quote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup, daar viel het best mee
Wat er daarvoor bij eze is voorgevallen weet ik niet, wat een striemen op je rug zeg
Enjoy RZquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het meer bewegen gaat aanvang nemen, ik ga even naar mijn vader op de fiets.
Latersquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het meer bewegen gaat aanvang nemen, ik ga even naar mijn vader op de fiets.
Auwquote:Op zondag 2 januari 2011 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik stond voor de kluisjes te wachten op een vrij kluisje, en Huppel sloop achter me, en besloot om 10 lange nagels in mijn huid te drukken, en me eens te vernederen
succes en geniet ervanquote:Op zondag 2 januari 2011 14:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb een dagpauwoog op m'n kamerquote:Op zondag 2 januari 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, het is ook even 2 dagen boven nul en de zon schijnt en prompt vliegt hier de eerste vette bromvlieg door het raam naar binnen
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
Yay, verlof gekregen om naar de tandarts te kunnen volgende week
De tandarts volgens mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?
Tandarts niet. Tenzij anders geregeld in 't contract.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is je baas niet verplicht je vrij te maken voor bezoekjes aan de HA, tandarst etc?
Dunno. Maar het staat nu in mn rooster.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Als je part time en of in ploegendienst werkt hoeft dat nietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?quote:
Dan ben je gewoon ziekquote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als je kapot gaat van de pijn mag je eigenlijk niet naar de TA totdat het de baas goed uitkomt?
Oh echt wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf er moeilijk over zou doen eerlijk gezegd.
Er zijn zat bedrijven waar je niet eens fatsoenlijk op vakantie kan omdat je gewoon weg geen vrij mag vragen. Dus zo raar is het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf er moeilijk over zou doen eerlijk gezegd.
"Hoi baas, ik moet over 2 weken even een uurtje vrij zijn om naar de tandarts te gaan." en dan ontploft ie en dreigt met ontslag?quote:
Als je kapot gaat van de pijn ben je er te lang mee blijven zitten.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |