quote:
Ik bedoelde natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zet je er meteen in !![]()
Niet meteen zo boos kijken
Oh gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk [ afbeelding ]
Jij ookquote:Op zondag 2 januari 2011 01:24 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Jullie zijn nog steeds allemaal lief hoor![]()
Die had ik gemaaktquote:Op zondag 2 januari 2011 02:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Van wie was de dat hartje nou ookalweer?
want ik wou je naam boven je creatie zetten in de OP, maar kon de maker niet meer vindenquote:
liefde ookquote:Op zondag 2 januari 2011 02:05 schreef MotorCitySoul het volgende:
Haat is een essentieel onderdeel van ons bestaan.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Van wie was de dat hartje nou ookalweer?
OK gewijziggggggggggggggdquote:
dus vandaar deze topiquesquote:
niet meer dan hersengolfjes, elektrische schokjes, kleine signaaltjes, maar dat maakt het niet minder mooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Haat en liefde zijn niet meer dan een emotie?
Zijn wij ook emoties?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Haat en liefde zijn niet meer dan een emotie?
ik ben zelf geen gelovige neequote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God met liefde heeft te maken.
Nee, hebben we het over god gehad dan?!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God iets met liefde heeft te maken.
God is een en al liefde natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God iets met liefde heeft te maken.
Ik ben ook liefdequote:Op zondag 2 januari 2011 02:15 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
God is een en al liefde natuurlijk
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:19 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja!
500 days of summer is liefde indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 days of summer is liefde indeed![]()
![]()
ik doe m'n bestquote:
quote:
quote:
woeiiquote:Op zondag 2 januari 2011 02:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dankjewel klinkerbotsing
door jullie luister ik de 500 days of summer cd
Ik wil je best liefde geven, hierquote:Op zondag 2 januari 2011 02:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Toto draait op volle toeren en ik ben ready for some love!
Weltrustenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Alle liefde aan iedereen. Ik ga slapen.
slaap zacht!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Hoi Hoiquote:
Ernst en Bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
ernst & bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
Oehh nicequote:Op zondag 2 januari 2011 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je best liefde geven, hier![]()
![]()
![]()
![]()
Lijk je ook op Aladdin?
Oh OK! Kom je uit Baghdad?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oehh nice![]()
![]()
Ik lijk niet op hem helaas, hij is veel knapper ghehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handMag wel hoor, welterusten lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handwelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handSlaap lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:49 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ben jij ook verliefd?
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handWeltrusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikkuh wel, op m'n vriendinquote:
Tschuss!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even laptop uit doen en verder op mn telefoon, tot zo schatjunss![]()
![]()
Haha oh daar gaat mijn spotlightquote:
Oeh.quote:
Misschien kon het jouw Yasmin / Jasmin worden whehehequote:Op zondag 2 januari 2011 02:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha oh daar gaat mijn spotlight!
Could it beeeequote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien kon het jouw Yasmin / Jasmin worden whehehe
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:01 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:Maar ik houd nog wel van jou hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val meer op Aladdin..quote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar kennelijk wil jij dat niet ghehe
Ja wat een held is het ook.quote:
En niet zo'n beetje ook! Haha je activeert zo te zien mijn gay-sidequote:
Zijn er nou serieus vrouwen die dit seksistisch vinden?quote:
Balkenendequote:
Ik vond het juist lief toen hij dat zeiquote:Op zondag 2 januari 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus vrouwen die dit seksistisch vinden?
Ditquote:Op zondag 2 januari 2011 03:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vond het juist lief toen hij dat zei
Yesquote:
Ik wil een liefdevolle seksuele relatie met Marielle Tweebeeke.quote:
Het hoedje maakt het af vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ik ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:13 schreef VBlom het volgende:
[..]
Ik wil een liefdevolle seksuele relatie met Marielle Tweebeeke.
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:16 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga slapen! Welterusten
Welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker.quote:
Jij houdt graag van alles voor je of niet dsm bradda ? Maar ik vind ie nog wel liev dusquote:
Stiekem wil ik het wel met je delenquote:Op zondag 2 januari 2011 04:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij houdt graag van alles voor je of niet dsm bradda ? Maar ik vind ie nog wel liev dusvoor jou.
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
GoedemiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
GoedemiddagHaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
okeeeequote:
quote:
Ik was in slaap gevallen met m'n laptop op schoot.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is middag lieverrrrd!![]()
Lekker geslapen?
Whehehehe, lekker ontbijt, ik moet ook nog ontbijtenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef VBlom het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen met m'n laptop op schoot.Nu tijd voor ontbijt.
![]()
sowieso the script!quote:
Eet ie 'm nog op ?quote:
Ja hij eet hem natuurlijk op! Hij kan daar moeilijk zo blijven zweven met dat cakeje in zijn mond..quote:Op zondag 2 januari 2011 15:14 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Eet ie 'm nog op ?
Ik dacht ineens aan iets wat ik tijdje geleden had gemaakt , uit verveling.
Wel beetje faal ,maar wel toepasselijk om hier te posten
[ afbeelding ]
God was showing off when he created youquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
God was showing off when he created you
Was alleen maar lief bedoelt he .hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
nicequote:
Trustenquote:
Tja ik ook, met oliebollenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb net ook ontbeten, fuck de tijd !![]()
![]()
LIEFLIEFLIEF DOEIquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Annnet het volgende:
liefde, hartjes en kusjes
(jezus wat een geslijm)
Precies.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:53 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Mensen die haten , hebben gewoon liefde nodig
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:01 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haaaaai!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Haters gonna hate, lovers gonna love
HoiHoi!
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
Ik ging oude dagboekjes lezen, stond uitgebreid de miskraam van m'n moeder beschreven. Niet slim om te doen![]()
* sharr liefde gaat geven aan mama
Haaaiquote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Dalyk word ik nog een doetje
BEN JIJ DAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Dalyk word ik nog een doetje
Met een beetje liefhebben is niks mis heurrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Wat TFM zegtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met een beetje liefhebben is niks mis heurrr
Geen Youtube meer, zei je zelfquote:
Preciesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met een beetje liefhebben is niks mis heurrr
MISSCHIEN.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
MISSCHIEN.ZULLEN WIJ OOK ZO OP DE FOTO GAAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA IK ZEG DOEN WE !quote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZULLEN WIJ OOK ZO OP DE FOTO GAAN?
Ok sorry !!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
JA IK ZEG DOEN WE !
ZET JE CAPS IS UIT.
Ja ik ook. Alleen af en toe verander ik hem wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Sinds ik het eerste topique aanmaakte heb ik nog steeds [ afbeelding ] als UI
Niet echt muziek die ik zelf aan zou zetten, maar de tekst is wel mooi ja ~quote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Meeste van zijn nummers zijn verschrikkelijk maar deze is zowaar mooi
Om de zoveel tijd is er ook daten voor volslanke vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spannend TFM! Ik heb alleenstaande mama's![]()
Ja ik ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Sander en Denise nog afgesproken hebben
quote:
quote:
reclames onderaanquote:
ook zeer lievquote:
Dan moet je een Fok!-Abbo nemen, ziej e geen reclames meerquote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik me aan ga melden voor die alleenstaande mama's siteik wil die reclame niet meer.
Ben jij een alleenstaande mama danquote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik me aan ga melden voor die alleenstaande mama's siteik wil die reclame niet meer.
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan moet je een Fok!-Abbo nemen, ziej e geen reclames meer
Nee dat nietquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik hoop van nietquote:
Meetingsquote:
ik een 3e klasser met een relatiequote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een alleenstaande studente
Ik ben er voor jequote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een alleenstaande studente
koewl toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Er is iets fout gegaan op msn, ik had voor de grap deze emoticon opgeslagen ->
Blijkbaar verkeerd nu zijn alle standaard msn hartjes vervangen door ->
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ja idd veel beter dan die grote dikke hartenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja idd veel beter dan die grote dikke harten
Beetje stoer doen eh! Maar ik gun het je vriendquote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik een 3e klasser met een relatie
Msn?quote:
Oeffffquote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik meld me aan, hopelyk score ik nog een date
Liefde op zijn best toch!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Aladdin!quote:
Alliquote:
Mag ik je msn???quote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ga niet eens moeite nemen , om die hartjes te vervangen ben veel blijer met deze ->
Misschien dat ik gewoon al die klote msn emoticons ga vervangen voor FOK! smileys .
Hoe doe je dat dan? Zou ik ook wel willenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ga niet eens moeite nemen , om die hartjes te vervangen ben veel blijer met deze ->
Misschien dat ik gewoon al die klote msn emoticons ga vervangen door FOK! smileys .
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik je msn???En zo begon een warme vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnetquote:
quote:
Mijn blauwe en Juffie Klinkiebotsie is ook wegquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n groene naam en Hippie tag is weg
Die was er al mang!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En zo begon een warme vriendschap
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik je msn???Misschien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Misschien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is de Mol begint donderdag weer
Echtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is de Mol begint donderdag weer
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
Heeft er niemand nog wat liefde voor me, ik kan wel wat gebruiken
Ja voor jou altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
Ja met Jan Kooimanquote:
sure!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
doei hihiquote:
Er is liefde voor iedereen hierquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
[..]
Heb gewoon wat nodig
is goed johquote:
Ga je zusje eens knuffelen jij !quote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn zusje heeft liefde nodig. Haar laptop is kapoet na 3 maanden
Van mij mag jequote:
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn zusje heeft liefde nodig. Haar laptop is kapoet na 3 maanden
Op Chatroulette ging ze stoer doen met een oliebol met poedersuiker en toen moest ze lachen en toen stoof alle poedersuiker over dr laptop heenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag je
[..]
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
DEEEL #6 KOMT ERAAAN JEEEEEEEEJJJJJJ
Dan is het wel een crapie laptopquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Op Chatroulette ging ze stoer doen met een oliebol met poedersuiker en toen moest ze lachen en toen stoof alle poedersuiker over dr laptop heenDus waarschijnlijk tussen haar toetsen gekomen of zoiets
Als ik hem heb mag jij de volgende openenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als ik de lapo niet heb ga ik huilen
Packard Bellquote:
dan troosten wij je welquote:Op zondag 2 januari 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als ik de lapo niet heb ga ik huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |