You're so sweet you don't need extra sugarquote:
If people only knewquote:Op zondag 2 januari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're so sweet you don't need extra sugar
hier ook hetzelfde. Lekker de stad in, alleen ik mag alles zelf betalen..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SameGezellig met ouders en broertje, zoals "vroeger"
![]()
Dat houdt meestal in dat mams de leuke dingen wel wil betalen
Aww, das minderquote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier ook hetzelfde. Lekker de stad in, alleen ik mag alles zelf betalen..en mam gaat niet mee
ja,..dat wel. Maar ach, na 4 daagjes binnen zitten wil ik weer naar buiten, en ik ga een mobiel zoekenquote:
Je kent mequote:
moguhquote:
Babequote:
Nu niet overdrijven he...quote:
Awwquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik gun het jullie allemaal hoor, maar van die 'ik ga lekker shoppen' posts word ik sad
Ik heb helemaal geen doekoe om te gaan shoppen. Al heb ik wel een aantal dingetjes nodig eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik gun het jullie allemaal hoor, maar van die 'ik ga lekker shoppen' posts word ik sad
het wordt voor mij ook een kijken-kijken-niet kopen ronde. Pas eind januari weet ik of ik kan shoppenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik helaas nietquote:
Ik ben man dus dan hoort dat zoquote:
Wel nee, shoppen is best leukquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker weer een homo
Ja dat dus en dan heb ik het niet eens over rare luxe dingenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen doekoe om te gaan shoppen. Al heb ik wel een aantal dingetjes nodig eigenlijk.
Of een vrouwquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker weer een homo
ik ben er ook niet zo'n grote fan van hoor. Maar tja, het is lastig een nieuwe mobiel te kopen zonder in de winkels te kijken(ja internet bestaat ook), en ik heb wat zomershirts nodig voor de vakantie, en nog wat cadeautjes voor familie daarzoquote:
Mijn voeten zijn helemaal gaar maarja, geen eurootjes in de pocket om comfortabele schoenkes te kopen met dit weer.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus en dan heb ik het niet eens over rare luxe dingen
Wat is er mis met zulke mensen?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een vrouwIk weet niet wat erger is
Tsja soms moet je welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo'n grote fan van hoor. Maar tja, het is lastig een nieuwe mobiel te kopen zonder in de winkels te kijken(ja internet bestaat ook), en ik heb wat zomershirts nodig voor de vakantie, en nog wat cadeautjes voor familie daarzo
Ik erger mij gewoon aan al die mensen. Mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben vrouw, zeggen ze, en ik heb een bloedhekel aan shoppen
Vrouwen? De meeste nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met zulke mensen?
Oh. Ik dacht dat je het over transsexuelen had.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik erger mij gewoon aan al die mensen. Mensen![]()
[..]
Vrouwen? De meeste niets![]()
Homo's? Ook niets
Die was ik vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over transsexuelen had.
Nou, wat vind je daar van dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was ik vergeten![]()
Maar nu even wat nuttigs doen tot later
Tijn wil het allemaal wel ervaren denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, wat vind je daar van dan?
Veel plezierquote:
middagquote:
Slome, is hier allang gedaan! Heerlijk die Broederlijke teamwork!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Of gewoon lekker scherp![]()
Ik ga maar eens wat opruimen
Dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Of gewoon lekker scherp![]()
Ik ga maar eens wat opruimen
Deze had ik gemist, ga je ook shoppen zoquote:
Tsja, ik doe het alleenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slome, is hier allang gedaan! Heerlijk die Broederlijke teamwork!
Dag drummermevrouwtjequote:
hey drummertjequote:
Wat klopt wel? Dat je alles weleens geprobeerd wilt hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan![]()
En wat Jofu zegt klopt wel
Ik ga echt niet op koopzondag de stad in, ben niet gek.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze had ik gemist, ga je ook shoppen zo
[..]
Tsja, ik doe het alleen
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op koopzondag de stad in, ben niet gek.
Dat jaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat klopt wel? Dat je alles weleens geprobeerd wilt hebben?
Weer op die bank waar er niemand bij kan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan, ga ik nog even liggen![]()
Mijquote:Op zondag 2 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
Douchen
Dat zou ik de hele dag wel kunnen doen
Heb ik wat gemist?
Het is toch koopzondag?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen snaaierij in huis, vanwege nieuwe voornemens enzo. al heb ik er nu wel spijt van
Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen snaaierij in huis, vanwege nieuwe voornemens enzo. al heb ik er nu wel spijt van
Dat doe ik ook weleensquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog hagelslag liggen, die giet ik zo wel naar binnen.
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocoladevlokken zouden lekkerder zijn, maar ach
Milka choco swingquote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.
Nee, die muisjes vind ik viesquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..
Of euh, die roze en witte en blauwe muisjes..
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk vanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?quote:
Nog erger dan donderdagavond of zaterdagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk van
Ik heb mijn Ray Banquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.
Meestal welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog erger dan donderdagavond of zaterdag
Ik was woensdag nog in de Ikea, jezus wat een ellendequote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Ikea vandaagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |