Verder was het wel ontzettend gezelligquote:
OKee. Ik heb even op Facebook de foto's van Lotuss gezien ja, Zag er wel leuk uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder was het wel ontzettend gezellig![]()
![]()
Zelfs 2 keer oud en nieuw "gevierd" vanwege Lotusss d'r Engelse afkomst
Dat was het zeker, maar met de randomheid die in de hoofden van Lotusss en mij ronddwaalt is het altijd leukquote:Op zondag 2 januari 2011 02:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee. Ik heb even op Facebook de foto's van Lotuss gezien ja, Zag er wel leuk uit.
Mooi zoquote:Op zondag 2 januari 2011 02:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maar met de randomheid die in de hoofden van Lotusss en mij ronddwaalt is het altijd leuk![]()
Clap your hands,quote:
Je nieuwe? Of je huidige maar redone?quote:
Ik had liever lingeriefoto's gezienquote:
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leukerquote:
Mooi, wanneer moet je beginnen in Maastricht?quote:
\de evt nieuwe jaquote:Op zondag 2 januari 2011 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je nieuwe? Of je huidige maar redone?
Oh, en ik weet trouwens welke Flat je bedoelde waar je nu zit
Me-Mo meeten is inderdaad best wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leuker
En dan een half jaar, of een heel jaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\de evt nieuwe jaen bos, per februari
Ziet er goed uit welquote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\de evt nieuwe jaen bos, per februari
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aanraken en uittrekken nog leukerquote:Op zondag 2 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leuker
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuwquote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Me-Mo meeten is inderdaad best wel leuk
heel jaar als ik alles in 1 keer haal anders langerquote:Op zondag 2 januari 2011 03:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan een half jaar, of een heel jaar?
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zoquote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ff mee gespeeld te kijken hoe en wat zou passen, valt me nog erg mee
Ja, We hebebn elkaar iets van 3 keer op een meet gezien en ook soms wat via MSN gepraat, maar de laatste keer is al weer iets van 3 jaar geleden en ik ben niet meer dezelfde persoon als toen.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuw![]()
Me-Mo is gewoon een tof mens
Okee, spannend welquote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heel jaar als ik alles in 1 keer haal anders langer
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mooi
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Trouwens, die buro opstelling heb ik ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zo
Troost je, ik zit ook zonder vanavondquote:
moet wel lukken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zo
Anders zijn er altijd nog de hamer, zaag en schroevendraaierquote:Op zondag 2 januari 2011 03:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet wel lukken hoorach de meubels passen iig sowieso die mee moeten van mij
hoe t irl precies komt zien we wel
Aww das liefquote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuw![]()
Me-Mo is gewoon een tof mens
Yay! Ik ben ook tof!quote:Op zondag 2 januari 2011 03:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww das liefjij bent ook tof
en bos is ook tof
Ik ook, tenzij er weer sensatie te beleven isquote:
Ook weltrustenquote:Op zondag 2 januari 2011 03:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij er weer sensatie te beleven is
ervoor ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Ik ben ook tof!
Was dat voor of na de drank?
Alleen wat stil zeker?quote:
Mjah, dat was me wel opgevallen, ik durf zelf de laatste tijd wat meer, en sowieso meer mezelf/losser omdat ik Lotusss al vaker gezien had enzo, dat hielp ook welquote:Op zondag 2 januari 2011 03:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook wel n stillerd hoor dus dat vond ik wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |