Hij komt niks te kortquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Jij eet toch ook als je honger hebt.
Ik moet nu even braken, brbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee op jouw tieten. Ik zit met mijn broek op m'n enkels mijn inbox te F5'en.
Dag Bart het was leuk tot je drie uur door gingquote:
Ok.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dag Bart het was leuk tot je drie uur door ging
quote:
Heb jij je baseball veld al gemaakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is twee goals op FOK! ook goed?
Neuj.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb jij je baseball veld al gemaakt?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is twee goals op FOK! ook goed?
Neuj.quote:
Ik heb niet eens zo'n kutveld om te bouwen.quote:
nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
is het raar om nu nog een hamburger te gaan bakken?
oh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n kutveld om te bouwen.
Nee, mits je deelt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
is het raar om nu nog een hamburger te gaan bakken?
S. of Dance.quote:
Omdat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef Graseter het volgende:
Waarom heb je eigenlijk je tagje terug?
k.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Graseter het volgende:
Ik heb nou 130k op CityVille, ik kan er nog steeds niets mee.
Expanden. En goods kopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Graseter het volgende:
Sjeffrie wat doe jij met je geld?
Maak eens een paar empty lots.
Ik heb zat goods.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Expanden. En goods kopen.
Ik heb nu 55 van die Danish Cookies.
Duurt me te lang, ik doe normaal altijd aardbeien. Nu Weat, omdat goals.quote:
Maar bij mij zijn elke dag 2x per dag peas klaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Duurt me te lang, ik doe normaal altijd aardbeien. Nu Weat, omdat goals.
Hoe kan dat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar bij mij zijn elke dag 2x per dag peas klaar.
5 tot 10 peas planten, paar uur later weer. Elke dag doen, dan heb je na 3 dagen om 2x per dag peas.quote:
Dat is wel slimd'bim.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
5 tot 10 peas planten, paar uur later weer. Elke dag doen, dan heb je na 3 dagen om 2x per dag peas.
Sjeffriequote:
Jaquote:
Hij is echt lekker dat nummerquote:
Volgens mij al de derde keer dat ik hem hier neergooiquote:
/carequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij al de derde keer dat ik hem hier neergooi.
Die is zekerquote:
Ging jij niet tv kijken?quote:
Ja hoiquote:
Dat ze maar eens hierheen komenquote:
Zou erg prettig zijn jaquote:
Nah, denk 't niet. Weet je wat dat kost?quote:
150 ongeveer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah, denk 't niet. Weet je wat dat kost?
Linkin Park regelen voor PP bedoel ik.quote:
honderdmiljoenmiljardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Linkin Park regelen voor PP bedoel ik.
Oh, PP kan ook Coldplay, Rammstein, Slash en Green Day regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zal het niet ver vanaf zitten.quote:
Kweenie, het is best een groot evenement, en ze zijn er al eerder geweest toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat kijk jij?quote:
een kratje bier en een zak aardappelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zal het niet ver vanaf zitten.
Ja, paar jaar terug, toen waren ze ook nog niet zo groot als nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweenie, het is best een groot evenement, en ze zijn er al eerder geweest toch?
Slashquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, PP kan ook Coldplay, Rammstein, Slash en Green Day regelen.
Slash is een held.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, paar jaar terug, toen waren ze ook nog niet zo groot als nu.
[..]
Slash.
eerlijk waar, hij noemt coldplay, en jij kiest Slash uit alsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Slash.
Nee oke, maar op zo'n evenement met zoveel mensen, geloof dat de meeste het ook geweldig vinden om te komen dus you never knowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Slash.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk waar, hij noemt coldplay, en jij kiest Slash uit alspersoon?
Boeiend?quote:
Dacht ik alquote:
Ik twijfelde. Slash is alleen lang niet meer zo goed als bij G&N, en Coldplay is idd regelrechte aids. Maar wel een grote naam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk waar, hij noemt coldplay, en jij kiest Slash uit alspersoon?
Jep, da's ook zo. Maar zolang Jan niet met geld komt zal LP niet naar Landgraaf komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee oke, maar op zo'n evenement met zoveel mensen, geloof dat de meeste het ook geweldig vinden om te komen dus you never know
Dat kerstnummerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Slash is alleen lang niet meer zo goed als bij G&N, en Coldplay is idd regelrechte aids. Maar wel een grote naam.
Al die bagger die ze verspreidenquote:
De rest is al verdrongen, ik ben nu hard bezig dit ook ergens in een diep donker hoekje van mijn brein te plaatsenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die bagger die ze verspreiden.
Backspace will do teh job.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
De rest is al verdrongen, ik ben nu hard bezig dit ook ergens in een diep donker hoekje van mijn brein te plaatsen
Dat wachten op energie pffffffquote:
Ik zit aan de Duvelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
Fuck al 11 uur en nog steeds geen drank.
Niceeequote:
JIJ DAGT MANNENPLASSERS HEHEHE XXDXDXD?quote:
You spin me right 'round baby right 'roundquote:
De echte mag ik niet popopopostenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
You spin me right 'round baby right 'round
Wrom nie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De echte mag ik niet popopoposten.
Hey Koentjuhhhhquote:
Google maar op Meatspin i.p.v. Steakspin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Wrom nie?
De versie uit de jaren 80 dan he
Had ik nog op single
O diequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Google maar op Meatspin i.p.v. Steakspin.
quote:
Jij hoort heul niksquote:
Is al goedquote:
Het terugkijken waard?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
ik heb me kostelijk vermaakt in OZNZ![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Ik ben weg, ga nog even een filmpje kijken
Viel Spassquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Doegiedoegie Siepiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Byequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Heul welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben SR niet gevolgd![]()
jawel maar het is een stom liedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben SR niet gevolgd![]()
Kutkikkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
maar het was wel de gimmick in de SR topics
Benny teveel gezopen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Hoe is het trouwens met je hoofdpijn Benny?
Ik alleen Joseph. Dat vond ik erg tof. Evita niet omdat ik er a niet echt aan dacht en b misschien wel depressiever was dan nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nooit naar die 'op zoek naar' programma's gekeken ;N
Nergens last van... vanochtend iets van brak maar dat ging voor de rest van de dag welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Hoe is het trouwens met je hoofdpijn Benny?
Ow die kikkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die goatse kikker die werd gepost bij elke keer dat-ie langs kwam
dan ben je goed weg gekomenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens last van... vanochtend iets van brak maar dat ging voor de rest van de dag wel
ik heb 2/3 fles bruine rum opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen flauw idee wat ik heb gedronken
dat was me duidelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen flauw idee wat ik heb gedronken
probeer eens wat melatoninequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik had voor mijn doen redelijk wat gedronken met 5 zwaardere biertjes. Maar geen kater of iets. KOn wel niet in slaap komen, was om half acht nog wakker.
Heb het met de psychiater al over gehad, dat ik ook als ik de hele dag actief bezig ben geweest gewoon niet in slaap kan komen. Doe ik de volgedne keer weer
waar is dat te zien?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff naar de herdenking in Volendam te kijken
De rillingen lopen weer over mijn rug.
Een vrouw van 45 die 24 blijkt te zijn
klopt dat zag ik net ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff naar de herdenking in Volendam te kijken
De rillingen lopen weer over mijn rug.
Een vrouw van 45 die 24 blijkt te zijn
Wuuut?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
De enige keer dat is als scheidsrechter heb staan huilen op het veld.
We floten een paar weken na de ramp de A1 *jeugddivisie handbal) de eerste wedtsrijd na de ramp van dat team. Het halve team was gerakkt *3 doden geloof ik) en we begonnen met twee minuten stilte.
Ik ben duizend doden gestorven toen...
jee wat heftig, lijkt me een zeer emotioneel moment.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
We floten een paar weken na de ramp de A1 *jeugddivisie handbal) de eerste wedtsrijd na de ramp van dat team. Het halve team was gerakkt *3 doden geloof ik) en we begonnen met twee minuten stilte.
net op RTL Nieuws een stukjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
jee wat heftig, lijkt me een zeer emotioneel moment.
heb je de reunie vanavond gezien?
PFFF.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
oke, zo even terug kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net op RTL Nieuws een stukje
En tof dat je hier ook bent
dat geloof ik meteen, zeker als je daar vrienden hebt wonen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat was echt heel heftig, en ik had ook echt een serieuze huilbui.
Ik had ook nog vrienden in Volendam in die tijd, dus het was sowieso heftig
ben benieuwd waar je eindigtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik wacht nog even de dagcijfers af en ga dan ook slapen
Het zijn mijn eigenste ogen! Die zijn heul niet beangstigendquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je UI blijft beangstigend. Maar toch, hoi!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn mijn eigenste ogen! Die zijn heul niet beangstigend.
Jamaar ze loeren m'n beeldscherm af.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja... nee... nou...! Jouw UI knaagt zich anders een weg door mijn beeldscherm! Da's enger dan loeren! Ratten dragen de pest bij zich!quote:
Waarom is dat verbazingwekkendquote:
je noemt mijn hamster een rat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja... nee... nou...! Jouw UI knaagt zich anders een weg door mijn beeldscherm! Da's enger dan loeren! Ratten dragen de pest bij zich!
ratten zijn de meest sociale dieren die ik kenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja... nee... nou...! Jouw UI knaagt zich anders een weg door mijn beeldscherm! Da's enger dan loeren! Ratten dragen de pest bij zich!
Hamsters zijn uhhhhhhh......quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
je noemt mijn hamster een rat.![]()
Blasphemy!
Jij ook Happy new year Koentje!
dan had je beter ratten ipv honden kunnen nemen, neemt minder ruimte inquote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ratten zijn de meest sociale dieren die ik ken
Had je je toch maar in je sterretje moeten laten nemen.quote:
Het zal de eerste keer wel raak zijn geweest tijdens die zevenklapperquote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, was het in 1 keer raak of was het een zevenklapper?
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, was het in 1 keer raak of was het een zevenklapper?
Ik kon het (g)rotje niet vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je je toch maar in je sterretje moeten laten nemen.
[ afbeelding ]
Nieuw leven zelfs!quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als je zwanger bent is er toch wel een romeinse kaars in je grondbloem gestampt
omgquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als je zwanger bent is er toch wel een romeinse kaars in je grondbloem gestampt
ik ben echt rattenfan en mijn dochter heeft er van de week 2 gekregen voor haar verjaardag..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan had je beter ratten ipv honden kunnen nemen, neemt minder ruimte in
hoe is het met je driepoot eigenlijk?
het zal wel met een sisser aflopenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat vind Lutte hier van dan? Zij is straks in ene tienermoeder. En als klap op de vuurpijl is het kind niet eens van haar!
Ja ik ben over de 300 heen als het goed isquote:
Well donequote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben over de 300 heen als het goed is
hahahah je bent weer op dreefquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal wel met een sisser aflopen
nog ff op de cijfers wachtenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben over de 300 heen als het goed is
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal wel met een sisser aflopen
<<iets met knalerwten>>quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat vind Lutte hier van dan? Zij is straks in ene tienermoeder. En als klap op de vuurpijl is het kind niet eens van haar!
Ja, Chocolate Chick heeft er meer en ik ben film gaan kijkenquote:
waar staan de dagcijfers?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, Chocolate Chick heeft er meer en ik ben film gaan kijken
Die komen over een minuut of 10quote:
In de cijfers die straks komen dusquote:
Ik vind het wel leuk om te weten de hoeveelste ik op een dag ben geweest. Gisteren was het gewoon even asociaal wat ik deed, vandaag zal ik wel weer gewoon rond de 60-70 uit gaan komen denk ik.quote:
en je zei nog wel dat je nooit boven de 200 kwamquote:
Zal vast niet elke dag gebeurenquote:
ik zat vannacht idd wel een forse tijd halfzat te spammenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en je zei nog wel dat je nooit boven de 200 kwam
Geoden zin.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
De IHVH bloopers
Jeroen is echt zoooooo goed
Nou, successssquote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
De IHVH bloopers
Jeroen is echt zoooooo goed
Tenzij hij nog achter de schermen heeft gepostquote:
Hier ook. Kutzender.quote:
Geen ideequote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar zat jij nog meer waar ik ook zit?
ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaZei ik toch ook al? Of was jij er toen niet?
Oh, dan was het een verbeeldingquote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee
GRTDOJW misschien
Of een woordspelletje
Ja, misschien was het een wilde droomquote:
Ik moest grinnikenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien was het een wilde droom
Heb je in ieder geval een beetje kunnen lachenquote:
Ja hou nu maar op.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een beetje kunnen lachen
Hoewel ik je niet ken vind ik Tigger niet bij je passen Koenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
ik moet echt eens een leuke UI gaan zoeken
Dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik je niet ken vind ik Tigger niet bij je passen Koen![]()
ach het was mijn originele UI, heb SP poppetje pas ingevoerd na TAL startquote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik je niet ken vind ik Tigger niet bij je passen Koen![]()
Dat poppetje was wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het was mijn originele UI, heb SP poppetje pas ingevoerd na TAL start
Ik ga eens nadenken
quote:
Je kunt jezelf verkleden als dame thoughquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik een dame was dan zou ik iets nemen als NBT
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt jezelf verkleden als dame though
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt jezelf verkleden als dame though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |