Zijn er nou serieus vrouwen die dit seksistisch vinden?quote:
Balkenendequote:
Ik vond het juist lief toen hij dat zeiquote:Op zondag 2 januari 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus vrouwen die dit seksistisch vinden?
Ditquote:Op zondag 2 januari 2011 03:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vond het juist lief toen hij dat zei
Yesquote:
Ik wil een liefdevolle seksuele relatie met Marielle Tweebeeke.quote:
Het hoedje maakt het af vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ik ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:13 schreef VBlom het volgende:
[..]
Ik wil een liefdevolle seksuele relatie met Marielle Tweebeeke.
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:16 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga slapen! Welterusten
Welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker.quote:
Jij houdt graag van alles voor je of niet dsm bradda ? Maar ik vind ie nog wel liev dusquote:
Stiekem wil ik het wel met je delenquote:Op zondag 2 januari 2011 04:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij houdt graag van alles voor je of niet dsm bradda ? Maar ik vind ie nog wel liev dusvoor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |