Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen snaaierij in huis, vanwege nieuwe voornemens enzo. al heb ik er nu wel spijt van
Dat doe ik ook weleensquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog hagelslag liggen, die giet ik zo wel naar binnen.
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocoladevlokken zouden lekkerder zijn, maar ach
Milka choco swingquote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.
Nee, die muisjes vind ik viesquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..
Of euh, die roze en witte en blauwe muisjes..
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk vanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?quote:
Nog erger dan donderdagavond of zaterdagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk van
Ik heb mijn Ray Banquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.
Meestal welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog erger dan donderdagavond of zaterdag
Ik was woensdag nog in de Ikea, jezus wat een ellendequote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Ikea vandaagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |