Laatje? Neeheeeeeeeee hij lag in een van die dozen mutsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw quote eigenlijk ook niet helemaalMeer dat dqod zei dat zij 't niet in het laatje heeft gelegd.. Sorry, ik ben echt nog niet helemaal fit..
Oquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
BonnieB speelt hier idd altijd met m'n aanstekers en pennen e.d
Codelanguage.. Sssssshquote:
Jonge, doos, laatje.. whatevrquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laatje? Neeheeeeeeeee hij lag in een van die dozen muts
En nee, ik heb m daar ECHT ECHT ECHT niet neergelegd haha.. Echt niet
Ik stop mijn lader niet in jongens en dozenquote:
Oquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw quote eigenlijk ook niet helemaalMeer dat dqod zei dat zij 't niet in het laatje heeft gelegd.. Sorry, ik ben echt nog niet helemaal fit..
Wel in doosjes dan, haha..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stop mijn lader niet in jongens en dozen
quote:
Probeer je me nou te lokken of wat.. Viezerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef BonnieB het volgende:
Ik heb snoepjes.![]()
...En ik hoor net die reclame van weight watchers.."In 2011 stop ik me snoepen.."
hahaha ouwe bokquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Probeer je me nou te lokken of wat.. Viezerd
Whaha wtf.. Nou ik niet
Ik ben wel van plan wat vaker en meer leuke dingen te gaan doen
Moet mezelf toch jong houden![]()
Moet je jailbait postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
ik ook. interessante discussies en posts waar ik shit mee kan
Gatverdamme.. GAT-VER-DAM-MEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Wel in doosjes dan, haha..Oh, binnenpretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Probeer je me nou te lokken of wat.. Viezerd
Whaha wtf.. Nou ik niet
Ik ben wel van plan wat vaker en meer leuke dingen te gaan doen
Moet mezelf toch jong houden![]()
![]()
Beter een ouwe bok dan een dolle stierquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter een ouwe bok dan een dolle stier
Snap je? EH? AHAHAHAHAHA----->
Ja jij hoort dat te doen ja, maar jaquote:
Kk engquote:
Heeft dat hondje nu al jagermeister op dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja jij hoort dat te doen ja, maar ja
Nee nog niet hoor.. Maar heb al wel gesnoept
Oh trouwens eh.. Ma zat gister de hele tijd met dat knuffelhondje te spelen!!!!
Nah, dan gaat ie daar naar ruiken.. Is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft dat hondje nu al jagermeister op dan?
Vent loop toch niet zo je janken. WD mag d'r tumblr plaatjes niet posten, MiVer mag geen gifjes posten, wij mogen geen gesprek voeren, maar jullie mogen wel fijn iedere keer met je jailbait top 10 aan komen zetten.quote:
Haha, waarom zat je moeder eraan.. en hoe komt ie beneden danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja jij hoort dat te doen ja, maar ja
Nee nog niet hoor.. Maar heb al wel gesnoept
Oh trouwens eh.. Ma zat gister de hele tijd met dat knuffelhondje te spelen!!!!
Was 's middags nog toch.. Toen jij net weg was hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Haha, waarom zat je moeder eraan.. en hoe komt ie beneden dan
Een conversatie okay, maar dit is geMSN waar niemand wat mee kan. Waarom kan dat niet gewoon op MSN?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent loop toch niet zo je janken. WD mag d'r tumblr plaatjes niet posten, MiVer mag geen gifjes posten, wij mogen geen gesprek voeren, maar jullie mogen wel fijn iedere keer met je jailbait top 10 aan komen zetten.
Niemand bepaalt wat er gepost wordt. Als het onderwerp je niet bevalt lul je er meer met iets anders doorheen of je gaat wat anders doen.
Amen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent loop toch niet zo je janken. WD mag d'r tumblr plaatjes niet posten, MiVer mag geen gifjes posten, wij mogen geen gesprek voeren, maar jullie mogen wel fijn iedere keer met je jailbait top 10 aan komen zetten.
Niemand bepaalt wat er gepost wordt. Als het onderwerp je niet bevalt lul je er meer met iets anders doorheen of je gaat wat anders doen.
En met die jailbait en voetbalpraat van jullie kunnen wij.... what exactly?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Een conversatie okay, maar dit is geMSN waar niemand wat mee kan. Waarom kan dat niet gewoon op MSN?
Dat zijn gewoon maatschappelijk geaccepteerde discussieonderwerpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
En met die jailbait en voetbalpraat van jullie kunnen wij.... what exactly?
Jullie kunnen er niks mee nee. Wij kunnen ook niks met jullie jailbait. Daar loop ik ook niet constant over te zeuren. Meer zeg ik er niet over. Jammer voor je als je je eraan ergert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Een conversatie okay, maar dit is geMSN waar niemand wat mee kan. Waarom kan dat niet gewoon op MSN?
lolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon maatschappelijk geaccepteerde discussieonderwerpen.
ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon maatschappelijk geaccepteerde discussieonderwerpen.
dat lesbische gepraat kan echt niet , ik kan namelijk nu niet fappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
En met die jailbait en voetbalpraat van jullie kunnen wij.... what exactly?
Even is okay, maar nu zijn er al 3 pagina's incrowd gepost waar niemand buiten jullie iets mee kan en wat de rest ook niet hoeft te weten. Waarom moet dat dan via een forum?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie kunnen er niks mee nee. Wij kunnen ook niks met jullie jailbait. Daar loop ik ook niet constant over te zeuren. Meer zeg ik er niet over. Jammer voor je als je je eraan ergert.
Dan moet je een goede dvd kopen/hurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
dat lesbische gepraat kan echt niet , ik kan namelijk nu niet fappen
maar met jailbait kan de rest ook niksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Maroon het volgende:
[..]
Even is okay, maar nu zijn er al 3 pagina's incrowd gepost waar niemand buiten jullie iets mee kan en wat de rest ook niet hoeft te weten. Waarom moet dat dan via een forum?
Post er lekker doorheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Maroon het volgende:
[..]
Even is okay, maar nu zijn er al 3 pagina's incrowd gepost waar niemand buiten jullie iets mee kan en wat de rest ook niet hoeft te weten. Waarom moet dat dan via een forum?
Nigga please man, er zijn hele topics (dus meer dan 6 pagina's) met die top 10 shit van julliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Maroon het volgende:
[..]
En?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nigga please man, er zijn hele topics (dus meer dan 6 pagina's) met die top 10 shit van jullie
Dat dus..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post er lekker doorheenniemand die je tegenhoudt hoor.
Als voorbeeld: [KLB Nog 4 uur SC] The stage is yoursquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nigga please man, er zijn hele topics (dus meer dan 6 pagina's) met die top 10 shit van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |