BWAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik had ze al gekeken idd.. Vetquote:
Toen spoten ze je nat? u_uquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Salatrel het volgende:
toen we die mat aan het ophangen waren kwam de brandweer net voorbij rijden met 2 trucks
Haha da's wel gezellig danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Salatrel het volgende:
nee ze stopten wel maar alleen ff om een praatje te maken en te kijken wat we aan het doen warenze vonden het idee wel leuk
toen reden ze weer door
jammer dat op filmpjes het geluid niet echt goed overkomtquote:
Partycrashen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Splutje het volgende:
Ik sta met oud en nieuw altijd steevast bij wildvreemden in huis
mjah deze had mee vlam maar 1e was meer geluid volgens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jammer dat op filmpjes het geluid niet echt goed overkomtwij hadden ook zoeen grote knal gefilmd maar het klinkt matig
je hoort wel gelijk wat scooteralarmen af gaan
zoo kut is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef fyah het volgende:
Download film
Krijg er 6 txt's, sample.avi, en een .nfo bij
Het begon leuk, ben ook met meer geld terug gekomen dan dat ik ging. Kreeg nog geld van een vriendin en die vriend betaalde AL het drinkenquote:
torrentpondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef fyah het volgende:
KUT JONGE heb ik een western gedownload![]()
ik HAAT westerns
moet ik nu heel opnieuw een film gaan zoeken op pirate bay shiiiiit
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef fyah het volgende:
KUT JONGE heb ik een western gedownload![]()
ik HAAT westerns
moet ik nu heel opnieuw een film gaan zoeken op pirate bay shiiiiit
Bij die film viel ik in slaapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef fyah het volgende:
The Social Network 2010 DVDSCR XViD-WBZ
een film over facebook.![]()
altijd dezelfde droge kankerlijers met linnen zakken als kleren en een stoffige colt 45 en paarden en koetsen en shitquote:
once upon a time in the westquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd dezelfde droge kankerlijers met linnen zakken als kleren en een stoffige colt 45 en paarden en koetsen en shit
Klinkt als een puike avondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het begon leuk, ben ook met meer geld terug gekomen dan dat ik ging. Kreeg nog geld van een vriendin en die vriend betaalde AL het drinken.Maarja, die gast werd dronken en pakte iedere keer die vriendin van me af wanneer ik met der stond te praten. Hoe later het werd hoe erger, dat was wel echt kut
. Om 6u gingen we naar een of andere bajes tent met allemaal gekke mensen en ik was helemaal dood. Ging zo'n gast allemaal tegen me aan lallen en blij doen, en ik 100 keer zeggen dat ik moe ben. Zegtie dat ik gewoon arrogant ben
!!!
Uiteindelijk om 9 uur thuis.
En jouwes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |