Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken danquote:
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Alleen schapen lopen achter elkaar aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen erover, het zal dus wel leuk zijn ja
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen schapen lopen achter elkaar aan
jij liep stage bij een boer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik kan immers alleen vandaag kijken dan
Ik loop geen stage bij jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn ook kuddedieren, als bij mijn stage 1 iemand opstaat, staat meteen iedereen op
Oooh, dat is niet helemaal mijn ding ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een zoektocht naar een musicalster. De uiteindelijek winnaar (Die nog niet vandaag zal worden gekozen) gaat de hoofdrol spelen in de musical Zorro. Vandaag zullen alle 11 kandidaten een liedje zingen, waarna er gebeld kan worden voor ieders favoriet, waarna de jury van de twee minst populaire de eerste afvaller kiest.
een talentenjacht. Licht vergelijkbaar met Xfactor, maar toch ook weer niet.
Ik allemaal dat ik PM's heb meestal fotoboek reacties.quote:
onhozzelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft niks met hozzelen te maken meer met onhozzelen
Kun je een geheimpje bewaren ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens! anders weet hij het nooit
[..]
Lutte
quote:
SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]Bedankt dat je dat zei, anders was ik van slag geraakt!SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]ik keek stiekem toch (hihi)SPOILER: ALLEEN CCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ja hij wil vieze dingen met mij doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stoute jongen wel jij Tiedroon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hij wil vieze dingen met mij doenDan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het verstandig dat je niet op de meet komt anders gaat hij met je neuken op de wc
Dit is de 1e keer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
waarom heb ik altijd van die rare gesprekkken met OV
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik fluisterde al vieze dingen in zijn oor hij kwam helemaal
* Oceanview fluistert in CC's haar oor vieze dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mensen zijn gevoelig voor warme lucht in hun oor, hierdoor kan het voorkomen dat er een erectie met eventuele sperma optreedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |