En dan moeilijk doen over 3 pagina's slowchat (dit is een sc.. heyquote:
zoals welke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je een goede dvd kopen/huren
Ik doe niet moeilyk. en plaatjes van geefbare 15jarigen vergelijken met ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen over 3 pagina's slowchat (dit is een sc.. hey)
Anyway.. wat bobby al zei, post er lekker doorheen
Zullen we ff sc cyberen? Niet dat dat maatschappelijk verantwoord is, maar heyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef BonnieB het volgende:
Anders maak je je druk om wat er gepost wordt op een forum, shit hé..Huilie huilie..
Ja dikke kankercare. Wij zijn ook niet de enige die zich storen aan jullie jailbait, maar zet vooral de oogkleppen op en ga door waar je mee bezig bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Maroon het volgende:
Ik ben ook niet de enige die zich eraan stoort, maar zet vooral de oogkleppen op en ga door waar je mee bezig bent.
Een spannendequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef gers het volgende:
[..]
zoals welke?
trouwens wodka jenever appelcorn of rooie wodka ?
eckte bazinnen drinken het puurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een spannende
Doe maar wodka, dan meng ik t wel met iets
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilyk. en plaatjes van geefbare 15jarigen vergelijken met dit
Dat weet ik nietquote:
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef BonnieB het volgende:
Anders maak je je druk om wat er gepost wordt op een forum, shit hé..Huilie huilie..
pics zouden het topic kunnen reddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan geven
Maar genoeg zo.. Ik trek mij terug uit deze zinloze discussie
maar die 15jarige zijn nog heerlijk naiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geefbare 19jarige die ik ook nog es echt daadwerkelijk kan geven
Maar genoeg zo.. Ik trek mij terug uit deze zinloze discussie
Ach dat komt wel na een aantal glaasjesquote:
Ik heb een collage gemaakt van de foto's voor op onze Hyvesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Was wel leuk he gister, sky? NYE? Gewoon jij en ik samen afgesproken, 2 mannen van een internet-SC die samen oud&nieuw vieren?
lolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."
Tja, daar kan ik niks tegen in brengenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
maar die 15jarige zijn nog heerlijk naief
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw Dr. Phil onderwerp. "Users hebben gesprekken op een internetforum en ik durf er niet doorheen te posten."
maarre je bent toch niet zo type vrouw die zich lekker mal gedraagt na een paar shotjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach dat komt wel na een aantal glaasjes
quote:
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef gers het volgende:
[..]
maarre je bent toch niet zo type vrouw die zich lekker mal gedraagt na een paar shotjes?
Ik wilde net zeggen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grond
Tenzij ik omval...................
dan is het goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf altijd met beide beentjes aan de grond
Tenzij ik omval...................
nou, dan raken mijn benen als het goed is alsnog de grond hoor.. Ga niet met m'n benen omhoog liggen denk ikquote:
Twilight?quote:
Jij ook Maisnonquote:
twilightquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twilight?
Mjoah ik ga ook nog ff wat anders doen.. Spreek je straks hopelijk![]()
Nee, vanavond nog niet.. Samen met m'n zusje morgen denk ik..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twilight?
Mjoah ik ga ook nog ff wat anders doen.. Spreek je straks hopelijk![]()
Gelukkig nieuwjaarquote:
wie?quote:
is het al nieuwjaar in belgië?quote:
deze nigra is brokequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Splutje het volgende:
Welke bazen gaan vanavond nog meer gewoon uit
Veel plezierquote:
Die gifjes vind ik vreselijk; mijn computer wordt er traag van om nog maar te zwijgen als je mobiel zit te internetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent loop toch niet zo je janken. WD mag d'r tumblr plaatjes niet posten, MiVer mag geen gifjes posten, wij mogen geen gesprek voeren, maar jullie mogen wel fijn iedere keer met je jailbait top 10 aan komen zetten.
Niemand bepaalt wat er gepost wordt. Als het onderwerp je niet bevalt lul je er meer met iets anders doorheen of je gaat wat anders doen.
GA HUILEN DAN JONGEEEEEEEEEEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |