Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken danquote:
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Alleen schapen lopen achter elkaar aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn ja
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen schapen lopen achter elkaar aan
jij liep stage bij een boer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Ik loop geen stage bij jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Oooh, dat is niet helemaal mijn ding ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.
een talentenjacht. Licht vergelijkbaar met Xfactor, maar toch ook weer niet.
Ik allemaal dat ik PM's heb meestal fotoboek reacties.quote:
onhozzelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft niks met hozzelen te maken meer met onhozzelen
Kun je een geheimpje bewaren ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens! anders weet hij het nooit
[..]
Lutte
quote:
SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]Bedankt dat je dat zei, anders was ik van slag geraakt!SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]ik keek stiekem toch (hihi)SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ja hij wil vieze dingen met mij doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stoute jongen wel jij Tiedroon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hij wil vieze dingen met mij doenDan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wc
Dit is de 1e keer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
waarom heb ik altijd van die rare gesprekkken met OV
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaal
* Oceanview fluistert in CC's haar oor vieze dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview fluistert in CC's haar oor vieze dingenik kan heul geen erectie en/of sperma krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
I don't get it?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
doelde meer op jou bijdragen op TC
daar dacht ik net aan, maar je verpest mijn garpquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan heul geen erectie en/of sperma krijgen
waar lees je die dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.
Ik zuig ze uit mijn duimquote:
is het dan niet waar wat ze zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan heul geen erectie en/of sperma krijgen
Daarvoor moet je bij Chocolate-Dick zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het dan niet waar wat ze zeggen![]()
chocolate chick heeft een grote....
SPOILER: tdroneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Chocolate-Dick zijnhet zwarte volk van de mensheidSPOILER: tdroneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ik bedoelde als fok userquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het zwarte volk van de mensheid
Zolang dat geen dagelijkse bezigheid wordt is dat toch primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog even en ik ga nog serieus mijn record verbreken ook
Succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nah, binnenkort krijg ik het ook weer druk met school enzo, eens in de zoveel tijd ga ik eroverheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang dat geen dagelijkse bezigheid wordt is dat toch prima
Het is voor mij pas mijn 2e poging in 7 jaar dus op zich valt het reuze mee hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nah, binnenkort krijg ik het ook weer druk met school enzo, eens in de zoveel tijd ga ik eroverheen
hangt afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dit een entertain mij post?
van wat?quote:
SPOILER: OceanviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van wat?heeftie al jaren gedaanSPOILER: OceanviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Lutte's maag: Doe maar even niet CC!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik hem even uitknijpen voor je ?
Hij is toch wel 1 keer omhoog gekomen?quote:
Als Lutte slaapt, goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte's maag: Doe maar even niet CC!
Ja tuurlijk wel maar meer en deels heeft ie gehangenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is toch wel 1 keer omhoog gekomen?
[..]
Als Lutte slaapt, goed?
Oke, ik begrijp het, nouja eigenlijk niet want ik ken alleen het sta-reflexquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel maar meer en deels heeft ie gehangen
okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het, nouja eigenlijk niet want ik ken alleen het sta-reflex
Nja kheb me dag niet dus ik ben pas echt droog.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry ik word zo melig als een tomaat
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nja kheb me dag niet dus ik ben pas echt droog.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk is
ik ging naar de bakker en viel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om droge mensen...mits het te pijnlijk is
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ging naar de bakker en viel.
bakker: het is de bedoeling dat jij eerst het broodje opeet en je daarna sla!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?
ov; Ja lekker
ov ging lekker eten
Bakker dat is dan 2,05
ov, wat is deze dan, ik dacht dat ik hem voor de pijn kreeg en niet voor 2,05
bakker; haha grapje EINZ
Sjezus wat een humor heb jijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen vroeg de bakker, wil je een broodje voor de pijn?
ov; Ja lekker
ov ging lekker eten
Bakker dat is dan 2,05
ov, wat is deze dan, ik dacht dat ik hem voor de pijn kreeg en niet voor 2,05
bakker; haha grapje EINZ
maakt niks uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe stom als ik druk ben
ik dacht snijden maar huilen is ook goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het goed, anders moet ik huilen
Fase 1 is dreigen te gaan huilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik dacht snijden maar huilen is ook goed
ow vorige keer wou je direct met fase 4 beginnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fase 1 is dreigen te gaan huilen
Fase 2 is Nephuilen
Fase 3 is Echt huilen
Fase 4 is Snijden
Toen zat ik er al diep doorheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow vorige keer wou je direct met fase 4 beginnen
okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen zat ik er al diep doorheen
Heb jij dat nooit? dat het klote gaat en je direct door gaat naar Fase 4?quote:
ik wil huilen maar het komt maar niet ken je dat ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? dat het klote gaat en je direct door gaat naar Fase 4?
Ja en als ik er geen behoefte aan heb komen de Niagarawatervallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil huilen maar het komt maar niet ken je dat ook?
ik huil nauwelijksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en als ik er geen behoefte aan heb komen de Niagarawatervallen
nee maar en dan nog als ik huil komen er hooguit 2 tranen meer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar jij bent een man jongen
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pak een UIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rotquote:
euw euw ik lach me rotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rot
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je niet die van Benny pakken,dan lach je je alleen maar rot
Ik had het over die vinger?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dat sarcastichs was
hij had het over een ui je weet wel die dingen waarvan je gaat huilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het over die vinger?
Laat maar, jullie snappen mijn humor nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hij had het over een ui je weet wel die dingen waarvan je gaat huilen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat maar, jullie snappen mijn humor niet![]()
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
benny zei dan neem je een UI
ja ik dacht ook eerst Usericon en dacht wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
ja ikmoet lachen om die van bennyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
ja ik dacht ook eerst Usericon en dacht wtf
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
UI= UserIcon
Benny heeft vinger
Het doel is juist dat je dingen gaat snappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik snap nooit iets zo ook het doel van het leven
ik snapte het ooit maar nu niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het doel is juist dat je dingen gaat snappen
Stuart verslaat je met gemakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 1169 Stuart
2 1015 Chocolate-chick
what the fuck
Ik probeerde een grapje te maken, maar mijn grapjes worden niet gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
ik snapte het wel maar dacht dat jij het niet snapte CC
benny moet je niet naar op zoek naar zorro kijken
jawel maar niet altijd even veelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik probeerde een grapje te maken, maar mijn grapjes worden niet gewaardeerd hier
Dan zie je meteen hoe slecht mijn grapjes zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef tdrone het volgende:
maar ik dacht dus dat je geen grapje maakte..
Het kan snel gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 1169 Stuart
2 1015 Chocolate-chick
what the fuck
Ik heb besloten dat de beste manier om een kater weg te krijgen is om gewoon verder te gaan met zuipenquote:
Proost Huppelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de beste manier om een kater weg te krijgen is om gewoon verder te gaan met zuipen
Proost dus
Gadverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
gisteren was trouwens nog best wel iets engs gebeurd
ineens kwam iemand vet bloedend het cafe binnen was hij dus geraakt door vuurwerk,
daarna is hij weg gegaan (ziekenhuis) en lag er overal bloed op straat (in de straat met cafes mogen geen autos)
niet zo droevig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
OV gaat maar weer eens in hoekje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |