Klopt, en ik blijf AirwiN. En ik geniet er van om zulke mensen te confronteren met hun eigen idiote uitspraken.quote:
Dat is de echte R&P'er talking!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2011 wordt vast net zo'n teleurstelling als 2010
Hopen is net zoiets als voornemen. Het geeft alle ruimte om er niet voor te gaan. En achteraf te zeggen dat het weer is mislukt en je er zelf echt niks aan kon doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Wat ik vooral las wat dat ze hopen dat het beter gaat dit jaar.
Ik hoop niet ik werk eraan
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopen is net zoiets als voornemen. Het geeft alle ruimte om er niet voor te gaan. En achteraf te zeggen dat het weer is mislukt en je er zelf echt niks aan kon doen.
Fijne dag rival!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werken
Fijne dag verder singles
Zoek een nieuwe SC op FOK! en je kan er zo weer een stuk of 10 toevoegen.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga er meteen aan werken
Fijne dag verder singles
Oeh, goed idee! Dat is ook nog eens goed voor mn postcount.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe SC op FOK! en je kan er zo weer een stuk of 10 toevoegen.
Ik heb net heerlijk onder de douche gestaan. Warm waterquote:
een whut?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
whieeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
heb een bonenmaler
Nice, wat voor eenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb een bonenmaler
Een molen om koffie bonen mee te male.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb een bonenmaler
Veel plezier, ik ga zo mn auto eens lekker schoonmaken.quote:
Koffiequote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, wat voor een
[..]
Een molen om koffie bonen mee te male.
Van bodrum, zo eentje die PFRRRRRRRRIEEEEEEEEEEFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT doet en dan gemalen bonen geeft voor mn espresso apparaatquote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, wat voor een
[..]
Een molen om koffie bonen mee te male.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |