Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken danquote:
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Alleen schapen lopen achter elkaar aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn ja
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen schapen lopen achter elkaar aan
jij liep stage bij een boer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Ik loop geen stage bij jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Oooh, dat is niet helemaal mijn ding ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.
een talentenjacht. Licht vergelijkbaar met Xfactor, maar toch ook weer niet.
Ik allemaal dat ik PM's heb meestal fotoboek reacties.quote:
onhozzelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft niks met hozzelen te maken meer met onhozzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |