Ik zeg doenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik me aan ga melden voor die alleenstaande mama's siteik wil die reclame niet meer.
ik hoop van nietquote:
Meetingsquote:
ik een 3e klasser met een relatiequote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een alleenstaande studente
Ik ben er voor jequote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een alleenstaande studente
koewl toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Er is iets fout gegaan op msn, ik had voor de grap deze emoticon opgeslagen ->
Blijkbaar verkeerd nu zijn alle standaard msn hartjes vervangen door ->
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ja idd veel beter dan die grote dikke hartenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja idd veel beter dan die grote dikke harten
Beetje stoer doen eh! Maar ik gun het je vriendquote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik een 3e klasser met een relatie
Msn?quote:
Oeffffquote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik meld me aan, hopelyk score ik nog een date
Liefde op zijn best toch!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Aladdin!quote:
Alliquote:
Mag ik je msn???quote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ga niet eens moeite nemen , om die hartjes te vervangen ben veel blijer met deze ->
Misschien dat ik gewoon al die klote msn emoticons ga vervangen voor FOK! smileys .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat dan? Zou ik ook wel willenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ga niet eens moeite nemen , om die hartjes te vervangen ben veel blijer met deze ->
Misschien dat ik gewoon al die klote msn emoticons ga vervangen door FOK! smileys .
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik je msn???En zo begon een warme vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |