg
Yup...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont in Schubbenkutterinteeltdorpveen
Jup, daar viel het best meequote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In het zwembad heb ik me nog wel ingehouden toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |