en dan?quote:
Gaat R. naar Schiedam om te werken de komende 2 wekenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat R. naar Schiedam om te werken de komende 2 weken
De eerste maandagwekker na vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook, gelukkig heb ik vakantie gehad, dus kon ik lekker uitslapen. Ik vrees voor morgen
Lekker rustigquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat wordt twee weken ontspannen dus voor je
Jaquote:
Als ie maar oppast niet onder de bus te komenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwar je misschien jaloezie met medelijden?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met iPhone bezitters
Ik heb graag een wekfunctie die het wel doetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Verwar je misschien jaloezie met medelijden?
feliquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen mijn eerste dag in vaste dienst
Ik heb thuis een wekkerradio, maar op vakantie oid gebruik ik het weleens. Het werkt gewoon toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb graag een wekfunctie die het wel doet
Gisteren en vandaag blijkt van nietquote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb thuis een wekkerradio, maar op vakantie oid gebruik ik het weleens. Het werkt gewoon toch?
Lol, foutje met de datum oid in 2011?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag blijkt van nietApple heeft het zelf toegegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |