En dan moeilijk doen over 3 pagina's slowchat (dit is een sc.. heyquote:
zoals welke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je een goede dvd kopen/huren
Ik doe niet moeilyk. en plaatjes van geefbare 15jarigen vergelijken met ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen over 3 pagina's slowchat (dit is een sc.. hey)
Anyway.. wat bobby al zei, post er lekker doorheen
Zullen we ff sc cyberen? Niet dat dat maatschappelijk verantwoord is, maar heyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef BonnieB het volgende:
Anders maak je je druk om wat er gepost wordt op een forum, shit hé..Huilie huilie..
Ja dikke kankercare. Wij zijn ook niet de enige die zich storen aan jullie jailbait, maar zet vooral de oogkleppen op en ga door waar je mee bezig bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Maroon het volgende:
Ik ben ook niet de enige die zich eraan stoort, maar zet vooral de oogkleppen op en ga door waar je mee bezig bent.
Een spannendequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef gers het volgende:
[..]
zoals welke?
trouwens wodka jenever appelcorn of rooie wodka ?
eckte bazinnen drinken het puurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een spannende
Doe maar wodka, dan meng ik t wel met iets
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilyk. en plaatjes van geefbare 15jarigen vergelijken met dit
Dat weet ik nietquote:
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef BonnieB het volgende:
Anders maak je je druk om wat er gepost wordt op een forum, shit hé..Huilie huilie..
pics zouden het topic kunnen reddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan geven
Maar genoeg zo.. Ik trek mij terug uit deze zinloze discussie
maar die 15jarige zijn nog heerlijk naiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan geven
Maar genoeg zo.. Ik trek mij terug uit deze zinloze discussie
Ach dat komt wel na een aantal glaasjesquote:
Ik heb een collage gemaakt van de foto's voor op onze Hyvesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Was wel leuk he gister, sky? NYE? Gewoon jij en ik samen afgesproken, 2 mannen van een internet-SC die samen oud&nieuw vieren?
lolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."
Tja, daar kan ik niks tegen in brengenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
maar die 15jarige zijn nog heerlijk naief
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."
maarre je bent toch niet zo type vrouw die zich lekker mal gedraagt na een paar shotjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach dat komt wel na een aantal glaasjes
quote:
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef gers het volgende:
[..]
maarre je bent toch niet zo type vrouw die zich lekker mal gedraagt na een paar shotjes?
Ik wilde net zeggen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grond
Tenzij ik omval...................
dan is het goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grond
Tenzij ik omval...................
nou, dan raken mijn benen als het goed is alsnog de grond hoor.. Ga niet met m'n benen omhoog liggen denk ikquote:
Twilight?quote:
Jij ook Maisnonquote:
twilightquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twilight?
Mjoah ik ga ook nog ff wat anders doen.. Spreek je straks hopelijk![]()
Nee, vanavond nog niet.. Samen met m'n zusje morgen denk ik..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twilight?
Mjoah ik ga ook nog ff wat anders doen.. Spreek je straks hopelijk![]()
Gelukkig nieuwjaarquote:
wie?quote:
is het al nieuwjaar in belgië?quote:
deze nigra is brokequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Splutje het volgende:
Welke bazen gaan vanavond nog meer gewoon uit
Veel plezierquote:
Die gifjes vind ik vreselijk; mijn computer wordt er traag van om nog maar te zwijgen als je mobiel zit te internetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent loop toch niet zo je janken. WD mag d'r tumblr plaatjes niet posten, MiVer mag geen gifjes posten, wij mogen geen gesprek voeren, maar jullie mogen wel fijn iedere keer met je jailbait top 10 aan komen zetten.
Niemand bepaalt wat er gepost wordt. Als het onderwerp je niet bevalt lul je er meer met iets anders doorheen of je gaat wat anders doen.
GA HUILEN DAN JONGEEEEEEEEEEEquote:
BWAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik had ze al gekeken idd.. Vetquote:
Toen spoten ze je nat? u_uquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Salatrel het volgende:
toen we die mat aan het ophangen waren kwam de brandweer net voorbij rijden met 2 trucks
Haha da's wel gezellig danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Salatrel het volgende:
nee ze stopten wel maar alleen ff om een praatje te maken en te kijken wat we aan het doen warenze vonden het idee wel leuk
toen reden ze weer door
jammer dat op filmpjes het geluid niet echt goed overkomtquote:
Partycrashen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Splutje het volgende:
Ik sta met oud en nieuw altijd steevast bij wildvreemden in huis
mjah deze had mee vlam maar 1e was meer geluid volgens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jammer dat op filmpjes het geluid niet echt goed overkomtwij hadden ook zoeen grote knal gefilmd maar het klinkt matig
je hoort wel gelijk wat scooteralarmen af gaan
zoo kut is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef fyah het volgende:
Download film
Krijg er 6 txt's, sample.avi, en een .nfo bij
Het begon leuk, ben ook met meer geld terug gekomen dan dat ik ging. Kreeg nog geld van een vriendin en die vriend betaalde AL het drinkenquote:
torrentpondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef fyah het volgende:
KUT JONGE heb ik een western gedownload![]()
ik HAAT westerns
moet ik nu heel opnieuw een film gaan zoeken op pirate bay shiiiiit
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef fyah het volgende:
KUT JONGE heb ik een western gedownload![]()
ik HAAT westerns
moet ik nu heel opnieuw een film gaan zoeken op pirate bay shiiiiit
Bij die film viel ik in slaapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef fyah het volgende:
The Social Network 2010 DVDSCR XViD-WBZ
een film over facebook.![]()
altijd dezelfde droge kankerlijers met linnen zakken als kleren en een stoffige colt 45 en paarden en koetsen en shitquote:
once upon a time in the westquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd dezelfde droge kankerlijers met linnen zakken als kleren en een stoffige colt 45 en paarden en koetsen en shit
Klinkt als een puike avondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het begon leuk, ben ook met meer geld terug gekomen dan dat ik ging. Kreeg nog geld van een vriendin en die vriend betaalde AL het drinken.Maarja, die gast werd dronken en pakte iedere keer die vriendin van me af wanneer ik met der stond te praten. Hoe later het werd hoe erger, dat was wel echt kut
. Om 6u gingen we naar een of andere bajes tent met allemaal gekke mensen en ik was helemaal dood. Ging zo'n gast allemaal tegen me aan lallen en blij doen, en ik 100 keer zeggen dat ik moe ben. Zegtie dat ik gewoon arrogant ben
!!!
Uiteindelijk om 9 uur thuis.
En jouwes?
ik heb alleen wild wild west met will smith afgekekenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Maroon het volgende:
[..]
once upon a time in the west
the good, the bad and the ugly
the wind
the gold rush
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klinkt als een puike avond
Mijn avond was ook wel gek, één vriend heeft wederom 12 uur niet gehaald (vorig jaar ook al niet)Daarna gratis champagne in de Ranzig
Nou dan weet je het wel. En natuurlijk nog meisjes boos gemaakt zoals eerder vermeld
Heb jij the Expendables al gezien? Ik heb gehoord dat hij chill is, hij staat bovenaan op mijn lijstje.quote:
neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
[..]
Heb jij the Expendables al gezien? Ik heb gehoord dat hij chill is, hij staat bovenaan op mijn lijstje.
Aan iedereen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen idee, werd gratis geschonken
Jaja dat heb je hier allemaal. Was trouwens opvallend rustig in het uitgaanslevenquote:
Jij ging slapen u_uquote:
Hahah, ja, Dqod houdt me bezig..quote:
Donderdag bier één euro en shotjes jägermeister zijn altijd 1 euroquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jaja dat heb je hier allemaal. Was trouwens opvallend rustig in het uitgaansleven
Hm, ben wel benieuwd hoe mn straat er uit zietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
Donderdag bier één euro en shotjes jägermeister zijn altijd 1 euro
Tis ook altijd Dqod weer hequote:
Ja, pff.. En ze is gemeen.quote:
Ik zal haar es spanken vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |