slaap zacht!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Alle liefde aan iedereen. Ik ga slapen.
Welterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Alle liefde aan iedereen. Ik ga slapen.
Hoi Hoiquote:
Ernst en Bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
ernst & bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
Oehh nicequote:Op zondag 2 januari 2011 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je best liefde geven, hier![]()
![]()
![]()
![]()
Lijk je ook op Aladdin?
Oh OK! Kom je uit Baghdad?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oehh nice![]()
![]()
Ik lijk niet op hem helaas, hij is veel knapper ghehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handMag wel hoor, welterusten lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handwelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handSlaap lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:49 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ben jij ook verliefd?
Maar ik ga de liefde bedrijven met m'n linker handWeltrusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikkuh wel, op m'n vriendinquote:
Tschuss!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even laptop uit doen en verder op mn telefoon, tot zo schatjunss![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |