Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken danquote:
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Alleen schapen lopen achter elkaar aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn ja
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen schapen lopen achter elkaar aan
jij liep stage bij een boer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Ik loop geen stage bij jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Oooh, dat is niet helemaal mijn ding ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.
een talentenjacht. Licht vergelijkbaar met Xfactor, maar toch ook weer niet.
Ik allemaal dat ik PM's heb meestal fotoboek reacties.quote:
onhozzelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft niks met hozzelen te maken meer met onhozzelen
Kun je een geheimpje bewaren ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens! anders weet hij het nooit
[..]
Lutte
quote:
SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]Bedankt dat je dat zei, anders was ik van slag geraakt!SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]ik keek stiekem toch (hihi)SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ja hij wil vieze dingen met mij doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stoute jongen wel jij Tiedroon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hij wil vieze dingen met mij doenDan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wc
Dit is de 1e keer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
waarom heb ik altijd van die rare gesprekkken met OV
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaal
* Oceanview fluistert in CC's haar oor vieze dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview fluistert in CC's haar oor vieze dingenik kan heul geen erectie en/of sperma krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't get it?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
doelde meer op jou bijdragen op TC
daar dacht ik net aan, maar je verpest mijn garpquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan heul geen erectie en/of sperma krijgen
waar lees je die dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.
Ik zuig ze uit mijn duimquote:
is het dan niet waar wat ze zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan heul geen erectie en/of sperma krijgen
Daarvoor moet je bij Chocolate-Dick zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het dan niet waar wat ze zeggen![]()
chocolate chick heeft een grote....
SPOILER: tdroneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Chocolate-Dick zijnhet zwarte volk van de mensheidSPOILER: tdroneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ik bedoelde als fok userquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het zwarte volk van de mensheid
Zolang dat geen dagelijkse bezigheid wordt is dat toch primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog even en ik ga nog serieus mijn record verbreken ook
Succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nah, binnenkort krijg ik het ook weer druk met school enzo, eens in de zoveel tijd ga ik eroverheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang dat geen dagelijkse bezigheid wordt is dat toch prima
Het is voor mij pas mijn 2e poging in 7 jaar dus op zich valt het reuze mee hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nah, binnenkort krijg ik het ook weer druk met school enzo, eens in de zoveel tijd ga ik eroverheen
hangt afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dit een entertain mij post?
van wat?quote:
SPOILER: OceanviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van wat?heeftie al jaren gedaanSPOILER: OceanviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Lutte's maag: Doe maar even niet CC!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik hem even uitknijpen voor je ?
Hij is toch wel 1 keer omhoog gekomen?quote:
Als Lutte slaapt, goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte's maag: Doe maar even niet CC!
Ja tuurlijk wel maar meer en deels heeft ie gehangenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is toch wel 1 keer omhoog gekomen?
[..]
Als Lutte slaapt, goed?
Oke, ik begrijp het, nouja eigenlijk niet want ik ken alleen het sta-reflexquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel maar meer en deels heeft ie gehangen
okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het, nouja eigenlijk niet want ik ken alleen het sta-reflex
Nja kheb me dag niet dus ik ben pas echt droog.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry ik word zo melig als een tomaat
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nja kheb me dag niet dus ik ben pas echt droog.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk is
ik ging naar de bakker en viel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk is
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ging naar de bakker en viel.
bakker: het is de bedoeling dat jij eerst het broodje opeet en je daarna sla!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?
ov; Ja lekker
ov ging lekker eten
Bakker dat is dan 2,05
ov, wat is deze dan, ik dacht dat ik hem voor de pijn kreeg en niet voor 2,05
bakker; haha grapje EINZ
Sjezus wat een humor heb jijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?
ov; Ja lekker
ov ging lekker eten
Bakker dat is dan 2,05
ov, wat is deze dan, ik dacht dat ik hem voor de pijn kreeg en niet voor 2,05
bakker; haha grapje EINZ
maakt niks uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe stom als ik druk ben
ik dacht snijden maar huilen is ook goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het goed, anders moet ik huilen
Fase 1 is dreigen te gaan huilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik dacht snijden maar huilen is ook goed
ow vorige keer wou je direct met fase 4 beginnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fase 1 is dreigen te gaan huilen
Fase 2 is Nephuilen
Fase 3 is Echt huilen
Fase 4 is Snijden
Toen zat ik er al diep doorheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow vorige keer wou je direct met fase 4 beginnen
okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen zat ik er al diep doorheen
Heb jij dat nooit? dat het klote gaat en je direct door gaat naar Fase 4?quote:
ik wil huilen maar het komt maar niet ken je dat ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? dat het klote gaat en je direct door gaat naar Fase 4?
Ja en als ik er geen behoefte aan heb komen de Niagarawatervallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil huilen maar het komt maar niet ken je dat ook?
ik huil nauwelijksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en als ik er geen behoefte aan heb komen de Niagarawatervallen
nee maar en dan nog als ik huil komen er hooguit 2 tranen meer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar jij bent een man jongen
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pak een UIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rotquote:
euw euw ik lach me rotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rot
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rot
Ik had het over die vinger?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dat sarcastichs was
hij had het over een ui je weet wel die dingen waarvan je gaat huilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het over die vinger?
Laat maar, jullie snappen mijn humor nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hij had het over een ui je weet wel die dingen waarvan je gaat huilen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat maar, jullie snappen mijn humor niet![]()
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
benny zei dan neem je een UI
ja ik dacht ook eerst Usericon en dacht wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
ja ikmoet lachen om die van bennyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
ja ik dacht ook eerst Usericon en dacht wtf
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
Het doel is juist dat je dingen gaat snappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik snap nooit iets zo ook het doel van het leven
ik snapte het ooit maar nu niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het doel is juist dat je dingen gaat snappen
Stuart verslaat je met gemakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 1169 Stuart
2 1015 Chocolate-chick
what the fuck
Ik probeerde een grapje te maken, maar mijn grapjes worden niet gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
ik snapte het wel maar dacht dat jij het niet snapte CC
benny moet je niet naar op zoek naar zorro kijken
jawel maar niet altijd even veelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik probeerde een grapje te maken, maar mijn grapjes worden niet gewaardeerd hier
Dan zie je meteen hoe slecht mijn grapjes zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef tdrone het volgende:
maar ik dacht dus dat je geen grapje maakte..
Het kan snel gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 1169 Stuart
2 1015 Chocolate-chick
what the fuck
Ik heb besloten dat de beste manier om een kater weg te krijgen is om gewoon verder te gaan met zuipenquote:
Proost Huppelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de beste manier om een kater weg te krijgen is om gewoon verder te gaan met zuipen
Proost dus
Gadverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
gisteren was trouwens nog best wel iets engs gebeurd
ineens kwam iemand vet bloedend het cafe binnen was hij dus geraakt door vuurwerk,
daarna is hij weg gegaan (ziekenhuis) en lag er overal bloed op straat (in de straat met cafes mogen geen autos)
niet zo droevig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
OV gaat maar weer eens in hoekje zitten
Kan ik erbij komen zitten??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
OV gaat maar weer eens in hoekje zitten
gaat lastigquote:
Ja hoor kom maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan ik erbij komen zitten??
Het is te laat want hij heeft zijn terugvindposeidon al gepostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik jaag je weg met mijn Mars!
[ afbeelding ]
Gezellig, ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat lastig
[..]
Ja hoor kom maar
Ik jaag je weg met een boze menigte, die fakkels en hooivorken dragen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik jaag je weg met mijn Mars!
[ afbeelding ]
Oke heel mooi, Nu is het wel weer over toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik jaag je weg met een boze menigte, die fakkels en hooivorken dragen!
[ afbeelding ]
wegwezen vlegels hier is de stadswacht!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik jaag je weg met een boze menigte, die fakkels en hooivorken dragen!
[ afbeelding ]
Schavuit!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
wegwezen vlegels hier is de stadswacht!
[ afbeelding ]
het is nu wel mooi geweest, echtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
wegwezen vlegels hier is de stadswacht!
[ afbeelding ]
Dude laat ons even lol hebben, whats the problemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is nu wel mooi geweest, echt
Straks duurt het een halve eeuw om naar beneden te scrollen door al die grote plaatjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude laat ons even lol hebben, whats the problem
het leger van de sultan komt jullie christenhonden slopen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schavuit!
Mijn Zwitserse garde maakt je kapot!
[ afbeelding ]
Huilie huilie, er gebeurd verder toch geen reet hier, dus je hebt er weinig last van lijkt mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Straks duurt het een halve eeuw om naar beneden te scrollen door al die grote plaatjesKies dan kleinere plaatjes
kusje op je scrollvingerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Straks duurt het een halve eeuw om naar beneden te scrollen door al die grote plaatjesKies dan kleinere plaatjes
Dat begint er op te lijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
het leger van de sultan komt jullie christenhonden slopen!
[ afbeelding ]
Je moet snel naar beneden kunnen scrollen om post te lezen en te reagerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huilie huilie, er gebeurd verder toch geen reet hier, dus je hebt er weinig last van lijkt me
Ben zo weer weg
Ketters! Hoe durf je!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
het leger van de sultan komt jullie christenhonden slopen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ketters! Hoe durf je!
De Spaanse Armada zal je laten boeten!
[ afbeelding ]
Ik heb geen toestemming om dat plaatje te zien?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
De Spaanse vloot tijdens de Gouden Eeuw
De Geuzen slopen je vlootje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ketters! Hoe durf je!
De Spaanse Armada zal je laten boeten!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
Anyway, ik ga Bleach verder kijken, dus CC kan weer gerust ademhalen
Bleach
[ afbeelding ]ByakuyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Yoruichi
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
LastPost.
Voor altijd. Ik ga FOK! verlaten. Bedankt voor de gezellige tijd en de steun. Bedankt dat de meeste van jullie mij toch aardig bleven vinden ondanks al mijn grappen en grollen. En natuurlijk mijn bazenplan, waar ik veel lol aan heb gehad, bedankt daarvoor Michhas![]()
Iedereen bedankt, en iedereen weet ook wel waarvoor, ik had wat meer met sommige users, en die weten dat ook. Jullie horen nog wel van mij, geen idee wanneer. Ik weet zeker dat ik jullie wel ga missen. Dat kan niet anders.
Michhas, Lutte, Chocolate-Chick, iBenny, Devilswhore, Bong, Symphonic, Huppelmuts, Stuart, Ezechielk, NBT, Bos81, Maleduck, Tdrone, 92Merel, Koen66 en Ploertendoder (al weet ik niet of hij dit lezen zal) Byebye.
De beste wensen allemaal!Doei HT ik zal je missen, echt waar! en tot over een paar maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waren echt leuke tijden met je, en dat heb ik sowieso al gemist de laatste tijd, en dat ga ik in de toekomst zeker weer missen.
Ik denk aan je en sterkte![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
Anyway, ik ga Bleach verder kijken, dus CC kan weer gerust ademhalen
Bleach
[ afbeelding ]Is niet erg MichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grapjes moeten kunnen
quote:
LastPost.
Voor altijd. Ik ga FOK! verlaten. Bedankt voor de gezellige tijd en de steun. Bedankt dat de meeste van jullie mij toch aardig bleven vinden ondanks al mijn grappen en grollen. En natuurlijk mijn bazenplan, waar ik veel lol aan heb gehad, bedankt daarvoor Michhas![]()
Iedereen bedankt, en iedereen weet ook wel waarvoor, ik had wat meer met sommige users, en die weten dat ook. Jullie horen nog wel van mij, geen idee wanneer. Ik weet zeker dat ik jullie wel ga missen. Dat kan niet anders.
Michhas, Lutte, Chocolate-Chick, iBenny, Devilswhore, Bong, Symphonic, Huppelmuts, Stuart, Ezechielk, NBT, Bos81, Maleduck, Tdrone, 92Merel, Koen66 en Ploertendoder (al weet ik niet of hij dit lezen zal) Byebye.
De beste wensen allemaal!Graag gedaan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot snel![]()
![]()
Gisteren kwam ik ook een vette anime tegen. http://www.anime-planet.com/anime/one-outsquote:
ja het is echt een toffe gozer, erg grappig ook, kon altijd met hem lachen, ik mis hem nu alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
ik ken het verhaal natuurlijk maar half maar vind het echt jammer dat hij stopt
LastPost.
De beste wensen allemaal!Woow... Daag HT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is je geraden terug te komen, anders zie je me niet blauw.![]()
Wat was het verhaal dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
ik ken het verhaal natuurlijk maar half maar vind het echt jammer dat hij stopt
Ja, ik heb mijn knopjes al.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat was het verhaal dan?![]()
En Lutte, word je blauw?
Bij knutselen en creativiteit? (of hoe heette het precies?)quote:
LastPost.
De beste wensen allemaal!HTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat je goed gozer, tot later!![]()
Knutselen en creativiteit ja!! Heb er zin in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij knutselen en creativiteit? (of hoe heette het precies?)
Maar tof
Je gaat het vast super doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knutselen en creativiteit ja!! Heb er zin in.
Als er leuke posters komen, CC en Merel enzo, dan wel!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat het vast super doen
...dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat het vast super doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als er leuke posters komen, CC en Merel enzo, dan wel!
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knutselen en creativiteit ja!! Heb er zin in.
Ah, op die manierquote:
Super!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En ik ga er zeker posten ! Moet alleen nog wel even foto's van al mn kunstzooi maken, maar dat moet ik sowieso
Succes !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Super!
Ik ga morgen ook foto's maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben heel goed in knopen makenIk las ik ben heel goed in het knopen draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben heel goed in knopen makenIk kan knoopjes leggen in kersenstokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Kan je dat met je tong?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan knoopjes leggen in kersenstokjes
Ooit eens op vakantie achter gekomenquote:
Dat moet ik lerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ooit eens op vakantie achter gekomen![]()
Leek me dus echt zwaar onmogelijk, bleek reuze mee te vallen.
Zorg voor een niet te kort stokje, anders is het dus wel onmogelijkquote:
haha dat komt wel goed, naja voorlopig niet maarja, waar een wil is is een wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veel andere dingen met je tong doen.
aha binnenkort maar eens proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zorg voor een niet te kort stokje, anders is het dus wel onmogelijk
Succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat komt wel goed, naja voorlopig niet maarja, waar een wil is is een weg
[..]
aha binnenkort maar eens proberen
Ik kan de helikopterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan met mijn tong m'n neus aanraken
En wie kan de twister?
Ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
En wie kan de twister?
Dit kan interessant worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
En wie kan de twister?
Ik kan een dubbele achteroversalto met mijn tong.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
En wie kan de twister?
das knapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan een dubbele achteroversalto met mijn tong.
Ik heb er ook lang voor moeten oefenenquote:
Als ik mn neus naar beneden duw kom ik er wel makkelijk bij, maar dat telt niet denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog 1 cm en dan ben ik bij mn neus
De onderkant van je tong boven krijgen door het te draaienquote:
Das de wrapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan een dubbele achteroversalto met mijn tong.
Kan alle 3 afvinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
De onderkant van je tong boven krijgen door het te draaien
of de pijp... zo'n rondje maken
of de wrap... je tong dubbelklappen
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar zo veel verstand van?
Dit dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
telt een fototoestel ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
En de lepel... een lepel aan het puntje van je tong hangen
hmmm, proberen en het daar een naam voor geven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ik wel met mn neus, tong weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
En de lepel... een lepel aan het puntje van je tong hangen
Als wij samen de how to doen mag het.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, proberen en het daar een naam voor geven.
Creatief met tong... ik eis een topic in je forum
Ok.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als wij samen de how to doen mag het.
wel met dat touwtje hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een fototoestel aan het punten van je tong kan blijven vind ik het knap....
pics!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn tandarts zei; ik kom niet bij je kiezen want je tong is te sterkt
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn tandarts zei; ik kom niet bij je kiezen want je tong is te sterkt
topic met fotos van bennys tongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als wij samen de how to doen mag het.
Ik wilde je net quoten, zat ik in je post te rommelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga van schrik allemaal typo's maken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn tong kan 5 kilo tillen...Hoe wil je dat uitproberen, een zak aardappelen in je mond stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nee erop leggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe wil je dat uitproberen, een zak aardappelen in je mond stoppen?
Nee..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe wil je dat uitproberen, een zak aardappelen in je mond stoppen?
Neem die gewichtjes mee danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee..
Wat het precies was weet ik eigenlijk niet meer. Maar er was iets van een gewichtje die aan een touwtje hing en die kon ik met mijn tong omhoog hijsen
ik kan niks met mijn tongquote:
quote:
Waarom zou je dat willen wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee..
Wat het precies was weet ik eigenlijk niet meer. Maar er was iets van een gewichtje die aan een touwtje hing en die kon ik met mijn tong omhoog hijsen
je kan toch wel Iets met je tong?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan niks met mijn tong
ben uberhaupt niet creatief
er is wel een wil maar ik faal met lijm, kan niet tekenen , ook niet kleien etc...
Aaawhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan niks met mijn tong
ben uberhaupt niet creatief
er is wel een wil maar ik faal met lijm, kan niet tekenen , ook niet kleien etc...
Interestingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Mijn bijdrage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bedankt. Nu kan ik vannacht vredig slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Mijn bijdrage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat een gelukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik vannacht vredig slapen
Uhuhquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik vannacht vredig slapen
Leg maar uit in dat crea ding hoe je creatief kunt zijn met je tong door de twister enzulks te doenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leg maar uit in dat crea ding hoe je creatief kunt zijn met je tong door de twister enzulks te doen
iewl je hebt iedereen in deze SC gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Mereltje, jou heb ik nog niet gehad![]()
>>>>>> HAPPY NEW YEAR !!!!!!! <<<<<<<![]()
![]()
nu kan ik mijn tong tegen het beeldscherm leggen en virtueel met je tongenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Mijn bijdrage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Klopt ! Gelukkig nieuw jaar !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Mereltje, jou heb ik nog niet gehad![]()
>>>>>> HAPPY NEW YEAR !!!!!!! <<<<<<<![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu kan ik mijn tong tegen het beeldscherm leggen en virtueel met je tongenIk moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu kan ik mijn tong tegen het beeldscherm leggen en virtueel met je tongendat kan je vast wel goed met je tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu heb je tdrone ook gehad....hihiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
TDRONE !!!!! Jou heb ik ook nog geen Happy New Year gewenst !!!!!![]()
Jij bent ook wel een beetje dirty mindedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu heb je tdrone ook gehad....hihi
zalig nieuwjaar koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
TDRONE !!!!! Jou heb ik ook nog geen Happy New Year gewenst !!!!!![]()
Nee jullie denken door dat ik doordenk en dat is dirty mindedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje dirty minded
kut, je hebt me doorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jullie denken door dat ik doordenk en dat is dirty minded
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Mijn bijdrage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan moeten benny & lutte me eerst voorgaan
Forum Opties | |