ik ben zelf geen gelovige neequote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God met liefde heeft te maken.
Nee, hebben we het over god gehad dan?!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God iets met liefde heeft te maken.
God is een en al liefde natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 02:12 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zolang de mensen maar niet denken dat zoiets als een God iets met liefde heeft te maken.
Ik ben ook liefdequote:Op zondag 2 januari 2011 02:15 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
God is een en al liefde natuurlijk
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:19 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja!
500 days of summer is liefde indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
500 days of summer is liefde indeed![]()
![]()
ik doe m'n bestquote:
quote:
quote:
woeiiquote:Op zondag 2 januari 2011 02:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dankjewel klinkerbotsing
door jullie luister ik de 500 days of summer cd
Ik wil je best liefde geven, hierquote:Op zondag 2 januari 2011 02:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Toto draait op volle toeren en ik ben ready for some love!
Weltrustenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Alle liefde aan iedereen. Ik ga slapen.
slaap zacht!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:39 schreef FreezePop het volgende:
Hoi Hoiquote:
Ernst en Bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
ernst & bobbiequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.audio.am/music/met-apen-kun-je-lachen_502774.html
Oehh nicequote:Op zondag 2 januari 2011 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je best liefde geven, hier![]()
![]()
![]()
![]()
Lijk je ook op Aladdin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |