Klopt, en ik blijf AirwiN. En ik geniet er van om zulke mensen te confronteren met hun eigen idiote uitspraken.quote:
Dat is de echte R&P'er talking!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2011 wordt vast net zo'n teleurstelling als 2010
Hopen is net zoiets als voornemen. Het geeft alle ruimte om er niet voor te gaan. En achteraf te zeggen dat het weer is mislukt en je er zelf echt niks aan kon doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Wat ik vooral las wat dat ze hopen dat het beter gaat dit jaar.
Ik hoop niet ik werk eraan
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopen is net zoiets als voornemen. Het geeft alle ruimte om er niet voor te gaan. En achteraf te zeggen dat het weer is mislukt en je er zelf echt niks aan kon doen.
Fijne dag rival!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werken
Fijne dag verder singles
Zoek een nieuwe SC op FOK! en je kan er zo weer een stuk of 10 toevoegen.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werken
Fijne dag verder singles
Oeh, goed idee! Dat is ook nog eens goed voor mn postcount.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe SC op FOK! en je kan er zo weer een stuk of 10 toevoegen.
Ik heb net heerlijk onder de douche gestaan. Warm waterquote:
een whut?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
whieeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
heb een bonenmaler
Nice, wat voor eenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb een bonenmaler
Een molen om koffie bonen mee te male.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb een bonenmaler
Veel plezier, ik ga zo mn auto eens lekker schoonmaken.quote:
Koffiequote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, wat voor een
[..]
Een molen om koffie bonen mee te male.
Van bodrum, zo eentje die PFRRRRRRRRIEEEEEEEEEEFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT doet en dan gemalen bonen geeft voor mn espresso apparaatquote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, wat voor een
[..]
Een molen om koffie bonen mee te male.
Heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van bodrum, zo eentje die PFRRRRRRRRIEEEEEEEEEEFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT doet en dan gemalen bonen geeft voor mn espresso apparaat
Dus ik ben heul vrolijk vandaag en ik ga anderen ook heul vrolijk maken vandaag
Ik gok dat die de komende jaren niet meer mag rijdenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Stomdronken jonge bestuurder is rijbewijs kwijt
950
En terecht.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat die de komende jaren niet meer mag rijden
Ik heb mijn ouders voor de kerst een koffiezetapparaat gegeven die eerst bonen maalt en er dan koffie van zet!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van bodrum, zo eentje die PFRRRRRRRRIEEEEEEEEEEFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT doet en dan gemalen bonen geeft voor mn espresso apparaat
Dus ik ben heul vrolijk vandaag en ik ga anderen ook heul vrolijk maken vandaag
Als iemand daar over gaat discussieren, verdient die persoon z'n rijbewijs al niet eensquote:
"De komende jaren" is veel te kort.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat die de komende jaren niet meer mag rijden
Toch apart dat hij aan de kant werd gezet omdat hij z'n lichten niet aanhad. Niet omdat hij niet kon rijdenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als iemand daar over gaat discussieren, verdient die persoon z'n rijbewijs al niet eens
Persberichten zijn zelden volledig, dus wat de werkelijke situatie was zul je niet te horen krijgen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch apart dat hij aan de kant werd gezet omdat hij z'n lichten niet aanhad. Niet omdat hij niet kon rijden
ja, mn hyves verwijderenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben er hier nog singles goede voornemens gemaakt?
Afvallen en meer seks.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben er hier nog singles goede voornemens gemaakt?
Die is zo af te vinken!quote:
En dat zijn voor mij eigenlijk ook wel 2 goeiequote:
Mn woningbouw bellen, waarom ze in eens een acceptgiro sturen ipv gewoon te incasserenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Sort of.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
is ook net vanmorgen afgevinkt! Ben alweer klaar met mn voornemens..quote:
meer seks voeg ik toe aan mn lijstje!quote:
Meer bewegen en dus een betere conditie krijgen. En hopelijk de draad oppakken die ik eind november weer ben kwijt geraakt.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik moet wel meer dan een "paar" kilo.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die is zo af te vinken!
[..]
En dat zijn voor mij eigenlijk ook wel 2 goeievooral dat afvallen mag nog wel een paar kilo.
Daarin zet je komende week al een belangrijke stapquote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Meer bewegen en dus een betere conditie krijgen. En hopelijk de draad oppakken die ik eind november weer ben kwijt geraakt.
zodra het weer wat beter wordt gaan we daar weer mee beginnen!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Meer bewegen en dus een betere conditie krijgen. En hopelijk de draad oppakken die ik eind november weer ben kwijt geraakt.
dat is jouw voornemen?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ms er niet aan onder doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |