Ja, was echt geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja was echt heel leuk, topfeest. heb er spierpijn van
En jij dan?
werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Shoppen op maandag!Nauwelijks mensen in de winkel!
Alleen maar vast, niet gemotiveerd personeel!
Ideaal!
Ik ga ook altijd op maandagquote:Op zondag 2 januari 2011 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Shoppen op maandag!Nauwelijks mensen in de winkel!
Alleen maar vast, niet gemotiveerd personeel!
Ideaal!
Ik ben niet verbaasd.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik ineens een reclame voor schaamlipcorrecties?
Je pc heeft teveel gezien?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik ineens een reclame voor schaamlipcorrecties?
Ik houd van rust en alle ruimte om de spullen goed uit te zoeken en uitgebreid te passen en zo.quote:
Niet meteen bij de host in bed gedoken?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldigVeel carbid geschoten, veel bier en een sneeuwballen gevecht
En decadent als ik ben, heb ik het logeerbed geclaimd
Waarom lijkt dat je sterk?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
het lijkt me sterk dat ze uitgelubberd zijn.
Lol!!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldigVeel carbid geschoten, veel bier en een sneeuwballen gevecht
En decadent als ik ben, heb ik het logeerbed geclaimd
Het was ook niet serieusquote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ze uitgelubberd zijn.
Nee, zo ben ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meteen bij de host in bed gedoken?
Niet eensquote:Op zondag 2 januari 2011 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Lol!!
Je zal wel ergens in slaap zijn gevallen en ze hebben je daarheen getild
voornemens zijn er om waar te makenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook shoppen maar dat was ook weer een voornemen
Ik moet toch een beetje op m'n imago lettenquote:
Brabo-alert!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs ik had alcohol op met oud & nieuwkeiweinig maar toch
Waar zou je je dingen voornemen als je ze ook gewoon kan doen? Goede voornemens leiden alleen maar tot uitstelgedrag. Ideaal voor mensen zonder ruggengraat natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook shoppen maar dat was ook weer een voornemen
Dan zal Google wel gewoon gelijk hebben.quote:
Daarom juistquote:Op zondag 2 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje op m'n imago letten
Een hele lijstquote:Op zondag 2 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik had ooit eens een lijst met goede voornemens. Die ik meteen na twaalf uur in de ton heb geflikkerd
Moet kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eens! Ik heb alles, bijna alles, van die nacht nog meegekregen. Ik heb me echt geweldig goed gedragen
Op een beetje teveel bier na
ik vond mijn MI primaquote:
Daar moeten ze ook de mensen ingooien die roepen dat 2011 alles beter maakt. Ben benieuwd hoe gelukkig die nu allemaal zijn twee dagen nadat het nog allemaal zo kut was.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik had ooit eens een lijst met goede voornemens. Die ik meteen na twaalf uur in de ton heb geflikkerd
Ik heb vanmorgen gewerkt en ben net op ziekenbezoek geweest. Het eerste wat ik zo ga doen is een lang warm bad nemenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Moet kunnen
Ik heb mij zo vermaakt op de dansvloer dat ik niet eens zo erg bezopen was...
Ga je vandaag nog wat leuks doen?
Ach, daar geloof ik ook niet in. 2011 zorgt er niet opeens voor dat alle problemen verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook de mensen ingooien die roepen dat 2011 alles beter maakt. Ben benieuwd hoe gelukkig die nu allemaal zijn twee dagen nadat het nog allemaal zo kut was.
Badderen!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vanmorgen gewerkt en ben net op ziekenbezoek geweest. Het eerste wat ik zo ga doen is een lang warm bad nemen
WEHEL!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, daar geloof ik ook niet in. 2011 zorgt er niet opeens voor dat alle problemen verdwijnen.
Zeg dat maar tegen een aantal van je medeposters alhier. Alhoewel, die zijn nu waarschijnlijk allemaal gelukkige dingen aan het doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ach, daar geloof ik ook niet in. 2011 zorgt er niet opeens voor dat alle problemen verdwijnen.
Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen op de regelquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen een aantal van je medeposters alhier. Alhoewel, die zijn nu waarschijnlijk allemaal gelukkige dingen aan het doen.
Vrijwillig werk, ziekenbezoek.. Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gewerkt en ben net op ziekenbezoek geweest. Het eerste wat ik zo ga doen is een lang warm bad nemen
Je gaat je Hyvesvriendenlijst opschonen?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
Het is een mooie dag voor een grote schoonmaak.
Het blijft R&P hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook de mensen ingooien die roepen dat 2011 alles beter maakt. Ben benieuwd hoe gelukkig die nu allemaal zijn twee dagen nadat het nog allemaal zo kut was.
Hell no, ik ben er al eentje kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat je Hyvesvriendenlijst opschonen?
gewoon hyvesaccount helemaal verwijderenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat je Hyvesvriendenlijst opschonen?
2011 wordt vast net zo'n teleurstelling als 2010quote:Op zondag 2 januari 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen een aantal van je medeposters alhier. Alhoewel, die zijn nu waarschijnlijk allemaal gelukkige dingen aan het doen.
Wat ik vooral las wat dat ze hopen dat het beter gaat dit jaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijwillig werk, ziekenbezoek.. Je bent te goed voor deze wereld
Lekker ik kom net uit de douche
Hopen doe je maar op de wcquote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik vooral las wat dat ze hopen dat het beter gaat dit jaar.
Ik hoop niet ik werk eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |