Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!
nu pas een bericht van een maand terug lezen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.
Nee, doe ik ook niet. Ik kan er verder niks mee, hè.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oki.. Niet doordraven nu he?
Oh je had je pmbox al maand niet geopend ofzo? Of bepaalde berichten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb idd altijd gelijk![]()
[..]
jij ook tijn
Hoi Engelquote:
nja, dat weet ik verder niet.. Maar eer.. Jezelf.. Enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik kan er verder niks mee, hè.
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu pas een bericht van een maand terug lezen?
Stuur de zon ook hier even langs als je wiltquote:
Oh wacht, nu begrijp ik hm.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.
Venco heeft hem gestolenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier was het zonnetje er net, en nu is het zonnetje weer weg
Redelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Engel
Leuk O&N gehad?
Ik wel gezellig bij mijn zusje geweest en daarna nog weg geweest
daar komt de nickname ook vandaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jouw nickname doet mij denken aan NCISdat shake die Abby altijd drinkt
Kater?quote:
Haha cool. Echt een leuk programmaquote:
aha.. En kan je er met een nuchterder hoofd naar kijken dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.
Ik ben een vechter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dat weet ik verder niet.. Maar eer.. Jezelf.. Enzo
ja, maar soms is het gevecht al afgelopenquote:
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar soms is het gevecht al afgelopen
Daar geloof ik niets vanquote:
oke. Maar denk aan jezelf iigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Maar denk aan jezelf iig
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Dan kan je nog steeds een bavaria gaan drinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Gedouchte, aangekleed, op de bank.
Ik kan de wapens niet neer leggen als ik het gevoel heb dat er nog te winnen valt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.
Je maakt het zo langdurig zwaar voor jezelf...
Ik hoop deze stijgende lijn vol te houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed begin van het nieuwe jaar!
Benzinepomp of AH to go op het station misschienquote:
Als je maar in de gaten houdt wat je jezelf aan doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan de wapens niet neer leggen als ik het gevoel heb dat er nog te winnen valt.
Laterquote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je maar in de gaten houdt wat je jezelf aan doet.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou jij als winkel zijnde, open willen zijn?
De AlbertHijn vanaf 16uquote:
Zoals ik je de laatste weken heb zien posten betwijfel ik dat. Eerlijk gezegd.quote:
de eerste keer dat jij liefdesverdriet had was je er in een week overheen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals ik je de laatste weken heb zien posten betwijfel ik dat. Eerlijk gezegd.
Cleanfreakjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef xFriendx het volgende:
Zo maar even de kerstspullen opruimen, nu kan ik dat op mijn gemak doen. Straks moet het dan in de avond na werk en daar heb ik niet echt zin in.
En zo is het weer ordelijk en opgeruimd
Ja, dan moet je maar een beetje socializen met mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben benieuwd waar dat over ging met RZ
Schatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar een beetje socializen met mensen.
Kom je ook even bij mij opruimen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef xFriendx het volgende:
Zo maar even de kerstspullen opruimen, nu kan ik dat op mijn gemak doen. Straks moet het dan in de avond na werk en daar heb ik niet echt zin in.
En zo is het weer ordelijk en opgeruimd
That's mequote:
Nee. Je hoort mij niet zeggen dat RZ geen liefdesverdriet mag hebben. Maar hij maakt het overduidelijk loodzwaar voor zichzelf. En die pijn is vreselijk. Ik gun hem iets beters, fijners voor het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de eerste keer dat jij liefdesverdriet had was je er in een week overheen?
de eerste keer dat ik liefdesverdriet had duurde dat een jaar namelijk.
Maar, maar, maar. Het zou hoogverraad zijn als ik jou vertel wat ik weet van RZ!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet het maar zonder mij dan
noemt dat een vriendschap
Omdat je zo lief keek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Das aardig, arriva rijdt gratis vandaag, gratis terug naar Utrecht dus: )
Yuki is mijn nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Maar, maar, maar. Het zou hoogverraad zijn als ik jou vertel wat ik weet van RZ!Dat kan toch niet?
Beginnen wij ons jaar met ruzie?
Ehm nee, bij anderen opruimen heb ik dan vandaag geen zin in, morgen ook niet overigensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je ook even bij mij opruimen dan?![]()
Gelukkig nieuwjaar trouwens
Ik hoef niet elk detail te weten, maar gewoon de hoofdlijnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie! Hoogverraad! Bakvis!![]()
Dus Yuki heeft jou verteld hoe het zit met RZ?
Nou, dat staat er toch. RZ wil zijn wapens nog niet neerleggen voordat de strijd afgelopen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoef niet elk detail te weten, maar gewoon de hoofdlijnen
Dit red je niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat staat er toch. RZ wil zijn wapens nog niet neerleggen voordat de oorlog afgelopen is.
quote:
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie! Hoogverraad! Bakvis!![]()
Dus Yuki heeft jou verteld hoe het zit met RZ?
Wat heb ik daar nu weer aan. Dan doe ik het morgen maar gewoon zelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, bij anderen opruimen heb ik dan vandaag geen zin in, morgen ook niet overigens
Ik weet al voldoende hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Zoek maar een andere bron.
Nou vooruitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij best.
Zijn we dan nog wel vriendinnetjes?
Nee alleen modder gooienquote:
nou..goedenmorgen ow, wacht het is al middagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef rival het volgende:
Niet wakker worden met een kater, maar met spierpijn
Goedemorgen
Gezellig bij N en J en extra huisgenote. En buiten wel erg mooi vuurwerk gezien. Toen de stad in, maar dat was niet heel geweldig, dus bent om half 5 weggegaan.quote:
Goedenmiddag danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou..goedenmorgen ow, wacht het is al middag
Ooh dat is dan wel geslaagd nachtje geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig bij N en J en extra huisgenote. En buiten wel erg mooi vuurwerk gezien. Toen de stad in, maar dat was niet heel geweldig, dus bent om half 5 weggegaan.
Nog gebeld met een dronken collegate grappig. Kerel woont in Duitsland dus heeft zijn hele beltegoed opgebeld (hebben ruim een uur gebeld) En een vriend van hem vond mij volgens mij ook wel grappig, dus die ook nog tig keer aan de telefoon gehad.
en volgens mij heeft ie ondertussen ook mijn telefoonnr en mailadres(ik had ook teveel op haha
Gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben cafpownog een single, om de boel hier gezellig te houden
Afwassen is een goeie bezigheid als je je zorgen maakt om iets. Dat leidt af. Gewoon letterlijk met je afwas bezig zijn.quote:
ach was wel okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh dat is dan wel geslaagd nachtje geweest.
Wel grappig om zolang met hem te bellen. Hoe kwam dat dan zo?
Nee hoor, tijdens het afwassen pieker ik gewoon door. Ik vind het echt kutwerk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwassen is een goeie bezigheid als je je zorgen maakt om iets. Dat leidt af. Gewoon letterlijk met je afwas bezig zijn.En 'trots' zijn op het resultaat.
Verwendquote:
Nah ja, voor anderen kan het wel helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens het afwassen pieker ik gewoon door. Ik vind het echt kutwerk.
Haha ja indd. Wel maf gedoe. Dat heb jij ook weer hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach was wel oke
Ik had hem een sms gestuurd met gelukkig nieuwjaar. En die zag ie ooit een keer en toen belde ie. En toen ik thuis was weer.. en toen heel lang, en later zijn vriend en later hij weer een keer. En tussendoor met beideEcht te grappig. Jammergenoeg spreek ik hem verder pas over een week weer ofzo. Ben wel benieuwd wat hij ervan herinnerd
ik heb honger, maar mn bed ligt zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb honger, maar mn bed ligt zo lekker
Dat is indd een groot probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En niemand om jou ontbijt op bed te komen brengenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, die canceldequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En niemand om jou ontbijt op bed te komen brengen
Eindelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goedemorgen Myraela
Feestdagen zijn klaar
Hup je bed en zelf doen en daarna weer terug je bed in gaanquote:
quote:
quote:
Ik krijg rare MI van je UIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eindelijk.Vind feestdagen nooit tof.
ik wil een omelettosti. dat duurt wel even, dan ga ik er niet meer inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hup je bed en zelf doen en daarna weer terug je bed in gaan
LOLquote:
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil een omelettosti. dat duurt wel even, dan ga ik er niet meer in
Iemand begon over afwassen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne wat is de link tussen een vaatwasser en stofzuiger
jaquote:
Ik vind van nietquote:
Gelukkig nieuw en goeie middagquote:
Moet er een link zijn dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne wat is de link tussen een vaatwasser en stofzuiger
ja..alleen ik werdt gequote en ik had het over stofzuigen..waar ik overigens al bijna 2 uurtjes aan probeer te beginnenquote:
quote:
In singles nietquote:
Nou, daar zou ik ook op kotsenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jaecht een kutwijf
allemaal verwachtingen scheppen enzo
Als je dan toch begint, de stofzuiger ligt hier al klaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja..alleen ik werdt gequote en ik had het over stofzuigen..waar ik overigens al bijna 2 uurtjes aan probeer te beginnen
neeh, dat is zieligquote:
hier nog niet eens...hij ligt hier nog in de kelderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan toch begint, de stofzuiger ligt hier al klaar
Dat idee had ik ook. Het was vorig jaar wat dubieus, nu geen zin in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik laat de auto nog maar staan ivm alcohol. Je weet maar nooit.
Volgens mij werd het zo'n 6 uur uiteindelijk, miss iets later.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef vencodark het volgende:
Haha ja indd. Wel maf gedoe. Dat heb jij ook weer he
Hoe laat ben je gaan slapen dan? En waar hebben jullie het over gehad?
Aah kijk, dat scheelt, hier ligt die alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier nog niet eens...hij ligt hier nog in de kelder
Ja, voel me wel okay, maar als ik moet blazen en ik heb wel teveel kan je fijn naar die EMA cursus van 700 euro's, dan je boete nog etc. Allemaal geen zin in. Plus voel me wel okay maar wellicht heeft het toch nog wel wat invloed op je rijden. Dan maar het zekere voor het onzekere.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Het was vorig jaar wat dubieus, nu geen zin in.
Ik heb me beheerst gisteren, was te druk met dansenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik laat de auto nog maar staan ivm alcohol. Je weet maar nooit.
met een beetje teveel hoef je niet meteen die cursus te doen toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, voel me wel okay, maar als ik moet blazen en ik heb wel teveel kan je fijn naar die EMA cursus van 700 euro's, dan je boete nog etc. Allemaal geen zin in. Plus voel me wel okay maar wellicht heeft het toch nog wel wat invloed op je rijden. Dan maar het zekere voor het onzekere.
dat wel..maar waar is hier danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah kijk, dat scheelt, hier ligt die al
Als je nog een punten rijbewijs hebt volgens mij wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een beetje teveel hoef je niet meteen die cursus te doen toch?
Hier = Utrecht en waar is jouw "hier"?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een beetje teveel hoef je niet meteen die cursus te doen toch?
oke, die heb ik al bijna 3 jaar niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nog een punten rijbewijs hebt volgens mij wel.
hier is voor mij Rotterdamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier = Utrecht en waar is jouw "hier"?
boven de 0,8 heb je zelf al wel door dat je minstens aangeschoten bent, dus als je dat niet voelt zit je daar iig onderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor wie is de EMA?
Het belangrijkste criterium voor een EMA is een geconstateerd alcoholpromillage tussen de 1,3 en 1,8 promille. Voor de beginnende bestuurder geldt een promillage tussen 0,8 promille en 1,3 promille. Ook indien er op het politiebureau geweigerd is om mee te werken aan de ademanalyse, of in geval van meerdere aanhoudingen met bepaalde promillages, wordt een EMA opgelegd. Zie ook het volledig
Niet altijd nee, maar kans zit er wel in, hangt dus wel van het promillage af.
Oh. Nou, oke.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neeh, dat is zieligZe krijgt de volgene keer wel een spanking
Dit jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, die heb ik al bijna 3 jaar niet meeren ik had al mn punten nog
(en dat met 1500 euro aan boetes in de laatste 2 jaar van mn punten
)
Dat zou wat omslachtig zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier is voor mij RotterdamDus de stofzuiger uit de kelder halen en stofzuigen gaat waarschijnlijk sneller dan met de trein daarheen
![]()
een of ander klein dingetje wat kapot was ofso, beetje lame excuusquote:
precies.quote:
Dat betwijfel ik. 0,8 zijn 3 a 4 biertjes. Dus daar zit je zo aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
boven de 0,8 heb je zelf al wel door dat je minstens aangeschoten bent, dus als je dat niet voelt zit je daar iig onder
mag je niet rijden door medicijnen ofso?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit jaaralleen zonder strafpunten of boetes.
Bovendien rij ik al bijna 2 jaar niet meer
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een of ander klein dingetje wat kapot was ofso, beetje lame excuus
werk ontwijkend gedragquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies.
Heb de stofzuiger inmiddels al wel uit de kelder gehaald.
Maar moet nog een mailtje sturendus ga dat maar eerst doen
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
Mensen die met alcohol op achter het stuur stappen moeten ze een nekschot geven
Achja, ik vermaak me welquote:
Geen autoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag je niet rijden door medicijnen ofso?
Je hebt wel wat meer nodig om dat te halen, ik wel iig (heb op de uni ooit aan zo'n test meegewerkt)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. 0,8 zijn 3 a 4 biertjes. Dus daar zit je zo aan.
Dat wil ik ook, vooral als het aankomt om op mensen af te stappen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef xFriendx het volgende:
Ben ondertussen bezig met het ontmantelen van de kerstboom![]()
Daarna ook even stofzuigen, ik heb geen moeite om dat ding te pakken en te beginnen.
Als ik zoiets in mn hoofd heb dan wil ik het meteen uitvoeren ook
dat is dan lastig rijden jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen autolastig rijden zonder he
Momenteel vind ik het zonden van mij geld om een auto te hebben. Ik woon 7 km van mijn werk dus ik fiets iedere dag.
natuurlijke kerstboom of kunst?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef xFriendx het volgende:
Ben ondertussen bezig met het ontmantelen van de kerstboom![]()
Daarna ook even stofzuigen, ik heb geen moeite om dat ding te pakken en te beginnen.
Als ik zoiets in mn hoofd heb dan wil ik het meteen uitvoeren ook
Ach man, al lang! Ik heb gezwaaid. Ben bijna in Apeldoorn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Achja, ik vermaak me wel
Ben je al langs mn huis gereden trouwens?
Ja ik kijk toch niet continu naar buitenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach man, al lang! Ik heb gezwaaid. Ben bijna in Apeldoorn.
Kunstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
natuurlijke kerstboom of kunst?
Hier gaat hij pas rond 6 a 7 januari weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn rijbewijs sinds mijn 20e en heb tot nu toe alleen in het buitenland gereden. Kan geen auto betalenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog wel een beginnersrijbewijs. Wel altijd makkelijk te onthouden, haalde 'm namelijk op mijn verjaardag (was toen 23 geworden). Nog 1 jaartje een puntenrijbewijs dus.
Beetje jammer ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik kijk toch niet continu naar buiten
schiet wel lekker op
Dat verschilt van persoon tot persoon. Dus je kan er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt wel wat meer nodig om dat te halen, ik wel iig (heb op de uni ooit aan zo'n test meegewerkt)
Als ik in de (nabije) toekomst weer een auto nodig heb neem ik eerst weer een paar lessen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is dan lastig rijden jatoch vind ik eigenlijk dat je t wel een beetje bij moet houden
waarom is t zo druk dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ja, heerlijk. De trein is wel stampvol
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs sinds mijn 20e en heb tot nu toe alleen in het buitenland gereden. Kan geen auto betalen
Hoiquote:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom is t zo druk dan?
[..]
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel van
Winter/kerstdienstregeling en korter treinenquote:
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom is t zo druk dan?
[..]
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel van
Gaaf is dat hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergendaar leer je de hellingproef pas echt onder de knie te krijgen
Waar heb je dan gereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergendaar leer je de hellingproef pas echt onder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zit lekker asociaal met m'n benen omhoogWel een krantje onder m'n schoenen, dat wel!
niet de makkelijkste landenquote:
de eerst paar keer is het wel eng.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaaf is dat heIk vind het altijd heerlijk.
Gaaf, ik heb alleen in de koude kikkerlandje gereden.quote:
Nee hoor. Maar dat zit gewoon lekkerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had de rest maar een auto moeten nemen
nope daarom de eerste keer maar een zeer ervaren bestuurder uit die landen naast me laten zittenquote:
je gaat je tieten flashen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat zit gewoon lekkerderEn men vergeeft 't me wel
zoweizo is rijden leuk, en hier moet je weer goed kunnen inschatten als je wilt invoegen op de snelwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaaf, ik heb alleen in de koude kikkerlandje gereden.
De eerste keer dat ik in Polen was, vroor het 15 graden en lag er een meter sneeuwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope daarom de eerste keer maar een zeer ervaren bestuurder uit die landen naast me laten zittenmaar daarna lekker zelf rondrijden heerlijk
Dat is in het begin soms best lastig. Eerst keer dat ik een stuk ging rijden vond ik dat een drama. Gelukkig daarna nooit meer last gehad. Rijden ik vind er niet zo veel aan eigenlijk. Ik word liever geredenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
zoweizo is rijden leuk, en hier moet je weer goed kunnen inschatten als je wilt invoegen op de snelweg
Hoi CLquote:
So I heardquote:
Hey Buufquote:
TMF bestaat niet meer toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat wordt er tegenwoordig toch slechte "muziek" gemaakt.Ik kijk naar TMF maar het is echt verschrikkelijk. Dat is ze dit nog muziek durven te noemen.
niet echt meer inderdaad, TMF zent een paar uur per dag slechte muziek uit.quote:
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet echt meer inderdaad, TMF zent een paar uur per dag slechte muziek uit.Doe dan gewoon comedy central 24 uur per dag.
Niet dat ik dat altijd leuk vind maar alles is beter dan die slechte muziek. The black eyed pies verkrachten tegenwoordig nummers ipv zelfs nummers te schrijven.quote:
lol ik had ook zon emo dronken buiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik moest gisteren knetter hard janken op Stairway to heaven
Hoi LDGquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik had ook zon emo dronken bui
Ik heb dat altijd met dat nummer. Dronken of niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik had ook zon emo dronken bui
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met dat nummer. Dronken of niet.
mogguh tijnquote:
Gelukkig zou dat bij niet snel gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?
Ik haat dat zo he... Als ze favoriete nrs van me op begrafenissen gebruikenkrijgt het ineens zon lading enzo
VH1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik dat altijd leuk vind maar alles is beter dan die slechte muziek. The black eyed pies verkrachten tegenwoordig nummers ipv zelfs nummers te schrijven.![]()
Waar is de tijd gebleven dat er nog fatsoenlijke muziek gemaakt werd en muziekzenders daadwerkelijk muziek uitzonden?
Een goede vriend van me heeft zelfmoord gepleegd op dat nummer... Dat nummer is vervolgens ook gedraaid op de begrafenis, net als Breaking the habit en tears in heaven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?
Ik haat dat zo he... Als ze favoriete nrs van me op begrafenissen gebruikenkrijgt het ineens zon lading enzo
Gave zender inderdaad, ik heb nu alleen het basispakket dus die zit er niet meer in.quote:
your song van elton john, laat me van shaffy en nog n paar maar de kater werkt niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zou dat bij niet snel gebeurenNiemand heeft zo'n slechte smaak als ik.
Heb jij er wel eens over nagedacht wat jij op je begrafenis voor muziek wilt?
Oh kut, comedy central is verplaatst hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, zendt comedy central tegenwoordig vanaf 3 uur uit?![]()
![]()
aiii das n hele nare idd..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goede vriend van me heeft zelfmoord gepleegd op dat nummer... Dat nummer is vervolgens ook gedraaid op de begrafenis, net als Breaking the habit en tears in heaven.
Ik vind dat idd ook niet prettig
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, zendt comedy central tegenwoordig vanaf 3 uur uit?![]()
![]()
Van wie zijn die nummers?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Shadowland en Endless Night. De rest mogen pa en ma kiezen
http://www.comedycentral.nl/microsite/frequentiesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, comedy central is verplaatst he
Waar zitten ze nu?
TMFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, comedy central is verplaatst he
Waar zitten ze nu?
Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aiii das n hele nare idd..
The Lion King musical.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaop het kanaal van TMF
[..]
Van wie zijn die nummers?
Ik wil. The Berzerker- Farewell, Alchemist- Chinese Whispers en Phobia- Bring the war
Dat is erg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.
pfff dan snap ik prima dat het nu zon lading heeft iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.
Ik vond het al vaag bekend klinkenquote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Oja, en A Sorta Fairytale van Tori Amos. Maar als ik alle mooie nummers laat draaien dan duurt die begrafenis te lang.
Jeetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is erg kut. Gelukkig heb ik die huilbuien wel onder controle vaak. Alleen gisteren even nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pfff dan snap ik prima dat het nu zon lading heeft idd
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Die nummers die ik wil duren ruim 30 minuten bij elkaar dus
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!
ach niemand die je zoiets kwalijk neemt johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is erg kut. Gelukkig heb ik die huilbuien wel onder controle vaak. Alleen gisteren even niet
Geen idee of ze zullen huilen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!
Q jij ookquote:
Oh, het werd me ook niet kwalijk genomen, ik werd aan alle kanten getroost en geknuffeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach niemand die je zoiets kwalijk neemt johen ergens heeft het ook wel wat toch, ook met feesten enzo aan hem denken?
Nee, maar jouw nabestaanden wel. Die willen janken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurIk wil geen melancholie op m'n begrafenis.
je hebt ook zon nummer van robbert long 'liedje voor als ik er niet meer ben'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurIk wil geen melancholie op m'n begrafenis.
Ik doe het voor hen en dan doen ze het ook zoals ik het wilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar jouw nabestaanden wel. Die willen janken!![]()
Je doet je begrafenis toch voor hen, zelf heb je er niets meer aan.
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het voor hen en dan doen ze het ook zoals ik het wil
Ja. En hoe ze zouden reageren als ze hoorden dat ik dood was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me vroeger altijd af dat, als ik dood zou gaan, wie er op mn begrafenis zouden komen, welke lieve mensen, welke hypocriete... Jullie ook wel ns?
Dat vraag ik mij nu nog steeds af. Ik zou er eigenlijk bij willen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me vroeger altijd af dat, als ik dood zou gaan, wie er op mn begrafenis zouden komen, welke lieve mensen, welke hypocriete... Jullie ook wel ns?
Daarom. Ik ben dood, het draait om mij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.Je bent zelf in charge. Jij bent dood dus jij speelt de hoofdrol.
ja idd, wie zou huilen, wie me echt zou missen, wie er zou komen uit plichtsbesef, wat ze zouden zeggen over mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En hoe ze zouden reageren als ze hoorden dat ik dood was.
Je eigen dood in scene zetten en dan naar je eigen begrafenis gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, wie zou huilen, wie me echt zou missen, wie er zou komen uit plichtsbesef, wat ze zouden zeggen over me
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je eigen dood in scene zetten en dan naar je eigen begrafenis gaan.
Wel handig een gaat ligt er toch alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.
WTFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.
Omg. Dan spoor je ook echt niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.
Dat is nog strafbaar ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had dan iig je vader ingelicht ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ken het hele verhaal niet, weet alleen dat criminelen achter 'm aan zaten, de fiscus en nog wat lui.
Nee, ik ook niet hoor... Nu is de motivatie als je vreest voor je leven wel hoger, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omg. Dan spoor je ook echt niet.
damn, dan ben je wel wanhopigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor... Nu is de motivatie als je vreest voor je leven wel hoger, natuurlijk.
Hij had z'n huis in de hens gezet.
Hij is onvindbaar. Niemand weet waar ie zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog strafbaar ook![]()
Fijn, mn lens wel uitgedaan, maar blijkbaar laten vallen ofso, want die lag uitgedroogd op mn bureau
Een nieuwe identiteit aannemen is niet zo moeilijk in Nederland en dat mag dan gek genoeg wel weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is onvindbaar. Niemand weet waar ie zit.
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een nieuwe identiteit aannemen is niet zo moeilijk in Nederland en dat mag dan gek genoeg wel weer.
Yup en de wereld is zo groot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.
Maar idd, met een nieuwe identiteit ben je zo verdwenen.
Hmm bad, voor de verandering zou ik er wel in willen nuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Boooh, bijna thuis
Meteen door naar oma en daarna in bad!
Dan is het lastig te vinden ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.
Maar idd, met een nieuwe identiteit ben je zo verdwenen.
Aaaah *over bolletje aait*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens vroeg naar bed denk ik
Echt, een film is er niks bij. Geloofde er ook eerst niks vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm bad, voor de verandering zou ik er wel in willen nu
[..]
Dan is het lastig te vinden ja.
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, een film is er niks bij. Geloofde er ook eerst niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |